Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

_Lewel_

Użytkownik
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    a
  • Silnik
    a
  • Przebieg (tys.km)
    1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Była kiedyś dobra w Niepołomicach ale już nie ma. W okolicy została jedna Maha z kiepskim nadmuchem. Najbliższa jaką kojarzę to Gliwice u Cinka gdzie ma nawet aktualną homologacje czy jak tam się to zwie, potwierdza to w każdym razie prawidłową kalibrację.
  2. IC zrobiony na zamówienie z grubego rdzenia. Koszt wyspawania to około 2000 zł czyli mniej więcej tyle ile trzeba zapłacić za firmówkę z tą różnicą, że tu rdzeń mamy naprawdę gruby i auto nie puchnie nawet jak jest bardzo gorąco. Porównania niestety nie mam, ale różnica do serii jest olbrzymia. Seryjny IC starcza na "jeden strzał". W sensie wciskamy gaz podjedziemy ze dwa, trzy biegi i temp. w dolocie skacze na tyle, że ecu obcina dawki. U mnie po wszystkich modyfikacjach jest około 210-215km. Mówię około bo hamowałem na maha ale z tak dziadowskim nadmuchem na IC, że nie ma opcji żeby było prawidłowe wskazanie. Na tak gównianym nadmuchu i tak wypluło 204KM. Zbieram się od dłuższego czasu żeby czasy przemierzyć racelogicem na 0-100 i 100-200 i wtedy zobaczymy tak naprawdę, co dały modyfikacje. Dla mnie ilość km nie ma znaczenia niech sobie będzie i 170, ale auto ma jechać. Niestety najbliższą hamownie maha z porządnym nadmuchem mam dość daleko, a tam gdzie są inne mam mieszane uczucia. Tym bardziej patrząc na kreski niektórych tunerów na ich hamowniach. Oczywiście znajdzie się sporo osób, które się ze mną nie zgodzą. Szanuję, ale mam swoje zdanie i wypracowane doświadczeniem oraz porównaniami. Reasumując -Maha prawdę Ci powie :) Pozdro pińcet!
  3. Faktycznie jest ucho, a nie głośniczek.
  4. Wygląda na to gt też mam szybę "dzwiękochłonną". U mnie na dole po (chyba) prawej stronie jest taki piktogram z przekreślonym głośniczkiem.
  5. @meganecoupe02 - zgodzę się z Tobą, ale właśnie chcąc sprzedać moje GT za okolice 43-45k zł, co wg. mnie jest uczciwą ceną (biorąc pod uwagę stan, dokumentacje serwisową i przebieg), mogę zapomnieć o sukcesie :)
  6. Chyba jest tak, że wszyscy lecą, na gotowcach. Kwestia jakiej są jakości te gotowce oraz najważniejsze : ile wiedzy posiada wgrywający. Miałem już do czynienia z programem "paaanie absolutnie nie gotowiec". Auto daily, więc program powinien zrobiony być z głową, a takie miało to efekty: -ciśnienie na szynie CR ostro przesadzone -sterowanie żaluzjami na turbo skopane tak, że przy pełnym obciążeniu w pewnym momencie były w zupełnie innym punkcie niż powinny -DPF wyłączony na zasadzie "byle nic nie spypało na deskę" - efekt : sterownik i tak podejmował próby wypalenia (oczywiście bezskuteczne) -turbo przy bucie non stop na overbooście -koksu dosypane, że z większość mocy przypada na dole obrotów - nie trzeba wyjaśniać jak to wpływa na ukł. przeniesienia napędu -krzywa momentu u tunera piękna - potem sprawdzona na innej hamowni (maha) krzywa nieciekawa, a mocy i niutów jakby mniej :) Jeszcze taka rada z mojej strony. Nie patrzcie na przyrosty, bo hamownia hamowni nie równa, a przy współczynniku oporów tunerzy lubią grzebnąć, co by wyniki ładne wychodziły :)
  7. Ja się czasem zastanawiam czy się nie rozstać z moim GT. Jednak jak popatrzę sobie na ceny po jakich teraz te auta chodzą to mi przechodzi :) Druga sprawa, że spora część sprzedawców twierdzi, że oferują GT lub GT line, a tak nie jest. Odkąd obserwuje ogłoszenia to prawdziwe GT z 2.0dci 160 pojawia się rzadko/w chorej cenie/nie jest to GT.
  8. 50 KM na seryjnym IC? Ciekawe. Byłem tam i powiem szczerze, że podejście do BHP Panowie mają luźne :) Jaki nadmuch przystawili do auta?
  9. Egr - zamknięty softowo. Domknięty na szczelnie, bo w nim też się sporo osób dopatrywało winy. Jak ktoś byłby w stanie zgrać ori wsad ze swojego 2.0 dci 160 KM to płacę żywymi dolarami jak za prezydenta :)
  10. Dzięki! Dodano: 07 wrz 2016 - 15:59 Podklejone. Pierwsza przejażdżka po nierównej drodze i jest o niebo lepiej. Idealnie wciąż nie jest bo jak wjeżdżam na krawężnik to słychać lekkie skrzypienie z uszczelek. Może przez to że, mam GT (sztywniejszy zawias), a może przez to że uszczelki maja jakieś drobinki piasku. na wszelki wypadek "wyczesałem" uszczelki szczoteczką. Zobaczymy co będzie dalej.
  11. Na stronie tesa lub w innych sklepach. Taśma nazywa się : TESA EXTRA POWER PERFECT "56341-00027" 2,75m x19 mm (najlepiej wybrać black, ale jest jeszcze kilka kolorów). Rolka kosztuje ok 8 zł + wysyłka. Mi na kombi nie starczyła jedna rolka. Weszło półtora, taśmę kleiłem bez łączeń z minimalnym naddatkiem (ok. 1 cm) schowanym za uszczelkę małej szybki bagażnika przy słupku C.
  12. Dzięki za szczegółowe info - taśma już do mnie idzie. Zastanawia mnie tylko jedna sprawa, bo tam w drzwiach uszczelka jest jakby dwuczęściowa. Starałeś się taśmę wkleić we wnęki drzwi, tak by stykała się z obiema częściami uszczelki czy tylko tą wewnętrzną? Obie części uszczelki w sumie stykają się z karoserią na powierzchni szerokiej na ok 20 mm, więc w teorii powinno się udać zaklajstrować to jak należy. Dałbyś rady wkleić foto, w którym miejscu na karoserii u siebie nakleiłeś? Pzdr
  13. Szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo bardzo bym chciał zobaczyć jak wygląda u Ciebie fabryczna mapa i jakie są tam kąty wtrysków. Jakbyś kiedyś coś dłubał to każ sobie zgrać oryginał (w teorii każdy tuner z głową to robi). Postawię dobrą flachę czy co tam lubisz za podesłanie. Intercooler spawany z rdzenia. Jakoś nie przekonuje mnie jakość fmiców itp, choć jest przecież dużo ludzi jeżdżących na tym i są jakoś tam zadowoleni. Rzecz w tym, że tej wielkości chińczyk wiele by tutaj mógł nie zmienić.
  14. 3m nie znalazłem. Jest TESA. Taka jak Twoja Fourier? Myślicie że 25mm szerokości już styknie (są jesz 15 mm, 19mm) Wygląda to tak:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!