Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dawciu-o

Użytkownik
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III Ph. II Grandtour
  • Silnik
    1.5dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    151

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gdy 5 lat temu kupiłem Megane II Ph 2 Grandtour (taka jak Twoja, tylko srebrna i 1.5dci), forum rzeczywiście było jakoś bardziej żywe. Dzisiaj niewiele się tu już dzieje i mało kto się udziela. Czyżby wszyscy uciekli na forum PIKUR? A w temacie, to siadło ładnie, a koła już wcześniej miałeś całkiem fajne
  2. Drobny mod, ale moim zdaniem fajnie wpływający na wygląd samochodu - zmieniłem pomarańczowe żarówki kierunkowskazów na Osram Diadem Chrome. Nie będę specjalnie opisywał, na czym polegają, bo efekt mówi chyba sam za siebie. Zdjęcia tylnych lamp zamiast przed/po są po/przed, ale chyba każdy się zorientuje.
  3. Prosta sprawa. LEDy tuż pod lampami - Ph2. LEDy na dole, obok przeciwmgielnych - Ph3. Co do rozrządu - zainstaluj sobie apkę My Renault PL i dodaj swój samochód. Tam będziesz miał podane wszystkie interwały. W moim 1.5dci rozrząd rozpisany jest na 150.000 lub 6 lat.
  4. Dawciu-o

    co to jest?

    Potwierdzam - czujnik ultradźwiękowy od alarmu.
  5. Jest OK. Pozycja środkowa to prawidłowa temperatura. Gdy dotrze do przerywanych kresek to jest już za wysoka.
  6. Zawsze silniejsze światło będzie pociągało za sobą krótszą żywotność żarówki. Osobiście mi to jednak nie przeszkadza, bo przez większość czasu jeżdżę na samych dziennych. Przypuszczam, że doniesienia o krótkiej żywotności pochodzą od właścicieli samochodów, którzy muszą na okrągło jeździć na światłach mijania. Jeśli zaś chodzi o Bosch +90, to jest to dobry kompromis między mocą a żywotnością. W Golfie IV jeżdżę z nimi od dawna i nic się z nimi złego nie dzieje.
  7. W takim razie ja polecę od siebie Axkid Minikid 2.
  8. +130% są bardzo dobre i mają świetne oceny w testach. Sam używam w światłach mijania i polecam. Do drogowych kupiłem +150%, bo używa się ich dużo rzadziej, więc nie będzie przeszkadzała ich przypuszczalnie krótsza żywotność - te jednak dopiero do mnie jadą, więc nie jestem w stanie się o nich wypowiedzieć. Polecam również Bosch +90%. Fajnie świecą i długo żyją.
  9. Ludzie, używajcie RWFów. One m naprawdę są bezpieczniejsze.
  10. Faktura 1: wymiana klocków z przodu i usunięcie rdzy z tarcz. Faktura 2: kontrola spalin, wymiana kilku płynów, filtrów, paska rozrządu z pompą wody, przeguby, tylne tarcze i klocki Faktura 3: zakup opon zimowych i wyważanie kół. VA to oś przednia, HA to oś tylna, i.O. znaczy "w porządku". Adnotacje każą dokręcić koła i przez pierwsze 150km łagodnie obchodzić się z hamulcami. Jako tłumacz niemieckiego normalnie wziąłbym za dokładne tłumaczenie ze 100zł, ale tak z grubsza masz za darmo "po znajomości".
  11. Ja polecam Falken Ziex ZE914. 91H w zupełności wystarczy.
  12. Przednie drzwi powinny być takie same w sedanie, kombi i hatchbacku 5-drzwiowym. Tylko w Hatchbacku 3-drzwiowym będą inne drzwi.
  13. Megane II nie występowało bez klimatyzacji :) Przycisk AC włącza kompresor klimy, czyli wtedy powietrze jest chłodzone. Klimatyzacja automatyczna polega na tym, że ustawiasz np. temperaturę 20 stopni i ona już sama zadba o to, żeby tę temperaturę osiągnąć i utrzymać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!