Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

piter24

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI
  • Silnik
    1870 F8Q
  • Przebieg (tys.km)
    170

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Orientuje się ktoś jak na krótko można podpiąć "instalacje" w tym silniku, żeby go odpalić. Mój problem polega na tym, że kupiłem po lekkim dzwonie z przodu megane I phI jako dawce na swapa. Zaraz po zakupie samochód odpalał i jeździł, następnie padł centralny zamek (prawdopodobnie UCH bo również nie działał centralny ze środka samochodu) i samochód nie dawał się odpalać, ani otwierać. Tak czy siak oddałem sterownik do zdjęcia immo, bo i tak to musiałbym zrobić przy swapie. Dzisiaj po odebraniu sterownika chciałem odpalić megane ale zauważyłem, że nie słychać pompy ani przekaźnika od niej. Zacząłem sprawdzać po kolei bezpieczniki, prąd dochodzi do przekaźnika i po zwarciu na krótko białego i czerwonego grubego przewodu od przekaźnika pompa chodzi cały czas. Natomiast dalej samochód nie odpala. Czytając inne tematy znalazłem, że ktoś już miał podobne objawy. W jednym z przypadków skończyło się na wizycie u elektryka i powodem były przegnite styki na UCH oraz przewód od komputera. Może ktoś wie jak ogarnąć to tylko do odpalenia, ewentualnie jak wyjąć bezpieczniki ze środka i UCH i co tam zrobić, żeby można było uruchomić silnik. Po swapie i tak będę robił prostą instalację pod rajdówkę, więc wszelkie zbędne rzeczy są mi niepotrzebne.
  2. Poszukuję do teledysku cabrio, nie musi być Megane. Dzień kręcenia: środa. Lokalizacja: Kraków. Warunki do uzgodnienia.
  3. Niestety ale zamek całkowicie padł i nawet ze środka nie miałbym jak wbić tego kodu... Natomiast chce kupić sterownik już bez immo tylko zastanawiam się czy są jakieś różnice jeśli oznaczenia na sterownikach się różnią. Ten co chce kupić również pochodzi z megane 2.0 8V i ma taki kod: Siemens S103717101 C HOM7700868299 7700102198 Renault INJ Mój natomiast ma taki: Siemens S113717101 D HOM7700868299 7700102301 Renault INJ BVM/BVA Ktoś może orientuje się czy ten sterownik co chce kupić będzie dobry?
  4. Niestety ale nie. Będę szukał chyba sterownika bez immo żeby chociaż na chwilę podmienić i wyeliminować inny defekt.
  5. Czyli immo nie jest powiązane z UCH?Wystarczy zdjąć immo ze sterownika silnika albo dorwać sterownik ze zdjętym immo i powinno odpalić, tak? Ogólnie dzisiaj sprawdziłem pilot (działa). Musiało paść raczej coś co ogólnie steruje zamkiem, bo inaczej to by chociaż otwierał się i zamykał ze środka. Czy mógł tak nagle paść UCH i to w czasie jazdy? I jeśli tak, to jak go można sprawdzić? Coś jeszcze nie będzie działać oprócz zamka?
  6. Niestety ale nie. Silnikiem można normalnie zakręcić, i kręci bardzo ładnie tylko co z tego jak nie zapali bo zamkiem nie mogę odblokować immo.
  7. Mam problem z megane 2.0 8v, kupiłem samochód po kolizji jako dawce na swapa. Przy zakupie nie działał rozrusznik ale samochód odpalił na pycha. Po zakupie wyciągnąłem rozrusznik przeczyściłem styki i wszystko ładnie działało, przejechałem 300 metrów i po chwili samochód zgasł w czasie jazdy. Od tego momentu nie reaguje na pilota, ani na przełącznik centralnego zamka ze środka. Zamek zdechł. Sprawdziłem bezpieczniki, baterie w pilocie ale dalej nie otwiera. Może ktoś miał podobny problem albo wie co to może być? Ewentualnie czy jest tutaj ktoś kto mógłby ściągnąć immo, bo nie ukrywam że po swapie i tak będzie zbędne no chyba, że uda się to ogarnąć żeby działało poprawnie.
  8. Mam pytanie czy oryginalne alufelgi speedline 16" które były fabrycznie zakładane do Megane I phI Coupe będą pasowały do Megane I phI Hatchback, opony o rozmiarze 195/50/16 Regulamin forum jasno mówi o zasadach dodawania zdjęć :!:
  9. Ogólnie dziwna sprawa bo parę razy mi się zdarzyło, że podświetlenie zegarka zgasło. Reszta i tak działała :/ Jutro sprawdzę to UCH, a jak nie to chyba rozbiorę deskę rozdzielczą...
  10. Witam, od niedawana jestem posiadaczem Megane I phI z silnikiem 1,9D i mam taki sam problem jak założyciel tego tematu. Początkowo myślałem, że winna będzie stacyjka która po wyjęciu kluczyka po prostu przepuszcza gdzieś prąd ale po jej odpięciu dalej wszystko działa... Czy doszedł już ktoś co dokładnie jest problemem? Ewentualnie mógłby ktoś podpowiedzieć w którym miejscu znajdują się kable zasilające, żeby przepiąć zasilanie "po" stacyjce? U mnie również bez kluczyka działa, zegarek (podświetlenie), dmuchawa, el. szyba kierowcy, zapalniczka, radio. Podejrzewam, że przez to mam duży pobór prądu - 0,28A i niestety po 3 dniach postoju akumulator padł :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!