Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

neosiek82

Nowy użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    20000
  1. Witam. Mam identyczne objawy w mojej megi. Czy konieczna byla rozbiórka skrzyni czy da sie zdemontowac od strony sprzegla?
  2. Tez mialem taki problem, wymiana swiec zarowych pomogła. Mimo iż swieca jedna była uszkodzona nadal działała ale nie tak jak powinna. Ewentualnie sprawdz styki przy przekażniku świec zarowych za lewym przednim nadkolem. Powinno pomóc. Wtyczki swiec zarowych tez do sprawdzenia. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
  3. Jak w temacie czy ktoś z was przerabiał zmianę mil na km w clipe? Jak krok po kroku to zrobić, posiadam wersje clip 145. Dziękuję za podpowiedzi.
  4. Z rysunkow wynika ze albo immobilizer albo skrzynka bezpieczniko, sprawdze po kablu gdzie on wchodzi na ktorym pinie. Byc moze bedzie widoczny spalony element na ktorejs z plyt elektroniki.
  5. Wydaje mi sie jednak ze to w stone tego przewodu 262, czy moge prosic jakis schemat obrazowy az do kierownicy? moze byc z lewej strony jakos sobie dojde do tego. Pojde po przedwodach i zobacze czy wchodza do immmo. Dodano: 13 kwi 2015 - 23:25 sorki 260
  6. Zapomniałem zaznaczyć że to wersja angielska, to u mnie by to było jakby r4 Sorrki, poprawiam to będzie chyba ta wiązka co na tym szkicu jest po lewej stronie radia, zaraz przy nim taka wykropkowana. Ale ja mam ja z prawej strony radia :)
  7. Witam od tygodni poszukiwałem przyczyny electronic fault. I znalazlem to równiez wyjasnilo mi wczesniejsze żarzenie sie diody immo. A więc po wyciągnięciu radia odsunełem wszystkie przewody na bok i zauważyłem tam głębiej jeszcze jedna wiązke kabli jest ich około 1--12. Wędrują sobie gdzieś w okolice blokady lub zegara cięzko mi okreslic bo nie widzę. Problem jest taki że jeden czerwony przewód z tej wiązki był przetarty i dotykal do masy radia. Zaizolowałem go ale niestety servis pali się terz cały czas i powraca po wykasowaniu. Czy możliwe ze ta masa podana na plusa uszkodzoła immobilizer. Bardzo bym prosił o jakieś schematy obrazowe połączenia zegarów, blokady, przycisku start/stop i czytanika z immobilizerem. Dzięki.
  8. Właśnie ostatnio po przejechaniu trasy 180km padł mi całkowicie akumulator. Co prawda był stary bo miał chyba z 5 lat jeszcze z poprzedniego auta. Myślałem nad tym alternatorem ale dokonałem pomiarów i podczas pracy na wolnych obrotach napięcie jest na poziomie 14,4 volta przy obciążeniu dochodzi do 14,7V. Już sam nie wiem co może być nie tak.
  9. Z wtryskami to bym raczej się wstrzymał bo autko pali, nie dymi i chodzi równo. A raczej by wywaliło injection fault bo już to przerabiałem. Dodano: 09 kwi 2015 - 22:20 Zauważyłem jeszcze jedną rzecz. A mianowicie wcześniej już ten błąd się pojawiał, znajomy podłączył clipa i pokazało parę błędów ale nie było to nic ważnego. Jedno mnie zaniepokoiło power steering circiut open, jakoś tak. A mianowicie jak włączę zapłon i przyłożę ucho do kierownicy przy czym lekko ją roszę słychać takie pobrzękiwanie w środku. Czy macie tak samo w waszych renatkach?
  10. Witam jak w temacie mam błąd electronic fault i servce. Auto jeździ pali bezproblemowo, sprawdziłem juz chyba wszystko co możliwe, immobilizer, skrzynke bezpieczników, wszystkie wtyczki i przewody w komorze silnika. Dodatkowo czujnik polożenia wału, czujniki przy pedałach sprzegła i hamulca. Kostki pod fotelem i wiazki przewodów. Jedyne co nie sprawdzałem to egr, czy jest mozliwość wystąpienia tego błędu przy brudnym egr ewentualnie co jeszcze moge sprawdzić.
  11. Jak w temacie interesuje mnie ile punktów masowych jest pod filtrem powietrza. Czy jedna z tych mas może zasilać immobilizer? Próbuje rozwiązać problem jarzącej sie diody immobilizera bez skutku. Czy ktoś z was wykręcal ten cały korpus filtra i podpowie mi co nieco zebym czegoś nie uszkodził. Dziekuję z góry za pomoc.
  12. Problem rozwiązany. Przegnity przewód prosestatu klimy dyndał sobie i dotykał silnika. Stąd pewnie wszystkie problemy z autem i wyskakujące ciągle jakieś błędy. Usterka znaleziona przypadkiem po awarii 1 biegów wentylatora chłodnicy. Może komuś sie przyda.
  13. Prosze o fachowa interpretacje błędów DF104 B0001
  14. Witam. Czy jest możliwe że zwarcie w instalacji radia wygenerowało kod check injection. Podczas wymiany radia ze standardowego na inne podczas wsuwania go w kieszeni upaliło bezpiecznik podświetlenia zegarów. Bezpiecznik zmieniłem i po przejechaniu krótkiego odcinka wyskoczył injection fault. Stało się to już 2 raz w ten sam sposób. Czy ten bezpiecznik jest jakoś powiązany z układem elektrycznym wtrysku. Dodam, że po wykasowaniu błędu silnik chodzi normalnie i problem nie powraca.
  15. Zdiagnozowałem przekaźnik świec żarowych i jest na pewno uszkodzony. Nie podaje napięcia 12v tylko przez 1sekunde po włączeniu zapłonu. Dodatkowo obstawiam jeden wtryskiwacz, bo moim zdaniem pracuje trochę głośniej. Zostawiam auto u fachowca niech się temu lepiej przyjrzy. Dlaczego wtryskiwacz, moim zdaniem przycina się gdy jest zimny i leje paliwo. Stąd chmura dymu na zimnym silniku, z tego co pamiętam w formie ciekłej nie spala się całkowicie. Po ewentualnej wymianie jeśli nadal problem wystąpi zmienię uszczelniacze zaworowe po uprzedniej kontroli ciśnienia na cylindrach. Myślę że u Ciebie może być podobny scenariusz. Pozdro i powodzenia Dodano: 06 lut 2015 - 19:36 Problem rozwiązany, uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Po wymianie autko pali jak nowe. Można zamknąć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!