Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Damro93

Nowy użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II PH I
  • Silnik
    1.4 16V
  • Przebieg (tys.km)
    ....

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oki również wielkie dziękiza informację już wiem czego szukać
  2. Dziękuję za szybką odpowiedź właśnie wiedziałem że N3 a zaraz poszukam w tym co wysłałeś odpowiedzi
  3. Witam, Otóż potrzebuje jakiejś mądrej głowy która udzieli mi odpowiedzi na moje pytanko a mianowicie. Padł mi w megane 2 ph 1 z silnikiem benzynowym 1.4 UPC. Niby proste kupić nowy wsadzić clip i można kręcić kilometry dalej, ale szukając na serwisach aukcyjnych okazało się że tych sterowników jest kilka wersji otóż udało mi się wyszukać że jest: - 8200306033 - 8200306033A - 8200306033B - 8200306033C I teraz pytanie czym one wszystkim się różnią? Dodam iż mój dupowóz jest wyposażony dosyć bogato: - ABS - halogeny - tempomat - klimatronik - 4x elektryczne szyby - centralny zamek - elektryczne, podgrzewane lusterka - czujnik deszczu - czujnik zmierzchu Dodam jeszcze iż moje UPC jest firmy SIEMENS ale nie mam niestety naklejki z numerem :( Z góry dzięki za pomoc
  4. UPC był sprawdzony wszystkie wtyczki i bezpieczniki ok. Benzyny jest ponad pół baku Ale dziś dłubałem i chyba znalazłem problem. Do listwy wtryskowej nie dochodzi paliwo, sprawdzałem również zasilanie pompy prąd dochodzi (11.7 - 12.03 V) więc wnioskuje że albo padła sama pompa albo się zawiesiła ale póki co nie sprawdzę bo padł mi aku od kręcenia :( Serdecznie dziękuję za pomoc i jak odpali dam dokładne info co było Walka nadal trwa ja rozkładam ręce. Do listwy wtryskowej nie dochodzi paliwo pierwsze co mi wpadło do głowy pompa! Sprawdzam prąd na wtyczce dochodzi 8-12V przy uruchomieniu zapłonu odpinam wszystkie przewody paliwowe włączam zapłon, próbuję kręcić paliwo nie ma zamiaru lecieć no to wnioskuję pompa kaput. Wydłubałem zabrałem do domu pod prostownik okazuje się że pompa jakimś cudem się załączyła. jeszcze zostało do sprawdzenia UPC ale dziwne bo prąd na pompę i świece idzie
  5. Właśnie nie na tym tankowaniu zrobiła ok 300km bo benzyny używa tylko na start i do momentu rozgrzania się silnika bo potem już jeździ na LPG
  6. Witam. Pacjent MEGANE II PH I 1.4 16V 98km + LPG. Od dwóch dni samochód stoi pod blokiem próbuję różnych koncepcji i nic. A więc sprawa wygląda następująco we wtorek jeździłem autem bez żadnego problemu wieczorem zaparkowałem pod blokiem i następnego dnia auto już nie chce zapalić. Auto kręci rozrusznikiem i nic na LPG przy próbie awaryjnego odpalenia kręci rozrusznikiem plus wskakuje na 1000 obrotów tak jakby miał zaskoczyć i nic. Po 2/3 razach wyskakuje na wyświetlaczu "CHECK INJECTION". Próbowałem odpalić z ciągu wrzucam 2 puszczam sprzęgło auto tak jakby pracowało ale wciskam pedał gazu w podłogę brzmi jakby był zalany wciskam sprzęgło prędkość i obroty spadają na 0. Sprawdzałem cewki i świece iskra jest, bezpieczniki w skrzynce pod maską sprawdzone wszystkie są ok, wszystkie koski w BSI wypinane i wpinane jeszcze raz, pompa słuchać że się załącza, instalacja LPG też działa poprawnie. Świece wymieniane były w maj/lipiec 2018 przed tą awarią silnik działał bez żadnego problemu zarówno, równo na Pb jak i na LPG. Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być nie tak?
  7. Witam. Dziś robiąc trasę 400 km w meg zaczęłasię dziać dziwna rzecz a mianowicie podczas jazdy z prędkością 140, 100, 90 km/h wyskakiwał mi 5 bieg. Najpierw jechałem na tempomacie ale jak wyłączyłem działo się to samo. Ktoś może wie co może być przyczyną? Meg II ph I 2003 1.4 16V manual. Dodam jeszcze że jakiś rok temu może lepiej robione było sprzęgło. Sprzęgło firmy LUK
  8. Jeśli chodzi o panel to tak, mam wszystko tylko ten jeden silnik a nie chce specjalnie dla niego ściągać całego kokpitu
  9. Druga stronę od strony schowka mam zrobiona teraz z tego co czytałem muszę tą szarą łapę zdjąć przy nogach kierowcy. Tylko teraz jak to wyjąć bo wczoraj się bawiłem ale mi się nie udało
  10. Witam. Tak jak w temacie czy ktoś wie jak zdemontować element zaznaczony na zdjęciu i nie uszkodzić przy tym nagrzewnicy?
  11. Witam. Tak jak w temacie potrzebuję pomocy i opinii. Czy ktoś z was stosował do Megi sportowy: - dolot - koletor wydechowy - short shifter Jeśli tak to czy wiecie jakiej firmy są dedykowane do naszego wehikułu? Serduszko mojej Megi to 1.4 16v 98km
  12. Tu są soczewki do Megane II ph I http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5989487605
  13. napisałem kolego do Ciebie w prywatnej wiadomości :D
  14. Czyli ogólnie mówicie że z tym stożkiem nie jest tak wesoło :( a nawet wręcz przeciwnie obniża moc :( a ile byś za ten stożek kolego chciał?
  15. O kurczę nawet o tym nie wiedziałem dzięki kolego za ten artykuł ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!