Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dusza1212

Nowy użytkownik
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph2
  • Silnik
    1.5dci@106ps
  • Przebieg (tys.km)
    156

Ostatnie wizyty

372 wyświetleń profilu
  1. Podobny komunikat pojawia się podczas problemów z komunikacją z sterownikiem silnika(ecu) - zablokowany przez immo albo brak zasilania stałego (nie zapłon) na ecu.
  2. Wszystko fajnie, sam zrobiłem coś podobnego, ale dla mnie jest to rozwiązanie tymczasowe. Jeśli bsi może być (podobno w ramach jednego N) wymieniane bez przeszkód to skąd te problemy? fizycznie mam w tej chwili bsi od phII a jedynie soft ze względu na immo od phI skoro tak to może coś wymaga aktywacji przez clip?
  3. Próba wstawienia starego bsi od Ph2 (ale z skopiowanym softem tym od Ph1) dawała te same objawy. Czemu po wyjęciu i włożeniu bezpiecznika wszystko gra i buczy? tak jakby licznik nie wybudzał się po upłynięciu x czasu bezczynności. Poza tym, gdzie nie szukałem to wszędzie piszą, że przy wymianie samego Bsi najważniejszy jest numer wyposażenia N. Nie ma nic o wersji PH
  4. Czołem! po przełożeniu bsi (oraz innych gratów ale to szczegół) z Megane II PhI do PhII nie włączają mi się zegary. Wersja N3 oba. Po wyjęciu i włożeniu bezpiecznika zegary budzą się do życia i wszystko działa w 100% do momentu jak zgaszę i zamknę samochód. Mogę nawet go nie zamykać ale musi upłynąć ta minuta czy ile zanim wyświetlacz się wyłączy. kontrolka od immo normalnie mruga na zamkniętym. Po otwarciu też. mimo niedziałających zegarów samochód daje się odpalić i większość rzeczy działa. Nie wydaje dzwięków np o nie wyjętej karcie po zgaszeniu czy zapalonych światłach. Po włożeniu starego bsi wszystko gada jak powinno. Vin w nowym bsi zmieniony na prawidłowy. Co jeszcze mogę zrobić? Clipa nie posiadam, mam interfejs Delphi ale żadnych błędów nie pokazuje. Na nie włączonym wyświetlaczu nie mogę się podpiąć do tej sekcji.
  5. przekaźnik przy bezpiecznikach pod kierownicą działa? on odpowiada za wszystkie wymienione elementy z tego co pamiętam.
  6. grandtour to kombi, jeśli chcesz być pewny wersji to zarejestruj się na stronie renault- dowiesz się nawet jaką masz wersję wyposażenia, wystarczy podać vin.
  7. ten ostatni to klon delphi, polecam. Cała reszta to przypadki bez opcji aktualizacji.
  8. Megane ph II ma nasz ukochany język, dla ph I jest on niedostępny. Szyba wymaga przyuczenia, przytrzymaj chwilę przycisk w górę po zamknięciu szyby powinno załapać i zacząć działać normalnie.
  9. To co napisałem dotyczy ekranu trudnego do zdobycia - tego gdzie po prawej stronie wyświetlał się tylko kierunek z nawigacji- affa3 (bieda wersja).
  10. Rozbierz wtyczkę, jedna połowa jest tylko potrzebna jeśli chcesz tylko zegarek i temperaturę. Jak zrobisz zdjęcie to Co powiem która ale z tego co pamiętam to ta w której występuje czerwony przewód. Po zdjęciu obudowy kostka rozchodzi się na pół.
  11. Nie pamiętam dokładnie jak to było u mnie ale użyłem najtańszego wyświetlacza od Megane znalezionego na aledrogo. Elektrycznie pasuje jeden rząd wtyczki od starego wyświetlacza. Po jej rozebraniu dzieli się ona na 2 rzędy jeden na pewno podaje zasilanie i temperaturę, dla mnie to wystarcza. Dodatkowo mam podpięte zwykłe radio pioneera z dorobioną obsługą pilota przy kierownicy.
  12. Miałem podobny objaw - u mnie wiało z pod łączenia całego nawiewu z grodzią silnika - jak się rozbierze trochę podłogi to okazuje się, że powietrze opływa przód i atakuje z prawej. Pomogło włożenie kawałka gumowej ściśniętej rurki pod krawędź obudowy nawiewu. Rozprężając się uszczelniła połączenie i mamy ciepło :) Z drzwi najwięcej wieje z pod tych klapek od lusterek - polecam rozebrać i pod tą gąbkę która to niby ma uszczelniać dać piankę montażową raz i spokój dożywotnio, byle nie przesadzić z ilością.
  13. identyczne objawy miałem - kable na zgięciu klapy bagażnika były połamane, dosłownie pod tą gumą. Nie widać na pierwszy rzut oka ale jak się delikatnie pociągnie to pękają i miedź jest w środku aż czarna - dostaje się woda, śniedzieje i działa jak rezystor powodując spadki napięcia. U mnie problemem były 2 przewody oba czarne, nie wiem jak wyglądała reszta ale miałem problem z nimi przez tydzień zanim doszedłem o co chodzi.
  14. Wtedy zeruje mi się ten od spalania i innych statystyk a nie ten pod głównym przebiegiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!