Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

borasmax

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    250000
  1. był zamontowany 15a więc mniejszy, ktoś wie dlaczego ta kostka topi się?
  2. witam trochę odgrzebie temat. mam pytanie czy bezpiecznik(15a) winnien byc 20a pod maska od świateł mijania może powodować przepalanie sie kostki?
  3. Tak to mniej więcej wygląda będzie jeszcze ładnie oklejone REGULAMIN pkt. 10 odnośnie dodawania zdjęć na forum :!: - Prezes
  4. witam serdecznie do mojej Megane podłączyłem radio z Clio IV LAN5210WR1 moje pytanie jak podlaczyć sterowanie z kierownicy mam schematy ale nie umiem rozgryźć schematu z Clio
  5. witam odgrzeje trochę kotleta auto Renault Megane RS 2007r 224km wymieniałem dziś końcówki drążków lewa i prawa moje spostrzeżenia lewa strona stara końcówka TRW wkręcone na drążek 1cm, 5 obrotów. osłona na drążku TRW więc podejrzewam drążek był wymieniany kiedyś na TRW nowa TRW identyczna wkręciłem jak było prawa strona stara końcówka TRW wkręcona na drążek 2cm, 19 obrotów osłona chyba oryginał wiec myślę drążek też nowa końcówka TRW wkręcona jak było moje pytanie skąd takie różnice w długości wkręcanego gwintu ? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes
  6. Gumy stabilizatora miałem już kupione i miałem je wymienić przy wahaczach ale mój mechanik powiedział aby zrobić to przy okazji zdjęcia tzw sanek bo to jedna robota jest i wymienić gumy też w sankach. Więc czekam na fundusze na tuleje do sanek tam są 4 elementy do wymiany 2 tuleje i 2 takie dziwne drążki prawda?? Co do kolektora jest jakiś poradnik? Dla początkującego na co trzeba uważać i co i jak po kolej odkręcać by nic nie urwać? Dziękuje za odpowiedzi i porady
  7. Po pierwsze witam wszystkich serdecznie jestem nowym właścicielem Megane PHII 2003 1.6 LPG Po kupnie wymieniłem rozrząd wraz z KZFR o oczywiście olej itd dla świętego spokoju. Niestety okazało się, że drążek i końcówka i wahacz są do wymiany, więc też to wymieniłem oczywiście z obu stron dla świętego spokoju. Niestety nadal coś tłucze przy przejeżdżaniu przez tory, czytałem o gumach w tzw sankach. Ktoś potwierdzi moją diagnozę? Może to być też górne mocowanie amorów pytanie jak sprawdzić czy to to?? Tak byłem na stacji diagnostycznej, panowie nie mogli jednoznacznie ustalić skąd pochodzi hałas i jeszcze jedno pytanko czy ktoś wie co się dzieje z moim wyświetlaczem komputera czasami działa poprawnie czasami w ogóle a czasami jakieś dziwne znaczki sa na nim? Najważniejsze chciałem umyć silnik i komorę silnika bo jest tragedia. Komorę udało mi się delikatnie ogarnąć pędzlem by nie uszkodzić elektroniki ale dużo brudu jest pod kolektorem ssącym jak go odkręcić by nic nie uszkodzić? Więcej chyba mojemu auto nie dolega jak coś mi się przypomni napisze. Pozdrawiam i czekam na propozycje rozwiązań
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!