Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

damian2011

Użytkownik
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane 3 pH 1
  • Silnik
    1.9 dci 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    296

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam w pamięci wtrysku zapisany błąd DF647 po podłączenia clipa wychodzi coś takiego "kontrola programowania zaworu EGR" Samochód chodzi normalnie brak błędu na desce. Mógł by ktoś objaśnić o co chodzi?
  2. Błąd spowodowany był niskim poziomem oleju mimo iż na wyświetlaczu pokazywał iż jest ok. Po sprawdzeniu na bagnecie okazało się iż jest poniżej dolnej kreski. Dolałem błąd już się nie pokazał temat do zamknięcia.
  3. Samochód nie dawno miał wymieniany olej oraz wszystkie filtry po wymianie. Zrobiłem ponad 1000km. Ostatnio stał ponad tydzień. Gdzie dużo padał deszcz. Dzisiaj chciałem przegonić trochę samochód. Po uruchomieniu brak błędów, po ruszeniu i przekroczeniu ok. 1700 obrotów silnika wyskakuje na desce rozdzielczej komunikat "usterka ciśnienia oleju". Brak błędów na pyclipie zapisanych jak i obecnych. Samochód jedzie normalnie ma moc. Po zgaszeniu błąd pojawia się znów po przekroczeniu 1700 obrotów. Jak nie przekraczam powyższych obrotów błąd się nie pojawią. Jakieś sugestie co to może być jak rozwiązać problem.
  4. Witam pomału przymierzam się do zmiany samochodu. Obecnie posiadam M2 kombi 1.9 130KM +chip. Zastanawiam się nad M3. Biorę pod uwagę tylko diesle ze względu na dłuższe przejazdy po autostradzie. Silniki nad którymi się zastanawiam to 1.9dci 1.6 dci i oczywiście 2.0dci i teraz moje pytanie jak wychodzi spalanie poszczególnych szczególnie z prędkościami 120 , 140 i ewentualnie cykl mieszany. I oczywiście awaryjność poszczególnych jednostek.
  5. Witam. Dzisiaj sprawdziłem sobie na pyclipie błędy i miałem zapamiętane dwa błędy wypadanie zapłonu na drugim cylindrze "DF 060" powyżej maksymalnej wartości.Pod koniec tygodnia jade w dłuższą trasę. I teraz pytanie. Czy mógł być spowodowany ten błąd, jest się czym przejmować co by nie było niespodzianek w trasie . Na obecną chwilę brak błędów . Silnik 1.9 dCi 130KM
  6. U mnie dzisiaj również odpalił bez wciskania sprzęgła i na biegu. Wczoraj w trakcie jazdy miałem czerwony kluczy i usterkę elektroniki później w trakcie jazdy zniknął. Światła wsteczne mam. Po jakimś czasie odpalił znów bez sprzęgła że dwa razy a później już zachowywał się normalnie i nie odpalał już bez sprzęgła .Pytanie gdzie szukać przyczyny i jak się za to zabrać.
  7. Witam jak w temacie sprężarka się załącza ale klimatyzacja według mnie nie chłodzi. Błędów brak w pyclip. Miał ktoś cos takiego gdzie szukać przyczyny?nagrałem filmik jak to wygląda. Zastanawia mnie,że pozycja zaworu mieszalnika wynosi 0% czy klima jest włączona czy nie. Screenrecorder-2023-06-08-16-32-14-958.mp4
  8. Myślę ,że temat szybkiego zapychania DPF został znaleziony. Wymieniona rura przy turbo która miała dziurę. Zrobione kilkaset kilometrów gdzie najszybciej wypalał się po 430km. Obecnie zrobione prawie 200 zapełnienie 5g. Obecny przebieg 503 tyś. ??
  9. Mam jeszcze takie pytanie. Jak odróżnić czy eweltualny olej w dolocie jest z turbo czy z odmy.
  10. Możesz rozszerzyć. Filmiki z parametrami powyżej powinny być. Szkoda☹️ ,że nie ma nikogo kto miałby taki sam silnik. I chęć pokazania jak u niego to wygląda. Miałbym jakieś porównanie a tak to tylko mogę się domyślać.
  11. Samochód posiadam już 5 lat obecnie przebieg 500tys moje zrobione 170tys. Kupiony z papierami w Niemczech Pierwsze dwa lata żadnych problemów. Orginał DPF zrobione ok 380-400tys resztę na zamienniku, zaczęło się 3lata temu po zrobieniu chipa zaczęło się wypalanie po 300km. Od tego czasu z tego co pamiętam wymienione:DPF zamiennik nowy, 2 wtryski ,turbo na używkę, wężyki DPF, czujnik doładowania (chyba czujnik ciśnienia spalin na używkę), przepływomierz, czyszczona odma i EGR.(po czyszczeniu i użyciu płukanki silnika pierwsze 2 wypalania 1200 i 600km)Wgrywana orginalna mapa z tym ,że nie ma to żadnego wpływu. Tyle pamiętam. Innych problemem z silnikiem brak pali od strzała w mrozy, oleju raczej nie bierze,bardziej przybywa przez tak częste wypalania.
  12. Od kiedy mam problem z DPF bardzo często jeżdżę na pyclipie oraz z chwilowym spalaniu w aucie więc mam wszystko na bieżąco. Myślę ,że parametry są wiarygodne jak coś wyżej umieszczone. Co do DPF zamiennika raczej bym się nie czepiał gdyż na oryginale wypalał się też co 300km (przypadek raczej nie). Oryginalnego się nie pozbyłem leży pod garażem.
  13. Może i masz rację tylko ,że takie kwiatki zaczęły się dziać na fabrycznym DPF. Po zmianie na nowy zamiennik nic lepiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!