Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sarna1

Użytkownik
  • Postów

    1670
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

150 Super

Samochód

  • Auto
    Audi S3
  • Silnik
    2.0 TSI
  • Przebieg (tys.km)
    18

Ostatnie wizyty

3375 wyświetleń profilu
  1. To temat znany z Fordów i Volvo od lat. taki przyrząd za 10€ powinien załatwić sprawę tez w Reno.
  2. Wszystkie paliwa w Polsce, poza Shell vpower racing 100, są z produkcji polskich rafinerii.
  3. No to żyłeś w błędzie. Benzynę Orlen ma dobrą. Jak chcesz wysokooktanowe paliwo to tak jak napisałem Verva 98 albo vpower racing 100. zwykly vpower to zwykle 95.
  4. Zawsze paliwo o większym ostanie będzie lepsze bo zapobiega stukowemu. lej 98 z Orlenu bo jest najbezpieczniejsze. Testowaliśmy różne paliwa na hamowni jak bawiłem się Abarthem i tylko Orlen 98 i Vpower Racing nie cofały zapłonu.
  5. Trzeba podpiąć kompa i zobaczyć ile zaplonow wypada. Silnik powinien chodzić równo i aksamitnie, jak się potyka to jest jakiś błąd.
  6. Sprzedaj jak stoi, bez naprawiania. Te 15 tys które wydasz na remont dołóż do nowej fury i juz. Kup po prostu coś innego.
  7. @boban666 już nie będzie nowych megan z manualem, tylko edc. Skrzynia jest ok, nie jest najszybsza i najlepsza ale jest ok, do tych 300Nm wytrzymuje i kręci przebiegi, one padały w mocniejszych wersjach. kup koniecznie przedłużoną gwarancje. W edc nie ma problemu stukających półosi, w manualu jest z tym dramat. Automaty dsg w VAG tez nie robią problemów, zmiana oleju jak producent zaleca po 60 tys i kręcą przebiegi jak należy (moja poprzednia Skoda 265 tys bez awarii). jak kupujesz nowe auto to brałbym diesla, po 1 z edc jeździ się przyjemniej (nisko moment), po drugie łatwo podnieść w nim moc 😉 na maksa wypasione megane kupisz za ok 135 brutto i to jest dobra oferta na dzień dzisiejszy, aczkolwiek jeżeli masz trochę większy budżet to można poszukać ciekawsze fury.
  8. Tylko edc z przedłużoną gwarancją. Zmieniać olej co 50 tyś i będzie latać. Jak ktoś kupuje auto na dłużej to warto zastanowić się nad szansami jego późniejszej odsprzedaży - w perspektywie tych 5-8 lat - założę się że w 2030 nikt nie będzie chciał manualnej skrzyni….to będzie nisza.
  9. Weź sobie auto na weekend od dilera i pojezdzij. megane 4 jest teraz na końcówce produkcji i za 130 tys brutto cennikowo (of tego powinieneś dostać min 10% rabatu) masz pełna opcje ze wszystkimi dodatkami, obok nowej astry kombi jest to najtańszy taki samochód na rynku. Bardzo dobry wybór.
  10. Nowoczesne samochody są bardzo dobrze zabezpieczone przed korozją. Francuzy w ogóle nie mają tego problemu. O wiele szybciej padnie mechanika, elektronika niż w aucie pojawi się rdza.
  11. Dlatego przy zakupie używanego samochodu lepiej wybrać coś co jest doskonale zaopatrzone w części, bo przy nowym bierzesz rozszerzona gwarancje i masz święty spokój. Np do DSG/Stronic kupisz bez problemu każdą pierdołę a do edc/powershift (produkt Getraga) nie ma nic :(. Trzeba dorabiać, regenerować itp. i jeszcze nikt się nie chce tego dotykać. Dlatego przytoczony przeze mnie wcześniej Talisman zaraz po naprawie zmienił właściciela - kończyła się gwarancja, a był to fajny samochód jako całość. Ale ryzyko kolejnej ąwarii odstraszało. Takie podejście producenta i konstruktora który zaprojektował skrzynie jako całość.
  12. Tak mogą zaczynać się grubsze problemy. Miałem w firmie Talismana 225 EDC i tylko dzięki rozszerzonej gwarancji auto przy 130.000 km miało już 2 skrzynię. Zaczynało się właśnie od szarpania przy parkowaniu, serwis najpierw robił adaptacje sprzęgieł, pomogło na chwile i problem wrócił, później zmienili sprzęgła na nowe, problem wrócił więc wymienili skrzynie na nowa bo według aso nie ma do niej części zamiennych. Nie chcę Cię straszyć ale koszty, gdyby nie gwarancja, byłyby bardzo duże, No ale taki urok edc. W 2020 planowałem kupić gt dla żony ale właśnie zastanawiało mnie czemu one tak słabo trzymały wartość. Szybkie rozpoznanie rynku pokazało ze większość gt miała problem z edc, zdaniem ASO skrzynia nie wytrzymywała Nm - max jaki ogarnie to 300Nm a fabryczny gtek ma 280. Auto fajne i bardzo podobało mi się 4control ale trzeba mieć te min 15 koła zawsze w pogotowiu jak skrzynia powie dość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!