Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marcinblz

Nowy użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane i ph II
  • Silnik
    1.9 dti
  • Przebieg (tys.km)
    180
  1. Temat do zamknięcia, wystarczyło zamienić przewody we wtyczce (krótkie-długie, długie - krótkie) co podziałało zmienianiem się świateł. Próba nocna ukazała oczekiwaną barwę światła, lecz pokazała że nie da się ustawić na tych żarówkach odcięcia światło cienia i uniknąć oślepiania kierowców z przeciwka. Żarówki założone standardowe h4 ponownie.
  2. Witam wszystkich. Od razu przyznam, tak wiem że to nie legalne źródło światła, bez homologacji itp.. nie mniej jednak chciałem sprawdzić jak to świeci i czy da się ustawić odcięcie linii światło cienia. Problem jednak w tym iż zakupione żarówki : https://allegro.pl/swiatla-h4-led-zarowka-mijania-drogowe-c6h4-7600lm-i7193764197.html po zamontowaniu w samochodzie nie zmieniają się ze świateł drogowych na mijania. Co ciekawe gdy podłączona jest jedna żarówka halogenowa a druga led zmiana mijania- drogowe następuje. Problem pojawia się gdy założone są obie żarówki led. Na desce rozdzielczej świeci się tylko i wyłącznie kontrolka od świateł drogowych i zmiana manetką powoduje jedynie nieznaczne różnice światła. Żarówki sprawdzane na zasilaczu działają poprawnie. I tu moje pytanie skierowane do Was, czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem, sam zmieniał na ledy i też się z tym spotkał? Będę wdzięczny za wskazówki. Marcin
  3. Dobra dzięki za informację bo już straciłem nadzieje. Przejrzałem wszystkie bezpieczniki i bsi i na forum znalazłem tylko info ze może to być czujnik uderzeniowy w komorze silnika ale ta stacyjka jest chyba bardziej prawdopodobna. Dzięki jeszcze raz. Jak znajdę przyczynę to napiszę rozwiązanie Hmm stacyjkę co prawda wyjąłem lecz do końca nie mam przekonania czy to ona... zapomniałem dodać że rozrusznik "kręci" normalnie przy próbie odpalenia zatem nie wiem czy to może być stacyjka. Sprawdzałem w aucie prąd do niej dochodzi.
  4. jabrze" którą kostkę masz dokładnie na myśli? Bo jak się nie mylę jest jedna taka mała 4- czy 5 pinowa zaraz przy wejściu stacyjki od imo bodajże, a potem jest ta duża nie wiem na ile pinów. Ale dzięki za sugestię
  5. Witam. Prosiłbym o pomoc jeżeli ktokolwiek wie co może być przyczyną tej usterki. Mianowicie postawiłem swoją meganke 1.9dti 2001 r wieczorem do warsztatu na geometrię. Następnego ranka telefon że nie mogą jej wcale odpalić, że zegary "umarły" żadnej kontrolki nic nie ma. Myślałem że to imo bo już były z nim przygody, lecz gdy sam zajechałem i zobaczyłem to się załamałem. Sytuacja wygląda tak jak na filmiku. Słaba jakość ale jest. Z elektryki działają światła, awaryjne i centralny zamek reszta ni chu**. Przejrzałem bezpieczniki i w środku i pod maską, bsi też podłączone nic się nie poluzowało, przeczyściłem 3 punkty masowe pod maską i nic. Nie ma żadnej reakcji. Tak jakby po przekręceniu kluczyka nie dochodził nigdzie ani do pompy, ani do świec prąd. Jeżeli ktoś coś wie to będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Dzięki Marcin, nieszczęśliwy posiadacz megane video0003.rar
  6. Dzięki za pomysł. Po 7 maja się tym zajmę i na pewno napiszę rezultaty. Wielkie dzięki Ci za pomoc :) pozdro Dodano: 24 maj 2017 - 11:32 Witam. Trochę przeszło od ostatniego postu. W tym czasie ustaliłem iż problem ginącego kierunkowskazu jest najprawdopodobniej winą złego styku/ załamujacego się kabla bądź dokładniej jeszcze nie stwierdzonej przyczyny. W tym momencie auto jeździ z przyczepionym bsi "u podnóża" pedałów od tygodnia czasu. W tym czasie nie wystąpił zanik prawego kierunkowskazu ani na moment. Podczas gdy pierwszego dnia po wyjęciu skrzynki i potraktowaniu jej "kontakt sprayem" i ponownym włożeniu po kilku kilometrach kierunku ponownie nie było... W wolnej chwili dokładnie obejrzę wiązki elektryczne od skrzynki i napiszę czy coś ustaliłem. Póki co skrzynka jest dosyć bezpiecznie przypięta i nie przeszkadza mi mocno w trakcie jazdy więc nie będę jej chował bo w tej chwili zawsze mam oba kierunki :) "Aniewa" wielkie dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie problemem ;) Dodano: 09 cze 2017 - 13:11 Witam. Problem został rozwiązany. Winą była wtyczka gniazda PE3 30-pinowa, która nie łączyła dostatecznie dobrze w module. Została rozebrana na dwie kostki 15-pinowe z których się składa. Zaizolowałem je od siebie i wsadziłem bezpośrednio do modułu. Problem rozwiązany.
  7. Aniewa' dzięki za odpowiedz. Problem tkwi w tym że musiałbym mieć przed dłuższą podróżą ten moduł wyjęty w dostępne miejsce, aby w momencie jego dysfunkcji sprawdzić czy prąd pojawia się we wskazanym przez Ciebie miejscu. Przewody nie są długie i z tego co pamiętam w trakcie jazdy plątał by się pod pedałami więc trochę jest to niebezpieczne. A do tej operacji ponadto trzeba by odłączyć akumulator a to może "wykasować" na czas diagnostyki błąd. Jestem trochę w kropce. Chyba że dramatyzuje i jest to do zrobienia bez większych przeszkód.
  8. Tak, kontrolka od prawego kierunkowskazu także nie świeci w trakcie tego całego "procederu". Co do awaryjnych to działają bez problemów obie strony. Masz jakieś domysły?
  9. Tak myślisz?? Tego się trochę obawiałem. Miałem już styczność z tym modułem przy okazji tylnej wycieraczki i nie skończyło się dobrze... Więc pewnie bez elektryka znowu się nie obejdzie Dodano: 25 kwi 2017 - 21:41 Niestety to nie BSI. Po wymianie modułu ta sama sytuacja. Już nie wiem co mu dolega, lewy kierunkowskaz działa zawsze nie zależnie od czasu, warunków i pogody. A prawy w ciepłe dni, (jak samochód się nagrzeje) nie działa, po przejechaniu dłuższego dystansu itp... Za jakiekolwiek podpowiedzi będę wdzięczny
  10. Sam zrobiłem podobną akcję... Myślałem że poszedł silnik. Po jego wyjęciu okazało się że "nadpalony" był styk w środku i nie było dobrego połączenia. Po wyczyszczeniu i przesmarowaniu wszystko chodzi już 3 miechy. Musiałem tylko "ścisnąć" całość opaską zaciskową, tzn. czarną pokrywę na silniczku z jego resztą obudowy bo był słaby kontakt blaszek metalowych.
  11. Witam. Nie mam pewności czy jest tak jak koledzy piszą ale w tym poście jest odpowiedź na Twoje pytanie : Mój odnośnik Natomiast co dokładnie oznacza wyższy numer sam chciałbym się dowiedzieć, gdyż u mnie numery wyglądają tak ( 8200029340 i S108502510) bez żadnych liter z tyłu, a na alledrogo znalazłem te same numery tylko z literkami (8200029340B i S108502510G). Czy ktoś ma wiedzę że to będzie działać?
  12. Witam.Problem dotyczy Renault megane I phII 1,9dti z 2001 roku. Przeczytałem posty o działaniu i nie działaniu kierunkowskazów w reni, ale identycznego problemu nie znalazłem. Mianowicie chodzi o to, że prawy kierunkowskaz działa normalnie do przejechania mniej więcej 20-30 km. Po tym dystansie przestaje wcale działać. Żeby było ciekawiej jego działanie "naprawia się" po postoju np 2-3 godzinnym, aby po przejechaniu ponownie 30 km znowu przestać działać. Czy Panowie macie jakieś pomysły co to może być? Dodam że kostkę przy manetce psikałem "kontaktem" do elektryki, zakładałem nową manetkę i nic. Problem jak był tak jest, zatem to nie manetka. Bezpieczniki przy kierownicy też ok. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
  13. Witam Od zakupu auta Megane 1,9 DTI 2001 w lutym do tej pory towarzyszyła jej dolegliwość złego wskazywania poziomu paliwa. Albo w "kosmos" poza granice, abo rezerwa, czasem tak jak trzeba. Wczoraj postanowiłem rozebrać zegary. Otrzymałem rezultaty jak na zdjęciach. Po dostaniu się do całego tego mechanizmu pojawił się problem z ponownym złożeniem tego w całość i ustawieniem wskazówek. I tutaj pytanie czy ktoś rozbierał swoje zegary do tego stopnia i udało się to złożyć w całość tak żeby działało ?? Czy jedyne wyjście to drugie zegary....;/ ? Dodam iż składałem to "niby" tak jak było ale test zegarów po zamontowaniu ich w samochodzie pokazuje zupełnie co innego, brak jakiejkolwiek reakcji. Ponadto zauważyłem brak wyświetlania km na liczniku elektronicznym. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
  14. Nie sądziłem że głupia wymiana felg z oponami może przysporzyć tylu kosztów wyrzuconych w błoto i straconych nerwów. Dzięki za odpowiedzi, spróbować mi zostało założyć 14" stalową i sprawdzić czy będzie pasować. Jeżeli nie to opony też w p.... trzeba sprzedać. Dzięki ludziska P.S jakby ktoś się przypadkiem natknął na pewne info jakiekolwiek dotyczące 1.9 DTI z silnikiem 80KM to wrzucajcie. Będzie na przyszłość
  15. Maks79: To jest na 100% pewna informacja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!