Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rafa85

Użytkownik
  • Postów

    231
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

23 Super

Samochód

  • Auto
    było: Megane II phI, jest: Megane IV phI Grandtour GT-Line
  • Silnik
    1.2 TCE 130 KM
  • Przebieg (tys.km)
    34

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To ja tylko napiszę jak ta historia się zakończyła. Mimo, że serwis Decar w Warszawie uznał, że "Panie, tak ma być", postanowiłem nie odpuszczać i szukać przyczyny metalicznego stuku. Przy okazji wizyty w rodzinnych stronach udałem się do serwisu Tandem w Kielcach, gdzie obsługa uznała, że faktycznie coś jest nie halo. Auto zostało dzień na sprawdzenie i mamy diagnozę - przekładnia kierownicza do wymiany. Nowa część została zamontowana w piątek, wszystkie mankamenty zniknęły. Oczywiście nie omieszkam poinformować o tym serwis Decar, który już nie pierwszy raz uznał, że, jak to kolega wyżej napisał, "szukam dziury w całym". Poprzednim razem na zgłoszenie stuków w okolicy tylnego zawieszenia, magik z Decar odpowiedział, że to paliwo w zbiorniku się obija o ścianki... Myślę, że Renault Polska też może się tym zainteresuje.
  2. Nie, to nie jest szukanie dziury w całym, bo przy maksymalnym skręcie w prawo dźwięk jest "miękki", wytłumiony, a tutaj jakbym bił młotkiem o metal. Co więcej, o ile jestem w stanie zrozumieć i zaakceptować dźwięk przy maksymalnym skręcie, tak moim zdaniem nie powinno być stuku po kilkunastu centymetrach odpuszczania kierownicy.
  3. Pacjent Megane 4 Grandtour, 2017. Przy maksymalnym skręcie kierownicy w lewo, gdy kierownica dobija do końca, słychać metaliczny stuk. Po odbijaniu od maksymalnego skrętu, po kilku centymetrach w prawo, słychać kolejny stuk. Jedno i drugie jest powtarzalne, można to wywołać w każdej chwili. Magicy z ASO twierdzą, że "Panie, tak ma być, to się ten ogranicznik skrętu tak odzywa". Dźwięk ewidentnie dochodzi z okolicy deski rozdzielczej, kolumny kierownicy. Ma ktoś tak? Załączam filmik. VID_20200504_211237.mp4
  4. Forum pęka w szwach od problemów z MIV, a to dobre abstrahując już od tego jakie to "problemy" są, to naturalną koleją rzeczy jest to, że fora i ogólnie internet służą głównie do wyrażania negatywnych opinii i poszukiwań rozwiązań niektórych bolączek. No bo jak nie ma problemów i ludzie są zadowoleni, to o czym tu pisać? Dopóki ludzie nie zrozumieją, że kupują auto z masowej produkcji, gdzie księgowy wymusza taką jakość, a nie inną, to wciąż będziemy napotykać marudzenie i lament. Komuś strzela fotel w Megane, a facet kupił Mercedesa za pół miliona złotych i coś mu latało w tunelu środkowym i z tylnych nawiewów wiało gorące powietrze niezależnie od ustawionej temperatury, i my tu chcemy rozmawiać na temat jakości wykonania Renault? Na fejsbukowej grupie była ankieta na temat zadowolenia z MIV i było chyba 20 do 180 na korzyść zadowolonych, więc chyba jednak nie tak źle. Kiedyś trafiłem na test Alfy Romeo Giulia, bieda wersja za 140k, sensowna wersja za 200k. Polecam zobaczyć niedoróbki i jakość wykonania: @Pitrek u mnie na liczniku 54k km i tylko wymieniony łącznik. Koszt części pewnie <100 zł, 40 minut w serwisie. Mogę z tym żyć:)
  5. Tutaj nie o BMW, ale o innym "premjum", Mercedesie. Polecam przeczytać perypetie gościa, który kupił auto za niemal pół miliona złotych.
  6. Do wszystkich matematyków nie rozumiejących przesłania mojego wpisu - dziękuję za czujność, szanuję, co nie zmienia faktu, że lampa przez 3.5 roku mogła świecić zarówno non stop, jak i wcale.
  7. Chodzi o pokrywę silnika, tę od góry? Jeszcze nie spotkałem Megane IV, które by to miało.
  8. Przez 3.5 roku mogła się świecić zarówno przez 100 godzin, jak i przez milion. Czas nie jest tu wyznacznikiem.
  9. Albo miał przedłużoną gwarancję. Dajmy się autorowi wypowiedzieć.
  10. @Fanmil ma 6 pinów i jemu też nie działają długie na dziennych, więc to nie jest kwestia tej różnicy jednego pina. Nareszcie ktoś podmienił lampy mając 5 pinów, chyba nie było dotąd na tym forum takiego przypadku Pytanie do pozostałych osób, które są po wymianie lamp - czy u was też były problemy z działaniem długich świateł? Czy jest na to jakieś lekarstwo?
  11. Wydaje mi się, że rozszerzoną gwarancję można kupić tylko w określonym, dość krótkim okresie czasu po zakupie auta i zrobienie tego niemal 2 lata do wyjechaniu z salonu może być niemożliwe.
  12. Super, dzięki za potwierdzenie, po prostu bardzo dużo naczytałem się o problemach z aktywacją AA, zresztą sam ten temat ma ponad 40 stron i byłem zdziwiony, że u mnie od razu zadziałało.
  13. Panowie, zainstalowałem apk AA na telefonie i sparowałem telefon z autem. Wygląda na to, że AA działa, ale czy ktoś może potwierdzić czy to tak powinno wyglądać, bo tyle się tu pisze i trudności z aktywowaniem, a u mnie poszło od strzała. R-Link w wersji 3.3.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!