Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
632 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
7 NeutralnySamochód
-
Auto
M2 PH1 CC
-
Silnik
2,0 16v
-
Przebieg (tys.km)
140
Ostatnie wizyty
2076 wyświetleń profilu
-
Scenic II phII klima non-stop pada
Tommi3737 odpowiedział(a) na yuve temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane II, Scenic II
BŁad Df1070 Potwierdzam ze to wtyczka. Dzis po 8 latach wrocilem do tematu. Szwagier przez 8 lat jezdzil bez klimy. Ostatnio wymienil chlodnice i nabil czynnik i nic. Winna byla wtyczka ktora wchodzi do kompresora. Generalnie siedziala ona troche luzno. Po poruszeniu sprezarka sie zalaczala i wylaczala. Co waznie nie bylo potrzeby kasowania błędu clipem po tym jak wtyczka juz dzialala poprawnie. Psiknalem w nia sprayem do połaczen elektrycznych, podgialem piny bo faktycznie bylo dosc duzo miejsca. Teraz nawet jak ruszamy wtyczka i kablem to sie nie wyłącza. Pozdro -
Jak w temacie. Którego dnia na desc pojawily mi sie wszystkie kontrolki zwiazane z ABS. SPrawdzilem Clipem i nie ma polaczenia z ABS. Wydaje mi sie ze poczatkowo problem pojawial sie i znikal ale teraz jest stały. Poniewaz auto stoi dosc dlugo podejrzewalem jakis problem z komunikacja z modulem. Wczoraj zrobilem 400km ale ciagle nie dziala. Oczywiscie nie dziala tez predkosciomierz. Podejrzewam: -probem z zasilaniem/masą tego modulu -padniety modul -problem w module BSI (mozliwe?) To chyba jakas typowa usterka. Szwagier mial to samo w tym samym aucie dwa lata temu...mechanik ponoc stwierdzil "brak masy* i naprawil problem. *Czy ktos kojarzy czy to jakis typowy problem? *Jak sie najlepiej dostac do pompy abs? *Ktos jest w stanie poratowac jakas rozpiską pinów tak abym mogl sprawdzic zasilanie i mase ? Mam druga sprawna pompe na podmianke ale ciezki tam dostep...
-
Megane II phI (F4R)(2.0 16V) Jak zdjąc koło zębate z wału?
Tommi3737 odpowiedział(a) na Tommi3737 temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
odpowiem sam sobie: -prysnalem WD-40 pomiedzy te koła -z grubego preta wykombinowalem sciagacz. W tym kole jest miejsce na wkrecenie dwóch malutkich srubek. A wiec w precie zrobilem dwie dziury male po bokach i jedna duza po srodku. W male wkrecilem srubki w te otwory w zebatce. Duza srube wlozylem w srodek preta, podłozylem nakretke tak ze przy wkrecaniu sruby srodkowej boki byly wyciagane. Zeszlo w moment bez problemów. NIe ma tam żadnego klina ani nic... Czytalem ze prze ponownym montazem trzeba koniecznie odtłuscic miejsca na ktore bedzie zalozona zebatka. -
Megane II phI (F4R)(2.0 16V) Jak zdjąc koło zębate z wału?
Tommi3737 opublikował(a) temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Ktos wie jak to zrobic? czy to jest nabite czy jak? Pasek rozrządu juz zdjąłem...Zdjecie nie moje ale u mnie wyglada identyczne -
Megane II phI Alternator
Tommi3737 odpowiedział(a) na Sylwek54 temat w Akumulator i alternator - Megane II, Scenic II
Odgrzewam temat. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Po wymienie alternatora w M2 clip pokazuje ze alternator jest nieokreslony. Nie mam jednak zadnych mozliwosci konfiguracji tego Clipem. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Dodatkowo co jakis czas pojawia mi sie bład ladowania a clip pokazuje niepoprawną konfiguracje alternatora. /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Jak to ustawic? /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 - Prezes -
Witam Próbowalem dzis sie połaczyc z Megane 2 przy uzyciu Clipa i niestetty taki komunikat jak widac. Nie widze jakiejkolwiek opcji skonfigurowania sieci. Prosze o pomoc. Sprawdzalem na dwoch roznych wersjach Clipa-ciagle ten sam problem. DDT4ALL polaczylem sie bez problemu. CLIP:Nieznana konfiguracja pojazdu: sprawdzić kalkulatory nie wykryte lub nie rozpoznane (wykryty obwód otwarty na kanale CAN High segmentu prowadzącego do złacza diagnostycznego)
-
sprawdzalem to również... jakis czas temu zdjąłem caly ten plastikowy kolektor dolotowy i wyczyscilem. Uszczelka pod tą metolową osłoną pokrywy zaworów sie lekko poci. Nawet jezeli by tak było ze cieknie do tego miejsca z niej własnie to musiało by leciec wewnatrz po uszczelce.Jak widzisz na zdjeciu całe to miejsce dokladnie wyczyscilem a olej zbiera sie na samym dole polaczenia tej obudowy metalowej silnika od strony rozrządu z miską olejową. nie widac kompletnie aby ciekło z góry na dół. Żeby sie tego dowiedziec trzeba by zdjac tą obudowe. Ktos wie jaka jest procedura? Ktos ma jakies pomysly?
-
Od jakiegos czasu borykam sie z mokrą miską olejową-od oleju. Dwukrotnie wymienilem uszczelke miski olejowej uzywajac oprocz nowej orginalnej uszczelki równiez specjalnejgo uszczelniacza w tubie ktory zgodnie z instrukcją serwisową nakladamy w 4 punktach. Przestrzegalem rowniez dokrecenia srub wg kolejnosci i z odpowiednim momentem. Dzis po 2giej wymienie zauwazylem ze problem nie jest z uszczelnieniem miski. Olej sączy się okolo 1cm powyżej miski na połączeniu silnika z metalową obudową (od strony rozrządu-koło pasażera). Tylna czesc silnika. Ktos mial taki problem? Czy aby wymienic to uszczelnienie nalezy zdjąc caly rozrząd? Jest do tego jakas instrukcja serwisowa? Bede wdzieczny za pomoc. z tego polaczenia powyzej miski cieknie olej
-
Dzisiaj odpaliłem meganke i na zimno jest cisza. Żadnych stuków.
-
tylko zastanawia mnie to ze on na poczatku klepał cichutko i przez kilka dni ten dzwiek sie zwiekszal. Wiec jest on coraz glosniejszy w miare jak jeźdze kazdego dnia.
-
Witam Jak w temacie kilka dni temu pojawily sie stuki w silniku ktore wzrastaja wraz z obrotami. Dochodzą one jakby od strony rozrządu (rozrzad wymieniany 10tys km temu) Auto jeździ normalnie ale stuki są coraz głośniejsze kazdego dnia i teraz juz boje sie jeździc bo stuka dosc glosno. Co to moze byc? przebieg 220tys km 2.0 bez turbo Gaz