Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kamilos

Nowy użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I ph II
  • Silnik
    1.9 dCi 75 kW
  • Przebieg (tys.km)
    180
  1. Czy udało się rozwiązać problemy z samochodem gasnącym w upalne dni? W moim Sceniku I ph II 1.9 dCi 75kW jest dokładnie tak samo. Czasem jest tak, że przy próbie odpalenia kręci jak szalony ale nie może zaskoczyć. W końcu odpala, a na desce świeci kontrolka ESP, która gaśnie po ponownym odpaleniu. Nie mam już zdrowia do tego pojazdu.
  2. Ja leje od 40 tys km ELF 10W40 bo taki tez byl wczesniej zalewany... i taki tez jest zalecany przez producenta. W chwili obecnej samochod ma 107 tys na liczniku i silnik bez watpienia jest jego najzdrowszym elementem - reszta rdzewieje i klekocze, a na karoserii sa dziury po gradobiciu ;P Pozdrawiam KJ
  3. Nie wiem jak sprawa wyglada w silniku 2,0, ale w moim 1,6e (K7M) tez mialem podobne objawy, samochodem szarpalo itd. Odpialem wiec czujnik i jezdzilem w trybie awaryjnym, ze swiecaca lampka. Az w koncu znalazlem pekniecie w wezyku laczacym kolektor z czujnikiem - naprawilem to przy pomocy termokurczki i wszystko dziala jak nalezy. Ciekawa sprawa jest fakt, ze te wezyki sa po prostu za krotkie i wczesniej, czy pozniej trafia je szlag. Pozdrawiam KJ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!