Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

evobrk

Nowy użytkownik
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI
  • Silnik
    1400
  • Przebieg (tys.km)
    192
  1. Ostateczna diagnoza: przegrzana uszczelka pod głowicą. Wymiana uszczelek: głowicy cylindrów + nowe śruby, kolektora ssącego i pokrywy zaworów. Koszt łącznie 550 zł.
  2. na fakturze zakupu części mam zakupione śruby, zapewne tylko widnieją na fv.. Orientujecie się jaki jest koszt wymiany samej uszczelki? Czy przy wymianie znów trzeba przechodzić przez planowanie i popadania w koszty?
  3. Właśnie tak się dzieje, jak silnik w miarę dostanie temperatury i odkręcę korek od zbiorniczka to bulgocze strasznie, jakby węże chciały zwymiotować ten płyn. Nie całe 1,5 tyś kilometrów temu robiona była uszczelka pod głowicą razem z jej planowaniem itp. Auto wtedy miało awarie, zerwania paska rozrządu.
  4. Witam, opiszę całą sytuację jaka mnie spotkała ostatnio. Jadąc trasą z prędkością ok. 160 km/h nagle temperatura silnika poszła maksymalnie do góry, instynktownie zatrzymałem pojazd, zajrzałem pod maskę i ujrzałem brak płynu chłodzącego. Płyn uzupełniony na zimnym silniku, po kilku minutach wskazówka od temperatury zaczęła się dziwnie zachowywać, poszła maksymalnie do góry na gęsto kreskowane pole i momentalnie spadła do połowy podziałki i tak już została. Skoro temperatura wydawała się okej to samochód odstawiłem pod dom. Dziś rano po 2 dniach bezczynnego stania samochód nie chciał odpalić. Po setnej próbnie odpalenia udało się, samochód pracuje tak jakby działały tylko 2 cylindry, dymi strasznie i nie ma mocy, zachowuje się jak typowy traktor. Moje pytanie brzmi: co może być przyczyną (cewka, kable, świece?) i czy można dokonać naprawy w domowych warunkach. Proszę o pilną pomoc, gdyż mamy poniedziałek i autko potrzebne do pracy.
  5. Dokładnie,ta wersja nie posiada takiego czujnika. Wymieniłem silniczek krokowy i wszystko śmiga pięknie. Dodano: 12 mar 2015 - 07:09 Witam ponownie, w moim samochodzie znów powrócił problem dławienia się silnika. Otóż , podczas jazdy na biegu jałowym przy hamowaniu,auto potrafi zgasnąć,tylko na ciepłym silniku. Na zimnym wszystko jest w jak najlepszym porządku,nie gubi obrotów itp. Po takiej sytuacji auto odpala,ale z wciśniętym gazem,a poziom paliwa wyraźnie spada. O co tutaj chodzi ? Wymienione : filtr paliwa,silniczek krokowy,sonda lambda. Wyczyszczona przepustnica,sprawdzone masy,założony nowy akumulator. Po wymianie silniczka krokowego problem ustąpił na jakieś 500 kilometrów. Auto podpinane dziś pod Clip'a nie wykazało żadnych błędów. POMOCY :) ! Przychodzi mi do głowy : pompa paliwa,bądź czujnik temperatury płynu chłodzącego. Co myślicie?
  6. Tylko podpięcie CLIPA może powiedzieć coś więcej. Na początek sprawdź bezpiecznik pompy paliwa,teoretycznie to może być wszystko : sonda,pompa,lejące wtryski,sprawność świec.
  7. Na zimnym wydaje się być okej, natomiast jak osiągnie temperaturę roboczą to obroty są dość wysokie. Nie jestem w stanie ich sprecyzować, ponieważ nie mam obrotomierza. Słychać ewidentnie, że są wyższe niż przed wymianą oleju.
  8. Witam, wczoraj wymieniłem olej i filtr paliwa. Po odpaleniu silnika po zabiegu wydaje mi się, że silnik ma wysokie obroty, tak jakby był cały czas na ssaniu. Przed wymianą samochód miał zauważalnie niższe obroty. Jakieś sugestie? A może to wcześniej miał za niskie, a teraz po wymianie jest tak jak powinno być?
  9. Z tego co widze do Twojego radia jest to niemożliwe,radio nie ma funkcji display interface.
  10. Kolego ,dla Twojego samochodu (K4M760) jest przewidziany dokładnie taki termostat:
  11. Przy uderzeniu następuje rozwarcie styku,który odpowiada za przepływ prądu do przekaźnika pompy paliwowej,co powoduje odcięcie paliwa.
  12. Sonda wymieniona, problem ustąpił. Obroty w normie,moc wróciła i spalanie 8.2/100 - tyle weszło do baku po przejechaniu 100 kilometrów. W moim modelu jest sonda trzyprzewodowa. Czteroprzewodowa występowała od 1999 roku :)
  13. Rzeczywiście może to być sonda, objawy na to wskazują. Orientuje się ktoś czy w tym silniku Sonda jest 4 czy 3 przewodowa?
  14. Witam, dziś zauważyłem pewien duży kłopot w moim samochodzie , otóż : silnik faluje , obroty skaczą , samochód stracił moc , rozpędza się do 120 i tyle.. na 5 biegu leci jakby to był silnik 1.0 a nie 1.4. Przy redukcji na 4 tez nie zaobserwowałem przyspieszenia jakie było kiedyś. Silniczek krokowy wymieniony , przepustnica wyczyszczona - te dwie rzeczy pomogły z wcześniejszym falowaniem na około 600 KM , niestety problem powrócił i przyniósł ze sobą utratę mocy. Dodatkowo zauważyłem,że w bardzo szybkim tempie ucieka mi paliwo podczas jazdy (duże,za duże spalanie). Może z tą mocą to sprzęgło na wykończeniu? - Ale przecież odczułbym różnice przy zmianie biegów.
  15. Połączono z już istniejącym tematem. Witam,dziś otworzyłem skrzynkę bezpieczników i wydaje mi się,że czegoś w niej brakuje. Być może się mylę , bo jeśli chodzi o elektrykę to moje pojęcie jest w granicach zera. Obym się mylił :) a więc jeśli wszystko okaże się okej to możecie mnie skatować :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!