Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jak92kub

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1600
  • Przebieg (tys.km)
    150000
  1. Wlaśnie odwiozłem auto do mechanika z clipem. Przyczyn mojego problemu moźe być mnóstwo a sam jako źe nie chciałem nagrzebac autko oddałem. O przyczynie napisze dla przyszłych forumowiczów odrazu po diagnozie i naprawie. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
  2. Jak najbardziej wiem gdzie owy czujnik sie znajduje. W jaki sposób mogę sprawdzić czy działa?
  3. Czyszczenie przepustnicy niestety nie pomogło, zauważyłem tylko ze po odłączeniu kfzr, auto nie gaśnie natomiast obroty falują dalej. Czy to wystarczający dowód na to że kfzr jest do wymiany??
  4. Wiem że temat był poruszany był setki razy ale mój problem jest charakterystyczny. Mianowicie moja megane 1.6, po odpaleniu pomalu spadają obroty aż w końcu gaśnie całkowicie. Sytuacja zdarza sie czesto ale nie zawsze na zimnym silniku oraz troche rzadziej na ciepłym. Wyczyściłem czujnik położenia wału korbowego lecz to nie rozwiązało problemu. Zauważyłem jednakże że po odłączeniu elektrozaworu sterowania zmiennych faz rozrzadu auto nie gaśnie ale obroty zmniejszają się i zwiększają samoczynnie. Dodam że auto gaśnie szczególnie szybko jeśli wrzucę bieg. Jedynym rozwiązaniem jest jazda nie spuszczając pedału gazu. Po przejechaniu kilkudziesięciu metrów problem znika. W czym tkwi problem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  5. Witam wszystkich, Wczoraj przy wyłączonym zapłonie przypadkiem przekręcilem pokretło od regulacji intensywności podświetlania. Od tego czasu po właczeniu świateł chociaźby postojowych podświetlenie zegarow i wyswietlaczy drastycznie maleje. Dodam że kiedyś ten problem już się pojawił ale znikł samoczynnie. W czym może być problem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
  6. Sterownik od poduszek zakupiony był od innego auta bezwypadkowego.
  7. Właśnie dokonałem wszystkich napraw powypadkowych, poduszki, pasy, napinacze itd oraz sensor o identycznym numerze. Niestety kontrolka airbag nie zgasła, jedyną różnice jaką zauważyłem jest to że po odpaleniu auta kontrolka chwile nie świeci, dopiero po paru sekundach słychać charakterystyczny "klik" i się zapala a przed naprawą świeciła od razu. Ktoś wie na czym może polegać mój problem?
  8. Witam Przy ostrym skręcaniu w prawo, gdy kierownica jest niemal na maksa skręcona pojawia się charakterystyczny zgrzyt. Słychać go tylko we wnętrzu auta. Co może być przyczyną?
  9. Witam, chciałbym dowiedzieć się o czym mówi numer znajdujący się na sensorze. Czy gdy dobiorę sensor z identycznym numerem obędzie się bez jego konfiguracji.
  10. Znalałem, wszystko ładnie pięknie, program włącza sie, lista aut jest, ale połączyć z autem się nie da...
  11. Witam, Po zainstalowaniu ddt2000, w programie nie ma listy pojazdów(tabele są puste). Baza danych na dysku C ma rozmiar 160MB a system operacyjny to Windows 7. W czym tkwi problem?
  12. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam. Temat uważam za zamknięty.
  13. Może ktoś z was wie jak przeprowadzić wymianę takiego sensora? Puki co znalazłem go, jakie środki ostrożności trzeba zachować oprócz odłączenia akumulatora tak aby niczego nie uszkodzić?
  14. Moze jest tutaj ktos z okolic Kępna(wlkp) z clipem? Dodano: 18 lut 2016 - 19:19 Czy jesli zakupie i wymienie sensor poduszek na taki o tym samym numerze, oraz odpowiadajacy wersji wyposazenia auta to obedzie sie bez konfiguracji? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!