Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

djdanhill

Nowy użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Temat do zamknięcia Uszkodzona pompa wtryskowa pękła.
  2. już odpisałem na poprzedni temat - przepraszam że nie zrobiłem tego wcześniej.
  3. Przepraszam że dopiero teraz odpowiadam Cały układ został wyczyszczony - po umyciu całego silnika nie ma już wycieków na obecną chwile. Prawdopodobnie coś było nie dokręcone. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
  4. W dniu wczorajszym po całym dniu jeżdżenia postawiłem auto pod domem - późnym wieczorem miałem kogoś odebrać odpaliłem auto odjechałem od domu 500m i auto zgasło i pojawił się komunikat Fault Injection. Następnego dnia chciałem odpalić auto tylko kręciło i nic. Podjechał znajomy mechanik próbował odpalić na plaka na chwile odpalało i gasło i co chwilę pojawiał się błąd Faul Injection. Paliwo nie zamarzło - sprawdzone (zresztą było raptem - 13stopni) Auto zaciągnięte do niego na warsztat podstawił regulator na rampie i na pompie paliwowej - Nic to nie dało Podłączył zewnętrznie pod pompę paliwa dostęp do ropy - Nic to nie dało Błędy które się pojawiają na zdjęciach. Ktoś podpowie co to może być ? bo usłyszałem że albo pompa padła albo coś z wtryskami może być
  5. djdanhill

    EGR Błąd

    Jak znajdziesz kogoś kto to robi daj znać. Ja usłyszałem 200 PLN za taka operację. Jak ci pasuję taka kwotą podam ci namiary (ponoć coś w mapach czy czymś takim zmieniają)
  6. Tak auto jeździ na krótkich odcinkach ale błąd pojawił mi się po właśnie długiej trasie 500km - wyjechałem z domu błędu nie było przejechałem na raz 500km i po dojechaniu na miejsce błąd wyskoczył
  7. Witam XXX Od 2 tygodniu walczę z błędem w moje Megi 1.9DCI 120KM - wyskakuje CHECK I SILNIK pojechałem na diagnostykę skasowali błąd dojechałem do pracy jakieś 5km zgasiłem auto za 15min wsiadam do auta odpalam błąd powrócił CHECK - pojechałem ponownie skasowali ale ten sam objaw. XXX Znajomy ma program i podał mi kod błędu P0487 EXHAUST GAS RECIRCULATION THROTTLE CONTROL CIRCUT "A" /OPEN XXX EGR mam od roku zaślepiony - wcześniej miałem z tym problemy - wymieniłem chyba już 3szt (wtedy z rok temu) i przez rok był spokój. XXX Co z tym fantem zrobić ? gdzieś wyczytałem żeby zdjąć kolektor i cały wyczyścić bo pewnie dużo nagaru w nim jest. XXX REGULAMIN 5.9 Zabrania się nadmiernego i niepotrzebnego stosowania klawisza ENTER - mireczek01
  8. Auto to polski salon jestem 3 właścicielem, moc 120km. Olej wymieniam do 10tys km (mozna powiedzieć co roku razem z filtrami) Nie ma FAP tylko EGR to autko z 2003 roku Dodano: 02 lip 2017 - 10:54 Jeszcze jedno pytanie do was. Czy warto zrobić taką operację jak czyszczenie kolektora preparatami Liqui Moly ? czy to bezpieczne ? czy jest sens ? http://allegro.pl/liqui-moly-5168-pro-line-oczyszczacz-kolektora-i6423077170.html Po takiej operacji najlepiej wymienić olej z tego co słyszałem.
  9. Bardzo możliwe że auto ma przebieg 300.000km na liczniku jest mniej ale był on wymieniany. Pomiary postaram się zrobić jutro jak znajdę jakiś warsztat który je robił (2 do których dzwoniłem nie robią tego wogóle). Mechanik od turbo nic nie mówił o sprawdzaniu tego. Oleju troszkę może i ubywa co jakiś czas z 50-70ml dolewam. Spalanie na moje jeżdżenie 5-15km ok 7.5 litra.
  10. Pojechałem rano do mechanika co robił turbo. Podłączył kompa żeby sprawdzić co się dzieje i takie dał mi wyniki. 1. Zawór regulacji dawki paliwa 35% RCO na wolnych obrotach 2. Przepływomierz powietrza 45kgh na wolnych - gaz do oporu 413kgh 3. Turbina 975 mbar na wolnych - gaz do oporu 2170 4. Natężenie prądu na regulatorze paliwa 1330ma Nie wiem jakie powinny być tu wartości czy sa prawidłowe czy nie. Zrobiliśmy rudne z komputerem podłączonym turbo od 1800 (gaz w podłodze reagowało i auto przyspieszało) max wartość 2280mbar. Zrobiliśmy z 15km twierdzi że jest książkowo i się czepiam. Moim zdaniem żeby auto się zbierało nie muszę go katować gazem w podłogę a i tak nie wgniata w fotel tylko po prostu przyśpiesza.
  11. Nie nie jest wiadome skąd cieknie olej - wiem tylko że silnik znów jest zalany i nie ma mocy. Tak zawór odmy zamówiony przyjdzie dziś lub w poniedziałek. (wymiana zaworu chyba nie zmieni jego mocy uchroni mi tylko turbinę przed uszkodzeniem) Tak czytałem zalecany temat. Filtr powietrza czysty choć jak go wczoraj wyjąłem to trochę czuć z niego olejem. Co dalej mam robić z tematem turbiny ? Jechać na reklamację ?
  12. Temat niestety powrócił po 2 dniach. Auto osłabło nie ma przyspieszenia, jedzie ale jakoś dziwnie. Dziś trafiłem do jeszcze innego warsztatu mechanik obejrzał silnik, na turbinie i zaworze podciśnienia widoczny olej (silnik był myty 2 dni temu przez speca od turbiny). Przejechał się stwierdził że przy tym silniku powyżej 1700 obrotów powinno odczuwać się już wciskanie w fotel a u mnie auto jedzie bo jedzie. Na prostej dobił na chwile obrotami do 4tys a auto jechało jak by nie miało turbiny. Sprawdził przepływomierz, później go odłączył znów jazda próbna - i ten sam objaw. Czy to objawy źle zrobionej regeneracji turbiny ??? Proszę bez nerwów - nie jestem specem, mechanikiem a tylko użytkownikiem auta.
  13. Ok dziękuję. Czy wiesz czy ma jakieś znaczenie założenie tego zaworu ? Jedna rurka jest niżej druga wyżej. EGR mam zaślepiony.
  14. Dopatrzyłem się jednej rzeczy - mechanicy przekręcili zawór odmy. (numery są po prawej stronie na zaworze) Czy ma to jakiś wpływ na prace, czy tak powinno być. Może ktoś ma fotkę jak właściwie ma być założony ten zaworek?
  15. Auto odebrane - dokręcona rura od intercoolera (ponoć była niedokręcona). Umyty silnik żeby sprawdzić skąd leci olej i umyta przepływka. Auto troche lepiej jeździ takie mam wrażenie. Dodatkowo usłyszałem że zawór od odmy jest do wymiany. Pytanie jak sprawdzić ten zawór czy faktycznie jest do wymiany ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!