Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kajtex

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Modus
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    175
  1. Czy gruszka do pompowania paliwa powinna być maksymalnie twarda tj. wypełniona w 100% paliwem? Czy jak mogę ją nacisnąć 1-2 razy jest w normie czy szukać uciekającego paliwa?
  2. Kontrolki bez zmiany-świecą tak jak zawsze. Brak jest jakiejkolwiek reakcji na przekręcenie kluczyka z pozycji włączonego zapłonu w pozycję odpalania. Możesz mi napisać szczegółowo jak sprawdzić stacyjkę? Jak ewentualnie sprawdzić czy nie jest to problem immobilizerem?
  3. Panowie mam problem z modusem 1.5 dci-po przekręceniu kluczyka w pozycję zapalania brak jakiejkolwiek reakcji ze strony rozrusznika.. nawet nie tyka. Sytuacja występuje ok 4 razy na 10 odpaleń. Po podłączeniu komputera brak błędów. Gdzie szukać przyczyny? Immobilizer? Jak diagnozować?
  4. Mam pytanie-jeżeli we wtryskach są do wymiany zaworki zwrotne to wtedy również jest miękka gruszka czy tylko w przypadku nieszczelności w przewodach pomiędzy gruszką a silnikiem?
  5. Po wymianie przewodów przy wtryskach problem zapalania został rozwiązany. Modus jezdził super, jednak po przejechaniu około 1000 kilometrów znowu zaczął terkotać ( wtrysk lub wtryski ) jak multikar i pojawił się problem z zapalaniem na zimnym silniku... Natomiast pomimo trudności z zapalaniem nie kopci na przy zapalaniu jak przed wymianą zaworków.. Z czterech wtrysków jeden odbiegał stanem od trzech pozostałych. Czy jeden wtrysk może powodować takie objawy? Gdzie szukać przyczyny?
  6. Mam taki problem z układem paliwowym-modus kręci ok 4 sekund zanim zapali, zauważyłem pustą gruszkę od układu paliwowego. Po napompowaniu pali od dotknięcia kluczyka. Wcześniej wymieniłem zaworki przelewowe we wtryskach-auto jedzie rewelacyjnie. Gdzie szukać ucieczki paliwa z układu?
  7. Mój problem pojawił się przy przebiegu ok. 120kkm, pomogła regeneracja wtrysku-pozostałe 3 były w dobrym stanie. Następnie przy przebiegu 140kkm kolejny wtrysk.Ze względu na fakt,iż regenaracja kosztuje ok 350-400pln kupiłem nowy wtrysk. Po wymianie było 20kkm spokoju a teraz problem się powtarza.. W kwestii panewek- przy przebiegu 150kkm zdjąłem miskę olejową-i jak się okazało dobrze zrobiłem bo na dnie było sporo szlamu, jeżdzę na syntetyku, zmieniam co 10kkm. Przy okazji,znając z prasy i internetu problem 1.5 dci dotyczący panewek sprawdziłem je i jedna miała rysy więc wymieniłem komplet.Po wymianie auto ciszej i delikatniej-jak na cdi pracuje. Co do mocy trudno określić bo nie byłem na hamownii.Tankuję tylko na markowych stacjach. Ps.Gdy modus (mam najsłabszą wersję) miał 40kkm przebiegu zrobiłem mu program.Na hamowni wyszło wtedy przed programem 65KM&170Nm i 78KM&200Nm po programie.
  8. Witam Wszystkich. Jeżdżę Modusem 1.5 dci, mam go od nowości, przejechałem nim 177kkm i od jakiegoś czasu walczę z układem wtryskowym - problem Delphi powszechnie znany nie tylko w Renault. Szukam informacji czy problem pompy (opiłki) można w jakiś sposób rozwiązać - dodatkowe filtry za pompą? Czy pozostaje wymiana pompy? Ma ktoś z Was jakieś doświadczenia w regeneracji pompy - na jak długo to wystarcza? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!