Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Matixs

Użytkownik
  • Postów

    101
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic II phI
  • Silnik
    1.6B
  • Przebieg (tys.km)
    129000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ale da się go jakoś wypuścić w konkretnym miejscu żeby cały kabel nie był pod podłogą? To jedyne rozwiązanie?
  2. Czy ktoś z Was pomógłby mi w rozwiązaniu mojego problemu? Ponieważ do tej pory nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.
  3. Cześć. Chciałbym podłączyć wzmacniacz w Scenicu II 2005r i chciałbym zapytać czy ktoś z Was może przeciągał taki kabel przez ścianę grodziową i wie którędy najlepiej to zrobić? W megane II przeciągałem kabel w miejscu gdzie jest linka otwierania maski i wtedy kabel wychodził za filtrem powietrza pod maską. Ale w scenicu wydaje mi się że jest jakby sporo mniej miejsca i na pierwszy rzut oka nie wiem którędy można bo to robić. Ps. Dodam że kabel o przekroju 21mm, więc to też może być małym problemem.
  4. Cześć. Ostatnio rozbierałem daszek nad licznikiem w celu zastanowienia jak mogę go wygłuszyć żeby tak nie trzeszczał. Przy okazji zdjąłem plastikową szybkę z licznika żeby go trochę wyczyścić bo nazbierało się tam trochę kurzu. I niestety przez przypadek zruszyłem wskazówkę temperatury silnika czego efektem teraz są złe wskazania temperatury. Próbowałem ją trochę poprawić, ale to nic nie dało. Moje pytanie do Was brzmi czy mogę to jakoś naprawić? Dodaje zdjęcia tak to wygląda. Dodam też że przy włożenia karty i naciśnięciu start w celu zapłonu wszystkie wskazówki na licznika lekko drgają przez chwilę, ale później jest wszystko ok tak mi się wydaje. Pierwsze zdjęcie jest na odpalonym i rozgrzanym silniku. Drugie jest na zgaszonym z włożoną kartą. Trzecie na zgaszonym i zamkniętym samochodzie.
  5. Bez wyjęcia akumulatora raczej i tak nic nie zrobię. Dzięki. W takim razie biorę się za wymianę.
  6. Cześć. Mam pewien problem z klimatyzacją w swoim samochodzie. Miałem już z nią problem w zeszłym roku, ale oddałem samochód do serwisu który to zrobił i po tym klimatyzacja działała. Mówili wtedy że był problem w elektryce i może to być winą tego modułu, ale wtedy go nie wymienili. Niestety w tym roku problem powrócił i klima znowu nie działa. Udałem się do innego serwisu który potwierdził że jest problem w tym module USMC czyli skrzynce bezpieczników. Niestety na wymianę u nich trzeba czekać jakieś 2 tygodni bo mają kolejki. Kupiłem używany moduł o takich samych numerach pasujący do mojej wersji wyposażenia i teraz mam pytanie do Was. Mogę go samodzielnie wymienić? W serwisie powiedzieli że trzeba go jedynie podmienić, a później sprawdzić w komputerze czy wszystko działa. Wtedy zaoszczędziłbym czas i pieniądze, a jedynie podjechał do nich na sprawdzenie.
  7. Dzięki za odpowiedź. A mógłbyś powiedzieć o ile pamiętasz pod które kable podłączyłeś pod oryginalną zapalniczkę? Bo z tego co widziałem stamtąd wychodzą 4, a mi gdzieś zapodział się miernik, więc jak go nie znajdę i nie będę wiedział to będę musiał dopiero kupić miernik.
  8. Cześć. Chciałbym dołożyć sobie dodatkowe gniazdo zapalniczki pod kamerę tak żebym nie musiał plątać się w kablach w głównym gnieździe na tunelu środkowym. Przeczytałem na forum parę tematów odnośnie montażu gniazda i już parę rzeczy wiem. Ale chciałbym jeszcze zapytać czy ktoś już to robił i gdzie najlepiej wpiąć nowe gniazdo? Mogę wpiąć przewody w stare gniazdo na konsoli środkowej czy muszę znaleźć inne miejsce? Mógłby mi ktoś z Was powiedzieć gdzie konkretnie mógłbym wpiąć nowe gniazdo? Dysponuję taką nową zapalniczką:
  9. Cześć. Muszę wymienić komplet tarcz i klocków w megance z tyłu i chciałbym Was zapytać co mógłbym wybrać. Klocki jakiś czas temu wymieniałem, ale tarcze są już mocno zużyte i ostatnio zauważyłem że szurają przy jeździe i przy hamowaniu zaczyna piszczeć. Nie ukrywam że chciałbym wydać jak najmniej i gdy zobaczyłem ile taki zestaw kosztuje w internecie to jak dla mnie jest mocno za duża cena. Niestety wymienić muszę. Czy ktoś z Was kupował jakieś tańsze części? Wiem że TRW czy ATE są dobre, ale też trochę droższe. Przeczytałem tutaj na forum parę tematów i widzę że ten sprzedawca jest polecany. http://allegro.pl/tarcze-klocki-tyl-renault-megane-ii-kombi-oryginal-i6851098235.html A może da się jeszcze taniej?
  10. Czy to już nie jest za wysoka cena Meganki? Mimo wyposażenia, gazu i teoretycznie niskiego przebiegu? Jeśli szukasz w Lubelskim to z tego co widzę jest jeszcze jedna meganka którą można by się zainteresować bo pozostałe są z silnikami 1.6.
  11. Samochód był dzisiaj w serwisie. Głównym celem była naprawa klimatyzacji, ale została wymieniona poduszka silnika i teraz w końcu nie telepie całym samochodem i jest okej. Zrobili również uszczelnienie kolektora ssącego i teraz przynajmniej nie śmierdzi olejem. Nie wiem czy to jest mylne odczucie i czy jest to chwilowe czy już tak będzie, ale samochód zauważalnie lepiej się zbiera i nie jest już tak mułowaty. Na tą chwilę chyba nic więcej nie ma. Będę obserwował zużycie oleju i czy samochód nadal dymi.
  12. Tego akurat pewien nie jestem. No właśnie łatwo powiedzieć, a dobrego mechanika jest ciężko znaleźć. Muszę poszukać czy w mojej okolicy w ogóle taki jest i za zrobienie tego wszystkiego nie policzy mi równowartości samochodu.
  13. Odpalał bez problemów kiedy były te największe mrozy. Rozrząd był wymieniany przy 220tyś, a teraz jest ok 260tyś.Obecnie zalany jest Mobil 1 10W40 Nic takiego nie zauważyłem, ale osłona silnika jest trochę w oleju. Niestety ja sam nie mam możliwości sprawdzenia samochodu od spodu i muszę polegać na mechanikach. Dym po odpaleniu jest niebieski. Zdarzyło się parę razy w tamtym roku wrzesień/październik że na zimny silniku zaraz po odpaleniu bardzo mocno dymił na niebiesko. Z tego co rozmawiałem z mechanikiem chyba w sumie można by już szukać innego silnika, ale też nie wiadomo za bardzo na co się trafi.
  14. Silnik to 2.0 16V 135KM Na benzynie i na gazie jest tak samo. Zbliża się wymiana oleju więc to zrobimy. Czy takie świece będą odpowiednie czy lepiej kupić coś droższego? http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-lpg-renault-megane-ii-1-4-1-6-2-0-i6716466694.html Ogólny przebieg samochodu wg. licznika to w tym momencie ok. 260 tyś km. A w miesiącu średnio samochód robi ok 1500km. Robimy przeglądy regularnie i wg mechanika z instalacją jest wszystko dobrze. Przy wymianie oleju mechanik również się tym zajmie. Dzięki za odpowiedzi i pomysły.
  15. Cześć. Piszę do Was w sprawię samochodu mojej mamy. Otóż od samego zakupu w 2015r z samochodem były problemy część z nich udało się wyeliminować, a z częścią ciągle walczymy. Między innymi szarpanie na luzie i wolnych obrotach. Wydaje mi się że od pewnego czasu się to nasiliło. Domyślam się że przez internet ciężko coś stwierdzić i najlepiej pojechać do mechanika, ale może ktoś z Was przerabiał ten temat? Druga sprawa to zauważyłem że samochód nie ma tyle samo mocy niż te 2 lata temu. Słabiej się rozpędza i jest trochę zmulony. Po części domyślam się w czym może być problem. Otóż silnik zużywa sporo oleju ok 1l na miesiąc. Ponad to prawdopodobnie od nowości w samochodzie jest instalacja gazowa. Renówka jest z 2006 i w tej chwili ma ok 260 tyś przebiegu (wg licznika). Najłatwiejszym rozwiązaniem wydaje mi się sprzedanie tego samochodu, ale wątpię żeby ktoś go kupił w tym stanie. Niestety żeby kupić coś innego, lpszego nie ma funduszy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!