Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tomasz2609

Nowy użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1.5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    182

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Akurat konfigurację gość mi zrobił wymianę oleju tempomat itd tylko nie poradził sobie z nr vin bo starego nie mógł usunąć.
  2. Licznik miałem cały wyciągnięty i przy rozbiórce niechcący uszkodziłem taśmę. Myślałem o ASO ale wcześniej chce zapytać na forum
  3. Witam mam problem otóż w moim fluence dostał się kurz miedzy szybką a zegarami i podczas demontażu uszkodziłem taśmę łączącą płytę główną z wyświetlaczem licznika, więc zamówiłem na allegro od modelu poliftowego z 2014 roku i wszystko działa prawidłowo poza komunikatem ERROR PROG i świecącą się na czerwono kontrolką stop. Byłem już u gościa na clipie i stwierdził ze problem tkwi w numerze vin, którego nie może zakodować do licznika i na tym poległ. Nie wiem co teraz mam robić, Może ktoś miał podobny problem za wszelką odpowiedź będę wdzięczny. Zostawiam jeszcze zdjęcie tego komunikatu.
  4. Zawór odmy olejowej jest na pokrywie zaworów i od niej idzie wężyk do plastikowej rury, która idzie od filtra powietrza do turbiny. Ona akurat była czysta żadnego znaku oleju w niej nie było.
  5. IC nie wyciągałem tylko przedmuchałem sprężonym powietrzem zresztą przejechałem jakieś 250 km to i tak reszta by się wypaliła. Co mają do rzeczy zawory? Jakby to były pierścienie to by dymił cały czas a nie tylko przy zapalaniu.
  6. Dalem wtryski do sprawdzenia i wyszły pozytywnie więc ich awarię oraz opiłki z pompy wykluczam. Biorę się za turbinę, która zapożyczę z megane III z takim samym silnikiem mam nadzieje, ze to będzie to. Dodano: 03 mar 2017 - 21:32 Witam ponownie, a więc podmieniłem turbinę z samochodu, który był sprawny przy okazji wyczyściłem zawór egr. I niestety dalej to samo dymi na błękitno niebiesko na zimnym silniku. Macie jeszcze jakieś propozycje gdzie szukać przyczyny?
  7. wtryski z tego samego modelu silnika? być może ze starszego i dlatego sterownik nie chce go przyjąć i uruchamia się w trybie awaryjnym Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  8. Wyświetla się przy pełnym zapchaniu filtra -patrz jak u kolegi tomasz2609 Komunikat ryzyko awarii silnika i świecąca kontrolka Proszę o trochę wysiłku, proszę poczytać o FAP Heh to akurat był mój temat w zeszłym roku i tomasz2609 to jestem ja. Najpierw dam wtryskiwacze do sprawdzenia nie będę inwestował w nowe uszczelniacze i regeneracje turbiny jak akurat te podzespoły mogą być dobre.
  9. niby przelewy mi dobrze wyszły,ale przy odpalaniu czuć zapach paliwa olej spalany ma inny zapach
  10. W maju zeszłego roku dodałem temat wraz ze zdjęciem w załączniku odnośnie kontrolki i komunikatu proszę oto link: Mój odnośnik Kolego mrarek odpowiedziałeś mi wtedy ze to wina nie dopalonego dpfa i co dalej uważasz, że miałem bezobsługowego dpfa? Mniejsza z tym, nie chce ciągnąc tematu dpfu gdyż go już nie ma, a problem tkwi w czymś innym. Zastanawiam się nad wyciągnięciem wtrysków i dać ich do sprawdzenie, bo są najgorszej firmy Delphi, które często wysiadają.
  11. U mnie 2 razy się zatkał wyskakiwała kontrolka z dpf i komunikat ryzyko awarii silnika po usunięciu filtra już tego problemu nie ma i auto jest bardziej żwawe oraz spalanie tez minimalnie spadło, tylko to dymienie przy odpaleniu mnie irytuje i chcę dojść przyczyny dziś pojadę na clipa może wykryje jakieś błędy.
  12. dpfa usunął mi programowo gość z Krakowa przez clipa i twierdził, że niema żadnych błędów. Fizycznie sam go wyciąłem.
  13. Tak pewnie ten olej go zatykał. no właśnie zawsze coś oleju w rurach jest i ciężko ocenić to mówisz że najlepiej wyciągnąć intercooler i go sprawdzić?
  14. Auto codziennie jeździło w trasie jak miał go ojciec więc dpf miał gdzie się wypalać, moja jazda była mieszana w tygodniu po mieście do roboty i na weekend go przeganiałem po autostradzie. Jutro będę chciał sprawdzić ciśnienie na cylindrach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!