Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KlimekPL

Nowy użytkownik
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    160
  1. Też tak stawiam lecz nie wiem która to. Jakby cały czas chodził na trzy gary to było by łatwiej zlokalizować a tak raz chodzi normalnie a raz nie :/
  2. Witam. Od razu chciałbym przeprosić za założenie nowego tematu. Wiem że jest opcja szukaj lecz jestem nowy na forum i go jeszcze nie ogarniam. Po za tym mam tyle problemów że niewiem od czego zacząć. Więc tak Mam megane ii ph1 1.6 16v z 2004r Pierwszy problem jest taki iż po dodaniu gazu na postoju słychać delikatne szczaly w wydechu Drugi problem polega na tym że wczoraj wieczorem przy -4 odpaliłem samochód pojechałem do sklepu ok 2km. Wracając samochód zaczął przerywać przy przyspieszaniu i szczeblach w wydech było czuć benzynę pod domem chodził jak traktor i przy dodaniu gazu szczelal jak szalony pomyślałem cewka. gdy zgasilem i po chwili wróciłem samochód chodził normalnie lecz czasami przerywa podczas jazdy.(świece nowe) zauważyłem że pod sprężyna na cewce jest lekko brązowy nalot a sprężyna była w jakiejś mazi przypominającej smar. Wiem że cewki można sprawdzić tylko jaka dopuszczalna wartość omów ma być? (cewki beru) doszło również wysokie spalanie średnie ponad 13l mam do wymiany kzfr, ma ono może jakiś wpływ na to spalanie? Również na komputerze jest błąd sondy lambda ale na desce się nie wyświetla. Regulamin pkt. 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia Kolego, litości :!: :!: :!: P_r_z_e_m_o
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!