Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klamka

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane
  • Silnik
    1,9dti
  • Przebieg (tys.km)
    216000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam z góry przepraszam jeśli się post powtórzył. Mianowicie padła mi skrzynia biegów więc ją wymieniłem wszystko dobrze skręcone lecz nie mogę odpalić samochodu prąd jest wszystkie kable podpięte masa jest lecz gdy przekręcam kluczyk to tak jak by jedna reakcja rozrusznika i tyle a gdy chciałem przekręcić kołem pasowym to się nie da tak jak by zblokowało mi rozrząd. Jak mogę go odblokować ? Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi Aston76
  2. Mam nadzieje że tylko uszczelka jutro zaczynam rozbieranie, tak więc napisze jutro co się stało. Pozdrawiam:) Dodano: 09 mar 2016 - 19:01 Więc tak. Poszły pierścienie na tłokach ale szkody dużej nie narobiło, więc teraz trzeba przemyśleć czy regenerować czy wymienić na inny tylko na czystą benzynę. :D Temat można zamknąć. Pozdrawiam:)
  3. Ulotka mówi, że coś poważnego. Sprawdzałem dzisiaj EGR i jest sprawny bo myślałem, że się zaciął ale to nie winna EGR. Czujniki też sprawdzałem i sprawne bezpieczniki wszystkie dobre tak więc nie wiem co może być przyczyną. Jutro odkręcę pokrywę zaworów ale nie wiem czy mi coś to da pokaże. I też turbo sprawdzałem i doładowanie jest. Obawiam się że to wina pierścieni na tłokach.
  4. Test zrobiłem i kolor płynu wyszedł taki zielony można powiedzieć że lekko podchodzący pod żółty.
  5. Odcinki robię po 150-200 kilometrów, auto przegoniłem i dalej tak samo, w zbiorniczku nie ma oleju i w oleju nie mam płynu, a za każdy razem jak odpalam jest tak, ale zauważyłem że trochę oleju mi bierze i tak jak by brak mocy, i wczoraj jak zdjąłem miskę olejową znalazłem kawałki metalu tak jak by nie wiem pierścienie na tłokach poszły na spacer, może być to przez pierścienie ? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  6. Witam, mam pewne pytanie, samochód stoi w garażu i jeżdżony codziennie prawie i pewnego pięknego poranka gdy odpaliłem samochód poszła chmura dymu takie nie wiem białego błękitnego, a na podłodze plama oleju z wodą (zdjęcia) co to może się dziać z Renią? Pozdrawiam :)
  7. Taki już kupiłem i jeżdżę nim z 8 lat na bloku silnika pisze F8T w sumie się nie zdziwię jak to jakaś mieszanka :D
  8. Ja mam 1,9 dti 98 KM a dokładny numer to nie pamiętam musiał bym sprawdzić jak sprawdzę to napiszę. Meganka jest Ph1 z 2002 roku wersja lift. Z resztą jak kupuję jakieś części to jest masakra. Czasem nawet po winie nie jest ta część co chcę kupić, wtedy przywożę część i po części dochodzą. Kilka razy mi się zdarzyło, że część miałem z silnika dci np 102KM
  9. Więc tak u mnie wymieniłem pompę w baku i od razu lepiej. I kolega wcześniej pisał że w silniku dti nie ma pompy w zbiorniku to powiem Ci że u siebie miałem a mam silnik dti. Ale tak jak wcześniej napisałem u mnie problemem była pompa w baku.
  10. Witam też mam podobny problem tylko że u mnie po dłuższym kręceniu to odpali i walnie białym dymem założyłem zaworek zwrotny przed filtrem paliwa i dalej to samo pojechałem na warsztat sprawdzili mi kompem błędy i pompę wtryskową i powiedział że do wymiany jest pompa w baku na dniach wymienię i powiem jak rezultat. Pozdrawiam
  11. Witam mam pytanie chciał bym wymienić kolektor ssący z tego http://static.nanodatex.com/media/d7556adbcb71dcf363058c5fc688a852.jpg na ten http://galeria.123.opole.pl/images/2014/04/18/MZEGR6602.jpg przepraszam za zdjęcia:D w pierwszym kolektorze jest EGR sterowany elektormagnesem a w drugim kolektorze nie jest on sterowany elektronicznie i czy jest możliwość obejścia tego???? Pozdrawiam:)
  12. Witam was wszystkich. Od dawna próbowałem to zrobić aż znalazłem ten temat. I mam kilka pytań bo tak kable mam puszczone zegary mam z numerem p7700427896A i wszystkie kable podpięte i nie pokazuje mi spala i chce sie upewnicz czy zegary musze zmieniac bo nie posiadaja komuteraz? Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi Aston76
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!