Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
przemas1g
Nowy użytkownik-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane III PhI 2012r kombi
-
Silnik
1,6 16v K4M 110HP
-
Przebieg (tys.km)
135
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Megane III phI Podpięcie się pod linie audio Megane III
przemas1g opublikował(a) temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
Witam serdecznie, Długo szukałem na forum i nie tylko, dlatego wrzucam nowy temat. Chciałbym wpiąć się w linie radio-głośnik, kabelki zostałyby poprowadzone do bagażnika w celu podłączenia subofera. Źródłem byłby prawy przedni słupek, do którego biegną kable, z racji, iż najmniej problemowo można się tam dostać i poprowadzić wiązkę, a nie chcę rozbierać pół auta. Do rzeczy, interesują mnie kolory kabli, które biegną do głośnika w przednich prawych drzwiach. Może ktoś z was grzebał w tym i mógłby się podzielić informacją, ewentualnie podać inne źródło, z którego mógłbym tą wiązkę poprowadzić. W poprzedniej mojej megance II phII poprowadziłem wiązkę od słupka środkowego i nie było problemu, w tej megance przeszkadza "zwijacz" pasa jeżeli można tak go nazwać. Dziękuję za pomoc, Pozdrawiam Przemek. -
Po wizycie w aso okazało się, że winowajcą jest wtyczka do sprężarki. Klima działa i nie mam z nią już żadnych problemów. Sprawdzić panowie, bo po zimie może być kiepsko. W tej chwili moja klima nie śmiga z racji tej wtyczki, czas kupić używkę i przelutować. Odpowiedź na pytanie kr35is Według mnie jest to czujnik temp płynu chłodzącego. Sprawdź wskazówkę płynu jak się zachowuje, chociaż słyszałem, że wskazówka potrafi normalnie wskazywać, ale w komputerze źle wskazuje temperaturę. Chyba, że chodzi o ciśnienie w układzie klimatyzacji to w takim razie jak staniesz od przodu auta po lewej stronie chłodnicy na rurce jest czujnik od klimy, presostat czy jakoś tak. Ja już z własnego doświadczenia wiem, że lepiej raz zapłacić w aso (chociaż ceny swoje mają) niż jeździć po mechanikach, którzy nie znają się na renówkach i tracić kasę. Moja walka z klimatyzacją przekroczyła ok 1500 zł wyrzuconych w błoto. Serwis dopiero rozwiązał problem, łączny koszt aso o ile się nie mylę to ok 400 zł.
-
Problem z moją klimatyzacją powrócił. Po niespełna miesiącu cieszenia się klimatyzacją, wyłączyła się. Wymieniłem moduł zabezpieczeń i połączeń, pojechałem do salonu renault w Bydgoszczy. Był błąd zimnego obiegu powietrza, skasowali go i mówili, że tak czy inaczej będzie mi go wyrzucało, bo meganki 2 tak mają w swoim wieku. Panowie zaproponowali wgranie nowego oprogramowania, które usuwa zabezpieczenie klimatyzacji i błąd nie powinien wyskoczyć, sprężarka będzie chodziła do końca żywota. Zgodziłem się, klimatyzacja od razu ruszyła(zapłaciłem 250zł razem z clipem), jeździłem tydzień, aż pewnego dnia wybrałem się do Gdańska, w drodze powrotnej klima przestała chłodzić. Zdenerowany zgrzany wróciłem do domu, zadzwoniłem do serwisu i jestem umówiony na wizytę w środę 20 lipca. Ciekawe co tym razem wymyślą. Dodam, iż klima po usuwaniu błędu zimnego obiegu zawsze po jakimś czasie się rozłącza.
-
Witam serdecznie. Panowie mam problem, który ciągnie się od klimatyzacji- przerzuca w clipie ze sterowania automatycznego na manualny. Mechanicy obstawiali moduł zabezpieczeń i połączeń znajdujący się w komorze silnika obok akumulatora po prawej stronie. Zakupiłem używany moduł, ale podczas wymiany rozleciała mi się biała kostka o oznaczeniu MN. Szukałem w schematach trochę się dowiedziałem, ale po podłączeniu auto nierówno chodzi obroty spadają na 500 obr/min. silnik 1.6 16v K4M + LPG. Kostka MN -kolory kabli - jak mam podłączone Biały łososiowy(grubszy) Pin 1 Biały (grubszy) Pin 2 Zielono łososiowy (grubszy) Pin 9 Pomarańcz (cienki) Pin 5 Pomarańcz (gruby) Pin 10 Biały (cienki) Pin 11 Brązowy(cienki) Pin 12 Żółty (cienki) Pin 14 W module nie ma takich pinów jak 4,7,8,13,16. więc można je wykreślić. Panowie na pewno jest ktoś bardziej w temacie, gdyż nie ukrywam mistrzem w elektronice nie jestem, ale jak widać troszkę czasu poświęciłem, więc nie czekam tylko na gotowce i na pewno nie idę na łatwiznę, po prostu wiem, że mam namieszane w tej kostce dlatego auto wariuje z tymi obrotami i w ogóle. Pozdrawiam.
-
Panowie, u mnie był dość prosty problem z klimatyzacją- problem rozwiązany klima śmiga - klimatyzacja była przestawiona z trybu automatycznego na manualny. - widniał stary błąd czujnika ciśnienia, który został wymieniony, a błędu nikt nie skasował. Diagnostykę przeprowadziłem w zakładzie Andi Reno w Bydgoszczy ul. Cmentarna 42 Polecam koszt 60zł za komputer. Panowie siedzą w autach francuskich i mają dość dużą wiedzą na ich temat. Każde wizyty u mechanika " uniwersalnego " kończą się wymianą wszystkich części- wiem z doświadczenia.
-
-Napięcie podałem z akumulatora bezpośrednio na kostkę sprężarki, przewód plusowy wpiąłem w przewód pomarańczowy i klima chłodziła super. -Na diagnostyce byłem kilka razy- pierwszy błąd był od czujnika preostatu- po wykasowaniu i przejechaniu 3 km klima się wyłączyła czujnik wymieniony, klima nie działa.(prawdopodobnie winę miała tutaj kostka preostatu wraz z przewodem do sterownika silnika). W chwili obecnej nie mam żadnego błędu i nadal nie załącza się. W weekend spróbuję zrobić tak jak mówisz i zobaczymy jaka będzie reakcja. -Niestety prędzej czy później będę musiał w taki moduł się zaopatrzyć i przekonać się na własnej skórze, taniej mnie to wyjdzie niż oddać do mechanika, żeby sam rzeźbił i wymienił pół auta. -Jest jeszcze kwestia ominięcia przekaźnika w tym module. Próbowałem skontaktować się z elektromechanikiem, który siedzi za granicą, może on coś doradzi. Bardzo bym prosił forumowiczów, którzy mieli podobny problem i rozwiązali go, o jakieś sugestie rady itp. Z góry serdecznie dziękuję, może rozwiążemy temat i będzie do zamknięcia wraz z instrukcją jak szukać winowajcę w takim przypadku.
-
Panowie, temat z klimatyzacją wałkuję już dość długo (czytałem szukałem), trudno jest o dobrego- skutecznego człowieka, który by ogarnął i nie naciągał na kasę. Chciałbym zapytać tylko o jedno: W module zabezpieczeń i połączeń (skrzynka wewnątrz komory silnika) tam znajduje się przekaźnik klimatyzacji- mamy na forum jakiegoś "magika", który potrafiłby obejść przekaźnik? Rozmawiałem z dobrym elektromechanikiem, który właśnie tak naprawiał większość klimatyzacji w megance, ale niestety od kilku lat wyjechał na zachód goniąc za chlebem. -Klima "na krótko" chodzi -czujnik preostatu wymieniony -kostka czujnika wymieniona na nową -nabita jest -sprężarka nie jest zatarta -na panelu sterowania kontrolka klimy działa, po kliknięciu na auto sam reguluje nawiew -grzanie tylnej szyby działa -bezpieczniki sprawdzane wszystkie sprawne. -kostka od sprężarki w dobrym stanie -przewody sprawdzane są ok Brak napięcia od modułu zabezpieczeń i połączeń do klimatyzacji. Spróbujmy podsumować cały temat, w którym jest wszystko i nic. Pozdrawiam serdecznie.