Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawel71

Nowy użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1.9 dTi
  • Przebieg (tys.km)
    154
  1. Silnik dti 80 km, od pewnego czasu, tylko w sytuacji, kiedy zapalę silnik i od razu jadę to po chwili (5-10 sekund) zapala mi się kontrolka EKG na kilka, kilkanaście sekund i po tym czasie gaśnie. Jeśli po odpaleniu silnika odczekam około 1-2 minut na wolnych obrotach i dopiero wtedy ruszam nic takiego nie ma miejsca. Zarówno w czasie jak EKG się pali jak i potem silnik pracuje i przyspiesza normalnie. Sytuacja taka ma miejsce tylko gdy silnik jest zimny, potem EKG ani razu się już nie zapala a silnik pracuje normalnie, przynajmniej subiektywnie. Co może byc przyczyną ?
  2. Normalny objaw, na codzień mam prywatnie dti 80 km, w firmie dci 102 km i drugi dci 120 km i wszystkie mają podobnie (oczywiście proporcjonajnie do momentu którego max przypada na 1,6 (dti 80km) - 2.0 (dti 100 km, dci) tys obr. i mocy silnika), że zaczynają fajnie "ciągnąć" od 1,8 -2.0 tys a przy 3-3,5 tys mają ten piękny max Wynika to z tego, że max moment diesel ma od 2 tys i do 4 tys jest on prawie plaski i duży, rośnie natomiast moc i to daje wlasnie taki efekt, ze przy 3-3.5 jest największy odczuwalny "power". ps. ale 5.0 i wyżej tysiączków dla diesla to już "letka" przesada. Nie odcina Ci już przy takich obrotach paliwa ?
  3. Mnie na trasie pali 4-4,5 litra on a w w mieście max 5,5. Staram się przestrzegać dwóch zasad, nie kręcić silniki powyżej 2,5 tys. obrotów (czasami tylko dla "higienny" turbiny i epg pedał w podłogę i do 4,5 tys) i delikatnie pedałem gazu na zimnym silniku. Paliwko tylko "dobre", ostatnio ze Statoil'u.
  4. P.2 też może wprowadzać w błąd, ja mam tam wbite 80 kW czyli było by około 108 KM, ciekawe bo mam 1.9 dTi silnik oznaczony FQ9 744 a on miał prawdopodobnie 80 ale KM właśnie.
  5. Megane I ph II 2002 1.9 dTi. (17.000,00 zeta) Ja w Compensie full pakiet, czyli za OC,NW,AC (bez udziału własnego) + Assistance przy 60% zniżkach na OC i 40% na AC za rok płatne z góry mam 1080 zeta.
  6. Czy można zamiennie używać tych płynów (Elf Renault Matic D2 lub Mobil ATF 220), chodzi o uzupełnienie bo mam troszkę poniżej minimum, pytam bo nie wiem jaki był wlany przez poprzedniego właściciela ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!