Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gb23

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane III phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    115tys.km
  1. Dopiero po rozebraniu i założeniu nowego koła pasowego po czasie wyczytałem że w niektórych silnikach renault nie stosowano klina na wale ale na szczęście w moim występuje silnik K4M 1.6 16V 110KM
  2. Włączamy 6 bieg śrubokręt w tarcze i dokręcamy.
  3. Witam Czy dwusiarczek molibdenu w proszku (daje się od 10g-20g na 1L oleju) wyciszy mi skrzynię biegów , miączą mi łożyska przy prędkości 80-90 na 5 i 6 biegu? Mam pytanie czy ktokolwiek to stosował i czy jest jakaś poprawa
  4. Bardzo dziękuję Przyczyną nalotu było koło pasowe, śruba założona nowa do wymiany koła pasowego nie musimy zakładać blokad bo na wale jest klin. Temat uważam za zamknięty.
  5. Winowajcą zielonego pyłu okazało się koło pasowe Czy wiecie jaką siłą się dokręca te koło , klucz dynamometryczny posiadam.
  6. Jestem drugim właścicielem, auto z Polskiego salonu kupiłem go jak miał 60000km przy 95000km wymieniłem kompletny zestaw pasek plus napinacz OEM teraz ma niecałe 115000km więc na pasku niewiele ?
  7. Witam Dzisiaj zauważyłem dziwny suchy nalot przy kole pasowym i na czarnej osłonie rozrządu. Czy koło pasowe jak się kończy to zostawia taki nalot jak sprzęgiełko alternatora? Proszę o pomoc
  8. Witam Mam założoną instalacje BRC od listopada w Renault Megane 3 1.6 16V 110KM i przejechane na gazie ok 9000km. Mój problem z instalacją zaczął się dopiero kiedy na dworze temperatura wzrosła powyżej 20 stopni. 20st-24st Czasami przełącza się na benzynę w taki sposób jak kończy się gaz w butli i sygnalizuje pikaniem braku gazu.Po przełączeniu na gaz jedzie dalej na LPG 24st-28st Bardzo częste przełączanie się na benzynę , występuje podczas ruszania lub szybkiego dodawania gazu powoduje mocne szarpnięcie i sygnalizuje brak gazu Powyżej 28 stopni praktycznie niema możliwości przełączenia na LPG. Gazownik przekładał mi cewki na elektrozaworach (butli i przy silniku), czujnik temperatury na listwie wtryskowej , sterownik gazu. Nic nie pomogło,proszę o pomoc. Dzisiaj wyjaśniły się moje dolegliwości z LPG. Opisze objawy może komuś się przyda w diagnozie i naprawie a więc podczas temperatur powyżej 24 stopni na dworze po rozgrzaniu silnika i go zgaszeniu , to ponowne odpalenie powodowało że samochód przechodził normalnie z Pb na LPG ale przy ruszaniu lub dodania więcej gazu przechodził z powrotem na PB . Po przełączeniu na gaz po chwili wracał na benzynę i aż od 4 do 8 razy i w końcu jak załapał to chodził normalnie aż do zgaszenia auta.Jeśli temperatura na dworze spadła poniżej 20st. instalacja gazowa pracowała bez zarzutów . Przyczyna takich objawów był elektrozawór Dziękuje kolegom za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!