Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MIKAL

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.5 dci 101KM
  • Przebieg (tys.km)
    250
  1. Zdiagnozowałem problem i pod akumulatorem są mocowania tych dwóch linek i jedno mocowanie jest zerwane... włożyłem rękę pod aku i ręcznie włączyłem luz.. po weekendzie zaholuje megane do mechaniora i wymieni mi tą linkę ;) Dziękuje za pomoc ;D Dodano: 28 kwi 2017 - 17:09 Kombinowałem trochę z zaczepem tej linki od biegów pod akumulatorem i zauważyłem że ten pomarańczowy zaczep (zatrzask) się po prostu wysunął... zrobiłem to sam i samochód jeździ ale obawiam się że jak raz wyskoczyło to będzie wyskakiwać częściej... i mam małe pytanie czy da rade kupić tylko ten mały pomarańczowy zaczep (zatrzask) który nachodzi na tą kulkę do mocowania tej linki pod akumulatorem, bo linkę mam całą tylko ten zaczep się poluzował i go wyrwało i warto byłoby to wymienić na nowe ?? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  2. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Samochód Renault Megane II 1.5 dci 101KM skrzynia 5 biegowa 275tys przebiegu. Dziś rano ruszając chciałem wrzucić drugi bieg lecz coś poszło nie tak i lewarek zrobił się luźny do przodu i do tylu, nie czuć żadnego oporu wchodzącego biegu. Nie ma możliwości wrzucenia żadnego biegu bo lewarek lata sobie z pierwszego biegu na drugi (inne biegi coś blokuje). Bez względu na położenie lewarka ciągle jest załączony pierwszy bieg. Nie było żadnych objaw, żadnych stuków, zgrzytów itp. Stało się to parę kilometrów od domu ale przyjechałem na tej jedynce :P (trochę było to żałosne bo jazda 30km/h i 3k obrotów...pierwszy raz wszyscy ludzie się za moją meganą oglądali hehe ;D). Ale może ktoś z forumowiczów miał podobny problem lub ktoś zna przyczynę awarii? Na początku pomyślałem że może linka jakaś w skrzyni się zerwała ale chyba wtedy lewarek byłby luźny w każdym kierunku? I mam jeszcze pytanie czy jeśli jest ciągle zapięta jedynka i nie da się zmienić na żaden inny bieg to czy moja megana może być holowana z wciśniętym sprzęgłem czy raczej może coś więcej się popsuć? Z góry dziękuje za pomoc ;)
  3. MIKAL

    Wymiana panewek

    a ja mam trochę inne pytanie, tzn czy wymiana całego wału na nowy oryginalny + nowe panewki jest skutecznym rozwiązaniem? czy ten silnik (1.5) będzie się zachowywał jak "nowy" i przejedzie jeszcze parę lat, czy raczej to tylko tymczasowe rozwiązanie...? bo przy wymianie samych panewek wszyscy mi mówią ze trzeba szlif wału robić... a to się niby nie opłaca bo podobne koszty jak za nowy wał a ktoś może to zrobić tez niedokładnie...
  4. a czy te Megany 1.5 o których piszecie 440tkm, 330tkm, 300tkm, czy to wszystko na seryjnych panewkach czy ktoś "profilaktycznie" je wymieniał ?
  5. Uważam że ogłoszenie spoko, samochód się dobrze prezentuje, cena wydaje mi się też okej. Myślę, że już ludzie nasłuchali się od (nie)użytkowników tych aut, że mogą się psuć i nie chcą kupować... cierpliwości potrzeba, bo zawsze trafi się kupiec, prędzej bądź później ;)
  6. hehe 167tys przebiegu 2003 rok hmmm... a potem żal i płacz że to przy 180tys panewki poszły a tak serio to ponad 300tys na liczniku zrobione... szczerze to szukaj dalej bo nikt nie kupiłby diesla z takim wyposażeniem żeby tak mało jeździć... wytrwałości w poszukiwaniu życzę ;)
  7. też myślę, że ta ostatnia oferta jest najbardziej rozsądna z tych 3... jeżeli nie masz nic przeciwko 3 drzwiowych nadwozi i jest ten samochód gdzieś blisko twojego domu to warto obejrzeć, bo cena wydaje się rozsądna ale i tak wiadomo, że około 1000 można jeszcze potargować... silnik 2.0 w benzynce jest bardzo dobry ładnie się zbiera... jak już masz wybór to lepiej szukać tych egzemplarzy po liftingu czyli po 2005r. ;)
  8. Miałem ten sam problem i zmieniłem olej i zupełnie nic nie dało... w sumie już długi czas tak jeżdżę i się powoli do tego przyzwyczaiłem.... uważam że to ogólne zużycie skrzyni biegów, bo te 5-cio biegowe skrzynie są kiepskiej jakości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!