Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzechuuu

Użytkownik
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1,5 DCi
  • Przebieg (tys.km)
    230000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Od jakiegoś czasu w Megane 1,5 Dci którym jeździ mój tata zapala się Service i traci moc, ciężko zapalić i kopci. Po podłączeniu do komputera przez DELPHI wyświetla błąd DF026 - sterowanie wtryskiwaczem cylindra nr 1 - obecny - na poziomie minimum. EGR czysty sprawny. Jak do tego podejść? Wtrysk do regeneracji? Miał ktoś tak? Po skasowaniu błędu wszystko wraca do normy na jakieś 300 km
  2. Witam wszystkich. Mam dziwne stukanie w zawieszeniu. Dźwięk jest taki jakby nagle pękła sprężyna, taki brzdęk i towarzyszy temu jakby lekki drgnięcie w podłogę, coś jakby uderzenie w pedały. Za bardzo tego dźwięku nie ma jak jadę po nierównościach czy jak przejeżdżam przez próg, częściej jest ten dźwięk jak jadę normalnie po ulicy i przejadę po zagłębieniu wtedy tak bujnie samochodem i jest "brzdęk" no ale też nie zawsze. Od razu napiszę że są nowe sprężyny, łożyska Mc persona, łączniki stabilizatora, tuleje wahaczy, sworznie wahaczy. Na wszelki wypadek podjechałem na stację diagnostyczną i też niczego nie wykryli. Tuleje ławy też to nie są. Drążki i końcówki drążka całe. Zwrotnice i zaciski też nie. To jest mega zagwozdka. Dodam że ten dźwięk jest bardziej po stronie kierowcy w okolicach pedałów no ale może to tylko takie wrażenie. Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam
  3. To przetłumacz sobie komunikat. Injection fault = usterka wtrysku Nie musisz znać angielskiego, wpisz w google ;-) Rozrusznik kręci bo to nic wspólnego z rozrusznikiem ani akumulatorem nie ma Z EGR też nie Egr to zawór recyrkulacji spalin. Linki pedał gazu nie ma, masz w nodze potencjometr. Na 100% i zaraz reszta Ci potwierdzi masz padnięty wtrysk lub wtryski
  4. Hej No jak to nie ma podobnych tematów:) Kilka linijek niżej masz http://megane.com.pl/topic/6347-ms-ii-injection-fault-problem-z-uruchomieniem/
  5. Cześć. Na allegro zazwyczaj sprzedawane są same słupki bez osprzętu więc i bez głowicy. Mnie też zastanawia cena tego 7500 zł. Wychodzi że to koszt samej robocizny. A pozatym facet dodał koszt 8500 zł za głowicę. Ale po co skoro do wymiany jest uszczelka a nie głowica? Po zdjęci głowicy i tak trzeba ją planować i docierać zawory z gniazdami. Znajdź w okolicy warsztat co regeneruje głowice, czyli planowanie głowicy, docieranie gniazd i zaworów itd. zapytaj o cenę za full serwis. Uszczelka płyny i rozrząd na bank nie będę aż takie drogie. Według mnie ten koleś chce Cię naciągnąć. Potem poszukaj mechanika co poda "normalną" cenę za zdemontowanie i założenie głowicy i zobaczysz że koszt nie będzie aż taki. Daj potem znać co i jak
  6. Witaj. A może ręczny do końca Ci nie cofa. Ja założyłem u siebie dodatkowo sprężyny.Jak się położysz pod auto, to widać nawet miejsca gdzie można je założyć, tak jakby żabojady od razu zrobiły na to miejsce. Zerknij, u mnie pomogło.
  7. Cześć Miałem podobny problem ale w innym autku (Peugeot 406 HDI) Tam nałożyły mi się dwie awarię naraz: -pompa paliwa w zbiorniku i zawór regulujący ciśnienie na listwie common rail Objawy były identyczne. Komputer pokazywał błąd EGR, przepływomierza i potencjometr gazu. Ale trafiłem do fachowca co nie patrzał na błędy tylko na parametry pracy silnika i tam ciśnienie paliwa tak skakało że masakra a powinno być na stałym poziomie. Sprawdź na początek tą pompkę
  8. Witaj. Nie chcę Cie straszyć ale raz miałem podobny przypadek w Peugeocie 406 HDI. Wtedy przeskoczył mi rozrząd i zawory przywaliły o tłoki. Miałem farta bo za dużo się nie stało ale jakieś 500 zł za same części popłynąłem.
  9. 100/100 Znajomy robił remont to po kosztach za same części zapłacił 3500 Robocizna gratis. Full wypas za 1400 to chyba z aliexpress
  10. W żadnym miejscu nie napisałem że nagar uszczelnia silnik. Jak każdy wie to nagar odkłada się zawsze. Po wlaniu oleju z niższym "W" może po prostu zostać wypłukany. Jak już wspomniałem widziałem to na własne oczy.
  11. A tak z ciekawości to co maja panewki do ciśnienia oleju? Przecież to tak naprawdę podkładki między korbowodem a wałem. ps. Nie powtarzam tego jak mantrę. Tak po prostu jest. Przyznam się że mam w domu pracownika serwisu renault i fakt polecają 5W40 i takim tez swój zalewam ale jak już wlejesz 10W40 to nie można przejść na niższe W. Oczywiście w wielu przypadkach nic się nie stanie ale czy chcielibyście trafić na ten "rzadki" przypadek w którym akurat po waszej wymianie "lepszy" olej wypłuka nagar z pierścieni i zatrzecie silnik? Po co ryzykować? Zadzwoń do jakieko kolwiek serwisu nie koniecznie Renault to usłyszysz dokładnie to samo. Wasza decyzja wymieniajcie na lepszy. Pozdrawiam
  12. Jeżeli chodzi o olej to nigdy nie przechodzi się z 15w na 10w ani z 10w na 5w. Nie słuchaj żadnych rad takich jak napisał tomaszozog1990. Pisze że powinno przechodzić się z oleju gorszego na lepszy czyli wg jego rozumowania z 15w na 10w potem na 5w kończąc na 0w. tomaszozog1990 jak zatem wytłumaczysz fakt że nowe silniki zalewane są własnie olejami 0w lub 5w a potem wraz z coraz większym przebiegiem przechodzi się na "wyższe W" aby dojśc do 15W a potem co znowu coraz niżej? BREDNIE. NIgdy ale to nigdy nie wlewa się lepszego oleju niż olej jakim silnik został zalany wcześniej. Chodzi o to że jak był lany 10w40 a wlejesz 5w to ten 5w może wypłukać Ci nagar z tłoków i zatrzesz silnik. Widziałem taka akcję na własne oczy. Jak nie wierzysz albo nie chcesz wierzyć zadzwoń do serwisu oni chętnie przez telefon pomogą. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!