Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

PadakaMegane

Nowy użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.6e
  • Przebieg (tys.km)
    190

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U mnie okazała się wadliwa opornica :x Elektryk zainkasował 100zł.
  2. zezłomuj i tyle. przez ostatnie mrozy mój gaśnie podczas jazdy i nie działa nic. Elektryka w tym aucie to chyba przez cięcie jest zrobiona a nie fachowców od aut. Modlę się żeby to sprzedać i nigdy na to forum już nie wrócić. Istna porażka z tym autem. W moim przypadku nawiew nie działa i ani to wina kostki ani rezystora nikt nic nie wie. PORAŻKA!
  3. Siema jest może schemat do Megi I PhI ??? To co tam pobieram to pdf w dodatku po rusku. Nie widzę jak to otworzyć żeby wyskoczyło PL.
  4. Podbijam problem. Czy jest taka możliwość, że problem tkwi w tym module UCH?? Auto wystawione na sprzedaż ale wątpię czy ktoś się zainteresuje glutem bez nawiewu i wycieraczek :x
  5. Witam wszystkich z kolejnym problemem. W końcu dotarłem do problemu z nawiewem który raz działał a raz prawie zawsze nie działał :) Dokładnie chodzi o taką kostkę którą się podpina pod inną kostkę. Nie wiem jak to nazwać ale znajduję się to z prawej strony aku a dokładnie za silnikiem na podszybiu. Gdy poruszam tam kablami nawiew zaczyna działać lecz po kilku razach niestety przestaje i znowu trzeba tam grzebać. Chciałbym kupić dobrą kostkę bo w tej pewnie piny są pogięte albo coś a nie mam możliwości sprawdzić bo dostęp tam jest bardzo trudny. tutaj znajduje się ta kostka z tymi kabelkami:
  6. Witam, zanim oddam do elektryka albo i nie to chciałbym się dowiedzieć czy ktoś miał podobny problem do mojego. Chodzi o to, że nie mam podświetlenia wewnątrz auta. Kolega wsadził dobry bezpiecznik i problem się rozwiązał (prawie). Zadowolony z naprawy wsiadam do auta odpalam, włączam kierunek i już tak zostaje. Włączam drugi kierunek zostaje już ten drugi. Wyciągnąłem kluczyki ze stacyjki a one dalej się palą :o Wyciągnął ten bezpiecznik i auto wróciło do poprzedniego stanu czyli brak podświetlenia w aucie ale kierunki już ok :x Powiedział mi, że to problem z jakimś alarmem i trzeba to wyciąć ale o jaki alarm mu chodziło??
  7. Prawdopodobnie to silnik bo bezpieczniki wymienione na nowe a i tak wentylator nie działa. Po wciśnięciu klimy słychać ten typowy stuk przełączania na klimę ale niestety wentylator nie rusza. Czytałem że dojście do tego wentylatora jest tragiczny :x A muszę to wymienić bo rano szyba jest tragiczna i o tragedię nie trudno :x
  8. a co z żarówką?? :D Jutro kupuję po 15szt 10a i 15a bo kolega mówi że jak na te auto to 30 i 25 co mam powpychane to zdecydowanie za dużo. Ale ktoś namieszał w tym aucie :D
  9. Problem jest w tym że nie wiem jak wyciągnąć ten panel żeby posprawdzać czy coś nie jest ułamane czy zaśniedziałe. Problem pojawił się już do tego stopnia że już nawiew prawie w ogóle nie włącza się. Np cały tydzień próbowałem jeździć i z włączoną klimą i samym nawiewem. Na ciepłym i na zimnym powietrzu. Niestety ani drgnie. Wkurzyłem się bo np dzisiaj 2x się nawiew załączył i po chwili znowu przestał działać. Ogólnie klima jest sprawna bo jak zaczyna wiać to jest zimne lub ciepłe powietrze w zależności od ustawienia. Tylko problem z tym nadmuchem. Czy to rezystor?? Bo widziałem w podobnym temacie debate na temat owego rozwiązania. Dodano: 23 paź 2015 - 17:34 Byłem w aucie trochę pogrzebać przy panelu. Odkręciłem i wszystko było w bardzo dobrym stanie. Suche piny czyste, zero oznak rdzy etc. Postanowiłem sprawdzić w bezpiecznikach bo przy okazji siadły mi wycieraczki. Zamieniłem bezpiecziki i wycieraczki wróciły do życia. Zamieniłem 2 bezpieczniki z obrazkiem nawiewu ze sobą i nawiew działał elegancko. zrobiłem kilka prób i byłem wniebowzięty:) Zgasiłem auto, odpaliłem i już nie działał. Najgorsze że nie mam tej próbówki aby sprawdzić czy te bezpieczniki są sprawne. Trochę mam tych problemów z tą elektryką :x
  10. Dzisiaj rano podczepiłem pod aku jakiegoś pana ale nic nie pomogło. Zakręcił tak samo ale nic(kręceniem nie można tego nazwać). Boje się że to coś na instalacji elektrycznej jest. Dodano: 02 paź 2015 - 16:31 Wszystko jasne. Aku po raz kolejny wyczerpane doszczętnie. Znajomy posprawdza miernikiem czy aby na pewno nie jest już dead. W sumie to nie wiem czy nie za mały bo ma 44ah a widziałem na forum, że polecany jest 55ah. Btw. Jestem ciekaw jak przy codziennej jeździe aku wyczerpało się w 2tyg :x ?? Może jakieś przebicie to robić czy coś pożera nieustannie prąd?? No nic problem rozwiązany pozostało jeszcze ogromne spalanie gazu.
  11. Witam w kolejnym problemie. Mianowicie defacto. Po ostatniej wymianie poduchy i podładowaniu aku, przejechałem 60km i co?? I znowu problem. Pojechałem po zakupy, wracam do auta i auto już amen. Zrobiłem jak poprzednim razem na 4 biegu pprzepchałem go parę metrów i rozrusznik się odblokował. Niestety auto już nie odpaliło bo zakręcił jeden obrót i jakby aku doszczętnie wyczerpane. w padaczce od razu włączał się immo więc na pych nie szło. Klemów nie mam i dopiero jutro odpalę go na krótko. Niestety stało się to już 3 raz stąd moje pytanie. Co jest przyczyną?? Od czego zacząć??Jak sprawdzić czy alternator ładuje te aku bo nie wierzę że aku się rozładuwuje co tydzień :x Czyżby kolejny wydatek 300zł na aku?? Alternator widzę można za 50zł kupić ale czy to to?? Mam problemy ze elektryką więc może masa gdzieś bije i zabiera prąd z aku?? Od czego zacząć po jutrzejszym odpaleniu go na krótko??
  12. Tak tylko dla mnie one wygladaja identycznie. Obroty wysokie bo polamal sie silnik krokowy plus wymieni mi rure ktora juz nie nadaje sie do uzycia. Doleje plynu i zobaczymy kiedy znowu cos sie zepsuje. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76 Dodano: 21 wrz 2015 - 13:11 Sprawa sie wyjasnila. Przyspawana poduszka silnika i przy zabce silnik uderzyl w kabine i pekl silnik krokowy. Rura wyczyszczona dziala na gazie, auto plyn dolany za 20zl. Zobaczymy jak dlugo bedzie bez awarii. Nowa poduszka zamowiona wiec na dniach mi wymieni. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  13. Zanim zrobię zakup chciałem zapytać czy ta rura pasuje do mojej meganki? http://allegro.pl/renault-megane-ii-1-6-16v-rura-filtra-powietrza-i5589185360.html
  14. Nie na pewno dluzej czasami szybko czadami dlugo trzeba czekac najczesciej to jak krece kilkanascie razy sila nawiewu. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!