Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grzesiek_5

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    K4M 760 1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    60000
  1. Witam Mam problem w mojej Megane 2 ph I (2004 r). Nie mogę zaknąć drzwi przy użyciu żadnej z kart (nie jest to system hands free). Karty działają o tyle, że mozna za ich pomocą odpalic samochód. Jednak nie można go zamknąć. Wciskanie przycisku zamykania lub otwierania na kartach nie powoduje żadnego stuku zamków w drzwiach. Natomiast wciśnięcie wewnątrz pojazdu przycisku do zamykania wszystkich drzwi a także przycisku do zamykania drzwi tylnych powoduje zamknięcie drzwi. Sprawdziłem bezpieczniki te z lewej strony kierownicy- są ok. Baterie w kartach sa nowe. Nie wiem, może to śmieszne, ale czy nie ma to związku z wizytą w sewisie klimatyzacji (cos się stało/ odłączyło podczas wyjmowania schowka w celu wymiany filtra kabiny, podczas wpuszczania pianki w nawiewy albo w miejsce gdzie był filtr)? A może to, że co 15-20 min włączałem zapłon przyciskiem START/ STOP z włożoną kartą , bo wyłączały się wentylatory, a ozonowałem auto i chciałem żeby działały godzinę? Sam nie wiem- wcześniej było wszystko ok, teraz karty nie działają Pozdrawiam Grzesiek
  2. Wymienilem płyn hamulcowy po 4 latach jazdy na TRW DOT4. Hamulec teraz działa trochę inaczej. Podczas jazdy wydaje się, że jest ok, ale chwyta troche wyżej i jakbym czuł troche większy opór niz kiedyś podczas jego ruchu pod koniec. Ale co mnie zastanawia to gdy stałem z zapalonym silnikiem i wciskałem go tak dla testów, to było słychać głośny syk/szum jakbym np. pompował materac. Podczas jazdy (nawet 5km/h) syku nie słychać. Jeśli chodzi o stary płyn, to na testerze diodowym był niby dobry, poziom był tuz nad minimum, hamowało się dobrze. Teraz po prostu inaczej, no i ten syk. Czy coś jest nie tak z tymi hamulcami? [ Dodano: 2008-05-21, 08:41 ] Mechanik stwierdził, że hamulec inaczej łapie, bo wczesniej musiał być lekko zapowietrzony. A to, że hamulec syczy gdy stoję z włączonym silnikiem i go wciskam, to w niektórych samochodach jest to normalne i że syk pochodzi z przepuszczającej powietrze jakiejś membranki. A Wam, użytkownikom Megane 2 tez syczy?
  3. Kupiłem płyn Prestone'a 4 litry tak jak polecaliście, ale nadal nie wiem ile litrów potrzebuję. Nie wiem czy muszę dokupić kolejną butlę 4 l, czy może litr koncentratu starczy. Nie widziałem innych butli niż- płyn (4l), koncentrat (1l, 4l). Ile litrów wejdzie do mojego autka?
  4. Jak w temacie. Mam płyn hamulcowy Elf Frelub 650, zamknięty, nigdy nie otwierany, ze sklepu. Wyprodukowany 3 lata temu i 1 miesiąc. Okres przydatności 3 lata. Muszę wymienić cały płyn w moim aucie. Wlewać płyn miesiąc po terminie przydatności?
  5. Witam W instrukcji do auta napisane jest żeby płyn hamulcowy wymieniać co 4 lata. Mówi sie jednak, że w instrukcjach różne rzeczy piszą i nieraz producenci zawyżają okresy po których coś się wymienia. Co do płynu hamulcowego, to wszędzie w internecie piszą, żeby wymieniać co 2 lata. Nie podają przy tym marki auta, tylko po prostu, ze tak sie wymienia płyn hamulcowy. To co ile lat wymieniać płyn w Renault (mam megane 2 1.6 16V 2004r)? Pozdrawiam
  6. Ile litrów płynu do chłodnicy wchodzi do Megane 2 1.6 16V silnik K4M760, rocznik 2004? Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Musze po 4 latach wymienić płyn chłodzący. Co powiecie o koncentracie GLACELF AUTO SUPRA? Pozdrawiam
  7. Jeśli zmienił się katalog, to sprawa jasna. A informacje o tym, że liczby 52 i 58 to ciepłota wziąłem ze schematu identyfikacji świec Eyquem z tej strony http://www.diaaut.home.pl/r10461c3.htm . Pozdrawiam
  8. A gdzie to widzisz? Ja widzę, że jedna ma wskażnik okreslający ciepłote równy 52 a druga ma 58 (52 jest troche cieplejsza). A tabelka o którą mi chodzi dla megane 2 (bardzo podobna dla silników K4M do tej pierwszej w Twoim poście) zamieszczam poniżej Świece RFN 52 LZ i RFN 58 LZ chyba jednak sie różnią. Do silnika K4M760, który to jest w mojej megance 2, a pewnie we wszystkich megane 2 1.6 16V (sądząc po wypowiedziach forum) na www Eyquem polecają inne świece niż ludzie na forum. Ot zagadka :P Pomoże ktoś ją rozwiązać? :P
  9. Witam Mam Meganke 2 1.6 16V (rocznik 2004). Silnik K4M 760. Na forum polecacie świece Eyquem RFN 58 LZ do takich meganek. Jednak w katalogu Eyquema na www jest, że do 1.6 i 16V K4M sa takie świece, a do 1.6 16V K4M 760, który to numer przewija się na forum bardzo czesto sa świece RFN 52 LZ. W temacie o świecach na samej górze (w "waznych tematach") napisanym przez Robaka, gdzie są skany z jakiejś książki, tez jest typ świecy RFN 58 LZ. To jakie w końcu świece powinno sie stosować RFN 52 LZ czy RFN 58 LZ? I drugie pytanie. Czy warto kupić któreś z tych świec Eyquema z kilkoma elektrodami bocznymi (czyli po LZ z jakąś cyfrą). Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!