Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CaG0

Użytkownik
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI
  • Silnik
    1.6 75km 8v
  • Przebieg (tys.km)
    260
  1. Witam, mam problem z obrotami na biegu jałowym. Po chwili jazdy około 10 minut silnik trzyma około 1400 obrotów, jak przygazuje bądź zgaszę silnik i odpalę to problem znika ale po chwili powraca. Na zimnym zawsze jest wszystko w porządku. Wymieniłem silniczek krokowy (przed wyminą bujało obrotami). Wraz z silniczkiem wymieniałam chłodnice na używaną ze szrotu, czy czujnik w chłodnicy może powodować to ze silnik zostaje na wyższych obrotach?
  2. Na 99% to coś w UHC, ale nie mogę się do niego dostać. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i wiązki i wyglądają dobrze. Chwilowo podpiąłem się pod jakiś plus ze stacyjki z grubszym kablem bo ten od zapalniczki grzał się za bardzo.
  3. Jeśli problemem był by bezpiecznik o czy przypadkiem nie działało by również ogrzewanie tylnej szyby? Myślę że może to być problem w UHC jednak nijak nie udało mi się do niego dzisiaj dostać. EDIT. Masz namyśli bezpiecznik w kabinie? Gdzieś wyczytałem że bezpiecznik od dmuchawy jest jeszcze w skrzynce przy aku co by się zgadzało bo od dmuchawy dochodzi tam jakaś wiązka, tylko nie wiem jak dostać się do tej skrzynki.
  4. Witam, przestał mi działać nawiew, nie było napięcia nawet na panelu więc podłączyłem plus z zapalniczki do kostki w panelu i nawiew działa. Teraz tylko nie wiem czy kable od zapalniczki nie są zbyt cienkie. Po włączeniu na 4 bieg strzelił bezpiecznik od zapalniczki 5A, zmieniłem go na 15A (może lepiej wstawić 10A, silniczek od klapy recyrkulacji powietrza mam odłączony więc może i by starczyło) i działa tylko nie wiem co z tymi kablami, ktoś wie czy starczą?
  5. Witam mam problem z Megane 1.6 110km z '09. Mianowicie samochod zachowuje sie tak jak by nie mial pradu. Swieci sie tylko podswietlenie slotu na karte, nie dziala centralny. Nic poza tym podswietleniem. Dodatkowo plus akumulatora strasznie sie nagrzewa. Sprawdzalem napiecie na aku i jest okej. Ciekawi mnie jednak jedno ze napiecie bezposrednio na akumulatorze wynosi okolo 12.45v a juz na klemie poniez 5v. Bezpiecznik akumulatora sprawdzalem i jest w porzadku. Dodam tylko ze ostatnio byla montowana instalacjla lpg i zaczely dziac sie dziwne rzeczy, co jakis czas resetowal sie podlicznik wraz z ustawieniami oraz zaplon potrafil wlaczyc sie dopiero po dluzszej chwili od wlozenia karty. Dodano: 13 wrz 2016 - 22:22 Teraz pomyslalem ze to klema plusa moze nie laczyc. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  6. Witam, mam do Was pytanie. Mianowicie muszę wymienić przeguby (oba w z jednej strony) i stwierdziłem że taniej będzie kupić używaną kompletną półoś. Na co zwrócić uwagę przy kupowaniu poza stanem osłonek? I czy ktoś może wie ile zębów ma mieć od strony koła bo znalazłem dwie różne informacje 21 lub 23 oraz czy półoś od modelu z ABS i/lub automatu będzie pasować do mojego modelu w manualu bez ABS?
  7. Jak zdiagnozował to mechanik to nie wiem, nie patrze mu na ręce :). Ale objawy były takie ze przy skręcaniu były regularne stuki tzn co około 1/3 obrotu, dodatkowo później kierownica chodziła jak by była na sprężynie, czym mocniejszy skręt tym ciężej się skręcała i szybciej odbijała a na sam koniec busem jeździło się jak osobówka bez wspomagania. Regulamin pkt.5.6, 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes Dodano: 20 sie 2016 - 08:34 Niestety mój zaufany mechanik ma wolne, a nie chce jeździć po innych. Wiecie może czy jest jakiś sposób żeby rozstrzygnąć że to na 100% przegub? Chodzi mi o taką diagnozą przed blokiem na lewarku.
  8. Stuki są nie ważne przy jakim skręcie kierownicą, na kierownicy też czuć takie lekki szarpnięcie w momencie stuku. W służbowym busie miałem podobnie to okazało się że był to krzyżak w przekładni, z tą różnicą ze tutaj stuki ewidentnie słychać z lewej strony.
  9. Osłony wyglądają na całe, w wtorek podjadę do mechanika żeby osądził co tam się dzieje, bo dzisiaj zauważyłem dodatkowo, że puka nawet przy przyhamowywaniu, co chyba nie do końca pasuje do przegubu oraz przy szybszym (nie ruszaniu tylko 30-40km/h) braniu zakrętu również stuka.
  10. Witam, zauważyłem że przy zawracaniu lub ruszaniu do przodu na skręconych kołach stuka coś z lewej strony, czy to będzie przegub? Jeśli tak to czy w Megane I 1.6 8v '96r trzeba wymieniać całą półoś czy można sam przegub? I czy jest to trudne do wykonania samemu przed domem? Ewentualnie czy kupno używanej półośki ma sens? Bo ją samemu wymienić to nie problem.
  11. Witam, mam pytanie. Jest możliwa zamiana centralnego z pilotem na podczerwień na taki z pilotem radiowym? Immo mam wycięte. Ewentualnie czy jest możliwe dodanie transpondera radiowego który wysyłał by sygnał do tego radiowego który otwierał by zamki?
  12. Temat nie aktualny, wymieniłem wszystkie i po problemie :)
  13. Witam, mam pytanie do Was, czy jest możliwość zapalenia wszystkich lampek w zegarach (zewrzeć jakieś piny czy coś)? Chodzi o to że chce wymienić przepalone lampki i szukam jakiegoś łatwego sposobu na sprawdzenie które trzeba wymienić, nie chce sprawdzać kazdej po kolei. I druga sprawa, czym można przeczyścić styki tych lampek bo czasami muszę puknąć w zegary żeby zapaliła się jakaś kontrolka.
  14. Witam, pare dni temu oddalem samochod na wymiane paskow alternatora i pompy wspomagnia. Jednak w weekend zauwazylem ze pasek pompy jest zbyt luzny, piszczy przy odpaleniu i przeskakuje przy mocnym skreceniu kol. Jak naciagan ten pasek i do jakiekgo momentu to robic? Mozna to zrobic "na oko"? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
  15. Skonczylo sie na oddaniu do mechanika poniewaz nie szlo ruszyc sruby. Mechanik za cala wymiane skasowal 50zl ale teraz mozna spokojnie jechac ponad 70km/h bez podglaszania radia :D Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki P_r_z_e_m_o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!