Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kamony19911

Nowy użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI 2004r. LUXE DYNAMIQE
  • Silnik
    1.9 dCi 120km
  • Przebieg (tys.km)
    203.000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ciśnienie mierzone było manometrem w miejscu czujnika ciśnienia. Mówiłem, że mechanik wspominał o tym na początku, ale nie wiem czy w końcu przed złożeniem czyścił. Wiem tyle, że znów miska olejowa jest ściągnięta. Dodano: 27 paź 2016 - 22:19 Witam. Zamykam temat. Problem rozwiązany. Magistrala olejowa turbosprężarki została wymieniona na nową, oryginalną. Pozdrawiam.
  2. Dzisiaj będę wiedział co z panewkami i filtrem oleju. Pompa oryginalna więc raczej od wersji 120KM. Wał jest po 2 szlifie, więc jedyne rozsądne rozwiązanie to panewki nadwymiarowe. Jak dowiem się więcej to dam znać. Dodano: 17 paź 2016 - 17:25 Mam następne pytanie. Czy to możliwe że winna może być magistrala olejowa (jest niedrożna)? Przecież gdyby była niedrożna to kontrolka świeciła by również na zimnym. Mechanik mówi że to ona jest winna na 100%.
  3. Mam pytanie. Dlaczego pompa od wersji 130km KM. Części były dobierane według katalogu, oryginalne. Filtr oleju filtron, olej Elf 5w40. Mechanik nic nie mówił o wymianie rurki do turbiny. Gdyby nie była drożna to pewnie zatarł bym turbosprężarkę. Nie mam pojęcia czy była robiona płukanka kanałów olejowych, ale wiem że mówił o tym. Co do panewek to nie wiem jak to wygląda.
  4. Witam. Mam ogromny problem z moją Megi. Ponad miesiąc temu została unieruchomiona przez obrócenie panewki. Niestety, zaraz po złożeniu silnika (wał po szlifie, nowe panewki główne i korbowodowe jak i korbowód, nowa pompa oleju, nowy czujnik oleju, nowe uszczelki dołu i góry silnika, planowana głowica, nowe szpilki do głowicy) odebrałem ją od mechanika. Ogólnie miałem nadzieję, że po tak kompleksowej naprawie będzie już dobrze, aż nagle podczas powrotu do domu na desce rozdzielczej kontrolka oleju i STOP. Od razu zgasiłem silnik i sprawdziłem poziom oleju. Olej jest. Wróciłem do mechanika, który mi go składał. Problem pojawił się po rozgrzaniu silnika w zakresie 1600-2400RPM. Ciśnienie oleju jest ponoć książkowe a czujnik był podmieniany 2 razy. Auto dalej stoi na warsztacie i nie potrafią zdiagnozować co i jak. Oprócz wału wszystkie bebechy są nowe. Czy ktoś ma jakiś pomysł? Nie chcę przez przypadek zatrzeć nowego silnika. Proszę o pomoc forumowiczów.
  5. Witam. Problem wyeliminowany. Przyczyną było koło pasowe na alternatorze. Pozdrawiam.
  6. Witam doświadczonych forumowiczów. Mam nie lada problem z moim Renault. Mianowicie od pewnego czasu słychać uciążliwy pogłos dochodzący z komory silnika, zmieniający się podczas zmiany obciążenia alternatora np. światła, klimatyzacja ale nasilający sie z biegiem użytkowania samochodu.Zauważyłem również że silnik dostał wibracji i cały drży czego wcześniej nie było. Z góry napiszę że wymieniłem już w tym aucie: -wtryski mają 50 kkm -koło pasowe wału ma 50 kkm -napinacz paska akcesoriów ma 20 kkm -rozrząd ma 40 kkm Proszę o pomoc. Dwóch mechaników nie wyeliminowało problemu. Podpinam link do filmiku z moim Renault i jego problemem: Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!