Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mateusz_stg

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 1
  • Silnik
    1,4 16v
  • Przebieg (tys.km)
    205
  1. Witam, od pewnego czasu moja meganka miała problem z podwyzszonymi i niestabilnymi obrotami, czasami nie chciała odpalić, okazalo sie ze uszkodzony jest czujnik położenia przepustnicy, odstawilem auto do mechanika w poniedziałek, wieczorem zadzwonili ze auto gotowe. Poszedlem po auto odpalam a obroty falowały straszliwie od 800 do 1600, po wcisnieciu padalu hamulca obroty rowniez szly do gory. Od razu wrocilem z powrotem i powiedzialem ze auta w takim stanie nie odbieram, w srode stwierdzili ze podpieli auto pod komputer i wszystko wskazuje ze czujnik, ktory wstawili tez byl uszkodzony i zamowili nastepny. Dzis ponownie zglosilem sie po odbior auta, obroty juz tak nie falują z ty, ze uwaga wiadomo na zimnym silniku obroty sa wyzsze oscyluja w granicy 900 do 1100. Pojezdzilem troche autem i zauwazylem ze jak stane na swiatlacg czy na przejsciu i wrzuce auto na luz to obroty zamias zejsc ponizej 1000 trzymaja sie na poziomie 1200 i datak sie trzymaja. Cofnelem sie ponownie do magika i stwierdzil ze wydziwiam i jestem przewrazliwiony ze to nie nowe auto i tak juz bedzie ze raz jest dobrze raz jest zle.... wkurzylem sie niemilosiernie i pod domem przejrzalem cala wiazke kabli ktore ida do czujnikow gdy dotknąlem czujnik cisnia powietrza gora czujnika wraz z qtyczka po prostu odpadla. Czy jest mozliwe ze problem z obrotami jest spowodowany uszkodzeniem tego czujnika? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.7 - logika wypowiedzi Aston76
  2. Witajcie, Wracałem dzisiaj od znajomych a w zasadzie chciałem wracać, Renia zaparkowana była 2 kołami na jezdni a 2 na chodniku. Chodnik około 5-8 centów wyżej od jezdni więc nie jest to jakoś mega wysoko, zjeżdżając z chodnika tylną osią usłyszałem nagły trzask. A skręcając na skrzyżowaniu odgłosy, które można porównać do szorującego zacisku hamulca po tarczy. Cofnąłem się do znajomych złapałem za tylne koło - rusza się w prawo i w lewo, w przód i w tył. Po prostu coś pękło. Niestety dziś już ciemno i niczego dopatrzeć się nie mogłem. Koledzy i tu Pytanie do Was, od czego zacząć szukać? Auto mi jest potrzebne do pracy a na razie Renata co miesiąc woła pomocy... Pęknięty amortyzator chyba nie powodował by takich luzów w kole?
  3. Cześć, W sobotę wymieniłem przepustnice w swojej Megii, wraz z przepustnicą postanowiłem również wymienić linkę gazu (miałem założoną uniwersalną skręcaną w takim walcu na 2 śruby). Pan w sklepie sprzedał mi linkę 97 cm, jak się okazało jest za krótka, pojechałem z reklamacją, otrzymałem linkę 135 cm jak się okazało linka ma za krótki pancerz :(. Czy w mojej Reni jest jakaś nietypowa linka? Byłem w sklepie specjalizującym się w sprzedaży części do aut francuskich usłyszałem że do tego auta otrzymam tylko i wyłącznie linkę uniwersalną w oryginale podobno nie występuje w sprzedaży. Czy to prawda? Poszukał bym jakiegoś zamiennika w sieci ale nawet nie wiem czego szukać :( Moje reno to Renault megane 1 ph2 silnik 1.4 16 V 75KM. Obecnie jeżdżę z krótką linką, która czuje że ma za mało miejsca bo wciskając gaz czuć, że ociera o otwór którym wprowadza się linkę. Proszę o jakieś sugestie z góry dzięki. Dodano: 10 mar 2015 - 14:43 Hej, mam jeszcze jedno pytanko (nie mam przepustnicy elektronicznej), czy linka powinna iść bezpośrednio od dźwigni przepustnicy prosto do pedału gazu czy po drodze powinna jeszcze gdzieś być zaczepiona? Może problem nie leży w lince tylko błędnym montażu :)
  4. Dzięki wielkie jutro się za to zabiorę i napisze jak mi poszło. :) Manetkę też bd musiał rozbierać na części 1? :)
  5. Żeby dostać się do tej manetki trzeba rozbierać całą kolumnę kierwoniczą i sciągać kierwonicę? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  6. Cześć, całkiem niedawno zakupiłem Renault megane 99 r wersja po lifcie (to moje 1 auto). Problem tkwi w komputerze pokładowym, wyświetlają się tylko ogólny przebieg. Wciskanie przycisku który znajduje się na manetce wycieraczki nie powoduje zmiany funkcji na wyświetlaczu. Próbowałem wykonać test licznika niestety bez skuteczne (brak reakcji), macie jakiś pomysł? Dobierać się do manetki w celu sprawdzenia przycisku? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!