Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
Grzechuuu
Użytkownik-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane II
-
Silnik
1,5 DCi
-
Przebieg (tys.km)
230000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Od jakiegoś czasu w Megane 1,5 Dci którym jeździ mój tata zapala się Service i traci moc, ciężko zapalić i kopci. Po podłączeniu do komputera przez DELPHI wyświetla błąd DF026 - sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 1 - obecny - na poziomie minimum. EGR czysty sprawny. Jak do tego podejść? Wtrysk do regeneracji? Miał ktoś tak? Po skasowaniu błędu wszystko wraca do normy na jakieś 300 km
-
Grzechuuu obserwuje zawartość Dziwne stuki
-
Megane II phI Dziwne stuki
Grzechuuu opublikował(a) temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Witam wszystkich. Mam dziwne stukanie w zawieszeniu. Dźwięk jest taki jakby nagle pękła sprężyna, taki brzdęk i towarzyszy temu jakby lekki drgnięcie w podłogę, coś jakby uderzenie w pedały. Za bardzo tego dźwięku nie ma jak jadę po nierównościach czy jak przejeżdżam przez próg, częściej jest ten dźwięk jak jadę normalnie po ulicy i przejadę po zagłębieniu wtedy tak bujnie samochodem i jest "brzdęk" no ale też nie zawsze. Od razu napiszę że są nowe sprężyny, łożyska Mc persona, łączniki stabilizatora, tuleje wahaczy, sworznie wahaczy. Na wszelki wypadek podjechałem na stację diagnostyczną i też niczego nie wykryli. Tuleje ławy też to nie są. Drążki i końcówki drążka całe. Zwrotnice i zaciski też nie. To jest mega zagwozdka. Dodam że ten dźwięk jest bardziej po stronie kierowcy w okolicach pedałów no ale może to tylko takie wrażenie. Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam -
Megane II phI Błąd Injection Falut przy odpalaniu. Nie odpala! Pomocy !
Grzechuuu odpowiedział(a) na gilerson125 temat w 1.5 diesel
To przetłumacz sobie komunikat. Injection fault = usterka wtrysku Nie musisz znać angielskiego, wpisz w google ;-) Rozrusznik kręci bo to nic wspólnego z rozrusznikiem ani akumulatorem nie ma Z EGR też nie Egr to zawór recyrkulacji spalin. Linki pedał gazu nie ma, masz w nodze potencjometr. Na 100% i zaraz reszta Ci potwierdzi masz padnięty wtrysk lub wtryski -
Megane II phI Błąd Injection Falut przy odpalaniu. Nie odpala! Pomocy !
Grzechuuu odpowiedział(a) na gilerson125 temat w 1.5 diesel
Hej No jak to nie ma podobnych tematów:) Kilka linijek niżej masz http://megane.com.pl/topic/6347-ms-ii-injection-fault-problem-z-uruchomieniem/ -
Cześć. Na allegro zazwyczaj sprzedawane są same słupki bez osprzętu więc i bez głowicy. Mnie też zastanawia cena tego 7500 zł. Wychodzi że to koszt samej robocizny. A pozatym facet dodał koszt 8500 zł za głowicę. Ale po co skoro do wymiany jest uszczelka a nie głowica? Po zdjęci głowicy i tak trzeba ją planować i docierać zawory z gniazdami. Znajdź w okolicy warsztat co regeneruje głowice, czyli planowanie głowicy, docieranie gniazd i zaworów itd. zapytaj o cenę za full serwis. Uszczelka płyny i rozrząd na bank nie będę aż takie drogie. Według mnie ten koleś chce Cię naciągnąć. Potem poszukaj mechanika co poda "normalną" cenę za zdemontowanie i założenie głowicy i zobaczysz że koszt nie będzie aż taki. Daj potem znać co i jak
-
Megane II phI blokowanie tylnych kół
Grzechuuu odpowiedział(a) na przemekmht temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
No ja dołożyłem swoje. Też blokowało i po założeniu przestało -
Megane II phI blokowanie tylnych kół
Grzechuuu odpowiedział(a) na przemekmht temat w Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy - Megane II, Scenic II
Witaj. A może ręczny do końca Ci nie cofa. Ja założyłem u siebie dodatkowo sprężyny.Jak się położysz pod auto, to widać nawet miejsca gdzie można je założyć, tak jakby żabojady od razu zrobiły na to miejsce. Zerknij, u mnie pomogło. -
Cześć Miałem podobny problem ale w innym autku (Peugeot 406 HDI) Tam nałożyły mi się dwie awarię naraz: -pompa paliwa w zbiorniku i zawór regulujący ciśnienie na listwie common rail Objawy były identyczne. Komputer pokazywał błąd EGR, przepływomierza i potencjometr gazu. Ale trafiłem do fachowca co nie patrzał na błędy tylko na parametry pracy silnika i tam ciśnienie paliwa tak skakało że masakra a powinno być na stałym poziomie. Sprawdź na początek tą pompkę
-
Megane II phI Nowa pompa, wtryski, po czyszczeniu... i znów to samo?
Grzechuuu odpowiedział(a) na corleone377 temat w 1.5 diesel
Witaj. Nie chcę Cie straszyć ale raz miałem podobny przypadek w Peugeocie 406 HDI. Wtedy przeskoczył mi rozrząd i zawory przywaliły o tłoki. Miałem farta bo za dużo się nie stało ale jakieś 500 zł za same części popłynąłem. -
100/100 Znajomy robił remont to po kosztach za same części zapłacił 3500 Robocizna gratis. Full wypas za 1400 to chyba z aliexpress
-
Megane II phI 1.5 dci zmiana oleju -profilaktyka
Grzechuuu odpowiedział(a) na diabel1984 temat w 1.5 diesel
W żadnym miejscu nie napisałem że nagar uszczelnia silnik. Jak każdy wie to nagar odkłada się zawsze. Po wlaniu oleju z niższym "W" może po prostu zostać wypłukany. Jak już wspomniałem widziałem to na własne oczy. -
Megane II phI 1.5 dci zmiana oleju -profilaktyka
Grzechuuu odpowiedział(a) na diabel1984 temat w 1.5 diesel
Yhmm. I to jest rzeczowa odpowiedź. -
Megane II phI 1.5 dci zmiana oleju -profilaktyka
Grzechuuu odpowiedział(a) na diabel1984 temat w 1.5 diesel
Skoro logiczne to wytłumacz. -
Megane II phI 1.5 dci zmiana oleju -profilaktyka
Grzechuuu odpowiedział(a) na diabel1984 temat w 1.5 diesel
A tak z ciekawości to co maja panewki do ciśnienia oleju? Przecież to tak naprawdę podkładki między korbowodem a wałem. ps. Nie powtarzam tego jak mantrę. Tak po prostu jest. Przyznam się że mam w domu pracownika serwisu renault i fakt polecają 5W40 i takim tez swój zalewam ale jak już wlejesz 10W40 to nie można przejść na niższe W. Oczywiście w wielu przypadkach nic się nie stanie ale czy chcielibyście trafić na ten "rzadki" przypadek w którym akurat po waszej wymianie "lepszy" olej wypłuka nagar z pierścieni i zatrzecie silnik? Po co ryzykować? Zadzwoń do jakieko kolwiek serwisu nie koniecznie Renault to usłyszysz dokładnie to samo. Wasza decyzja wymieniajcie na lepszy. Pozdrawiam -
Megane II phI 1.5 dci zmiana oleju -profilaktyka
Grzechuuu odpowiedział(a) na diabel1984 temat w 1.5 diesel
Jeżeli chodzi o olej to nigdy nie przechodzi się z 15w na 10w ani z 10w na 5w. Nie słuchaj żadnych rad takich jak napisał tomaszozog1990. Pisze że powinno przechodzić się z oleju gorszego na lepszy czyli wg jego rozumowania z 15w na 10w potem na 5w kończąc na 0w. tomaszozog1990 jak zatem wytłumaczysz fakt że nowe silniki zalewane są własnie olejami 0w lub 5w a potem wraz z coraz większym przebiegiem przechodzi się na "wyższe W" aby dojśc do 15W a potem co znowu coraz niżej? BREDNIE. NIgdy ale to nigdy nie wlewa się lepszego oleju niż olej jakim silnik został zalany wcześniej. Chodzi o to że jak był lany 10w40 a wlejesz 5w to ten 5w może wypłukać Ci nagar z tłoków i zatrzesz silnik. Widziałem taka akcję na własne oczy. Jak nie wierzysz albo nie chcesz wierzyć zadzwoń do serwisu oni chętnie przez telefon pomogą. Pozdrawiam