Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Slim91

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.5dci
  • Przebieg (tys.km)
    218000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mechanik powiedział że sterownik poszedł do zmiany oprogramowania i jezeli to pomoze to w piatek auto do odbioru chodz w jego glosie slyszalem nie pewnosc wiec nie ma co sie cieszyc Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  2. Jestem pewien ponieważ wszystkie przewody zostały wymienione na nowe do tego została wymieniona nowa pompowtryskiwacze na pewno nie leją ponieważ wszystkie 4 sztuki zostały zregenerowane A gdyby tego było mało tylko 3 razy podMienialem wtryskiwacze z innych Megane wszystkie były kodowane i nic nie pomogło Może to wina sterownika że tak się dzieje Dodano: 23 lis 2016 - 09:07 Błąd DF 0 38 pisze błąd odczytu pamięci eprom czy coś takiego
  3. Nie naprawialem kompleksowo bo wtryski lały a pompa dawala za male.cisnienie. po zrobieniu pompy i wtryskow cisnienie jest ok i wgl ale dalej jest blad Dodano: 23 lis 2016 - 07:46 gdy sprawdzalismy cisnienie (zadane,rzeczywiste jest takie same lecz rzeczywiste cisnienie jest spoznione o 0.5 sekundy czy to moze byc powod? Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  4. Pisalem na poczatku ze wszystko zostalo zregenerowane pompa wtryski wyczyszczony uklad bak wymiana smogu wszystko co mozna bylo zrobic zrobione zostalo Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  5. Zauważyłem stojąc na światłach falują obroty raz jest 950 raz 900 z tym ze gdy obroty spadaja na 900 zaczyna trześ budą.Do tego przy gaszeniu silnika raz zgasnie gladko a gdy zgasze go drugi raz znowu narywa calym autem. Zyje wlasnym zyciem :/ Dodano: 22 lis 2016 - 18:10 Aha i zapomnialem jadac np na 3 biegu na obrotach 1500/min i rownym gazie szarpie i to bardzo. Gdy zwieksze obroty jest wszystko ok Dodano: 22 lis 2016 - 18:12 Auto nie traci mocy wrecz przeciwnie. Samochod jest jak pocisk. Nawet mechanik stwierdzil ze "autko za dobrze sie zbiera" Dodano: 22 lis 2016 - 18:16 Dodam jeszcz ze kazdy czujnik tzn pompa,listwa itd.zostaly wymieniane po 3 razy (podnianki z innych aut) wszystko jest sprawne. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  6. Witam wszystkich bardzo serdecznie mój problem polega na tym iż mam Megankę 2 1.5 DCI 82 konie mechaniczne. Od pewnego czasu zaświeca mi się błąd injection fault po podłączeniu pod clip wyskakuje błąd DF 0 53 df 0 25 i czasami wyskakuje błąd DF 0 38. Będąc u mechanika który specjalizuje się w samochodach diesla zleciłem regenerację czterech wtryskow,pompy,czyszczenie baku etc. Niestety po wymianie wszystkich elementów nadal wyskakuje jeden i ten sam błąd DF 0 53. Co ciekawe błąd ten występuje jedynie na trzecim biegu przy obrotach 3000. Moje pytanie brzmi co jeszcze mogę zrobić żeby samochód jeździł jak należy. Czy winny może być sterownik silnika? bardzo proszę o pomoc ponieważ brakuje mi sił już do tego samochodu.
  7. Zaprowadziłem auto do serwisu ale ku mojemu zdziwieniu tego dźwięku dziś nie było. Mechanik powiedział że trzeba wtryski sprawdzić bo to chyba one to robią. Już sam nie wiem co myśleć...
  8. Jutro rano się za to zabiore. A co mogę zrobić z tym powietrzem?
  9. Mam ten stary filtr tylko nurtuje mnie pytanie. Gdyby układ był zapowietrzony to czy ten dźwięk byłby normalny? A czy może to być sprzęgiełko na alternatorze?
  10. A czy jest jakaś możliwość żeby odpowietrzyć układ ? może coś źle przy wymianie zrobiłem ? Hmmm tylko dlaczego samochód normalnie pracował przez dwa dni a nagle pojawił się ten dzwięk?
  11. Dzwięk pochodzi jakby z pompy :/ Raczej nie z paska alternatora ponieważ wymieniałem go jakiś miesiąc temu razem z rolka :/ Niestety nie zalałem go paliwem tylko podpiąłem Weżyki i pompowałem gruszką. Samochód odpalił po kilku pompowaniach. Zastosuj wielkie litery. Pawel
  12. Witam. Jestem nowym użytkownikiem i mam pewien problem z którym nie umiem sobie poradzić i liczę na waszą pomoc. Po wymianie oleju i filtrów tzn filtr paliwa oleju i powietrza po dwóch dnia z silnika zaczął wydobywać się bardzo niepokojący dzwięk, a w przewodach paliwowych idących od pompy widzę bardzo dużo powietrza. Film przedstawia cały problem. Dodam jeszcze że ten dzwięk pojawia się od obrotów ok 1300/min do 2500/min. Błagam o pomoc :blink: :blink: :blink: :blink:
  13. za chwilę postaram się wgrać pliki w formacie mp3 może wtedy ktoś mi pomoże. Jest to dla mnie naprawdę ważne
  14. probowalem ale napisalo mi ze nie mam uprawnien do wgrywania plikow czy cos takiego Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!