Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

moorgan

Użytkownik
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.6 16v 100KM z LPG
  • Przebieg (tys.km)
    178000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. polecam świece beru i cewki również beru
  2. W MeganeIII z tym samym silnikiem mam: - stag qbox, - reduktor stag r02 (ma regulator klapkowy , odporniejszy na brudny gaz), wcześniej miałem ac r01 150 ale szybko się brudził i zacinał regulator iglicowy, - wtryski barracuda 115 z filtrem alex ultra 360 - butla 53l Przejechałem na gazie ponad 90 tys km.
  3. Polecam tarcze Jurid i klocki Jurid white. Tarcze jurid idą na pierwszy montaż do BMW. ATE się popsuły - mi poleciały po 15 tyś km. W znajomym warsztacie mieli sporo reklamacji na ATE
  4. moorgan

    Mapa LPG

    sonda za katalizatorem jest do sprawdzania działania katalizatora ;-) do ustawiania mieszanki jest pierwsza sonda. możesz mieć brudne wtryski.
  5. moorgan

    Mapa LPG

    Nie masz przypadkiem włączonej autoadaptacji w sterowniku gazowym? Sprawdź też czy przypadkiem nie masz brudnych wtrysków gazowych. Jakie masz wtryski gazowe?
  6. Polecam Tarcze hamulcowe - JURID 562529JC Strona zabudowy: Oś przednia Klocki hamulcowe - JURID 573268J Strona zabudowy: Oś przednia Klocki hamulcowe - JURID - WHITE 573005JC Strona zabudowy: Oś tylna (do pojazdów bez elektronicznego hamulca postojowego) Klocki hamulcowe - JURID - WHITE 573286JC Strona zabudowy: Oś tylna (do pojazdów z elektronicznym hamulcem postojowy) A na tył tarcze SNR
  7. Ja mam u siebie instalacje z wtryskami barracuda - jedne z najlepszych na polskim rynku. reduktor stag r02 jest też bardzo dobry. co do elektroniki to już zależy od preferencji gazownika - może być stag, lpgtech, kme, alex optima. nie polecam tylko brać najuboższego sterownika. na gazie w megane III przejechałem już 80 tyś. km.
  8. po diodach wygląda na brak zainstalowanych sterowników do clipa - zerknij w menadżerze urządzeń ja nigdy nie używam clipa na wirtualnym systemie - zawsze były jakieś błędy. specjalnie kupiłem do tego della e6230
  9. ze swojej strony mogę polecić ceramiczne klocki Jurid White - zrobiłem już na nich jakieś 20tyś km i żadnych problemów. felgi czyste i tarcze bardzo mało się zużywają. montowałem cały zestaw przó/tył tarcze ATE i klocki jak wyżej.
  10. moorgan

    przełącza na pb

    A sprawdziłeś jakie jest ciśnienie na parowniku? Samo czyszczenie i wymiana uszczelek to nie jest wszystko - musi być dobrze ustawione ciśnienie na takie jakiebylo podczas kalibracji gazu.
  11. moorgan

    przełącza na pb

    musisz sprawdzić ciśnienie na parowniku, najprawdopodobniej jest za niskie - do tego potrzebny jest interfejs z programem.
  12. w mojej magane 3 przy silniku k4m 848 jest KZFR mimo 100KM także nie jest to regułą REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  13. W mojej wchodzi 5 litrów oleju Vavlovine Synpower 5W40 - olej sam zmieniam i jest zawsze max na bagnecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!