Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

andriosza

Nowy użytkownik
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2
  • Silnik
    1.9
  • Przebieg (tys.km)
    214000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Pojawił mi się problem z dmuchawą w Megane II z 2004r. wersja z climatronic. Tzn. "słabo dmucha" na biegach 1-2 nie słychać jej wcale a na 3 -4 słychać ale i tak wieje słabo i tak jest na manualnym ustawieniu, podobne objawy są na auto - słychać ale słabo daje...na wszystkich konfiguracjach nawiewu. Przy opcji na full na szybę wieje ale przez kratki czuć, że też chyba jakoś gorzej niż kiedyś. Czy to ten cały rezystor czy całość do wymiany? Pomijam fakt, że klimę już by trzeba było by "nabić" chłodzi jeszcze ale do uzupełnienia czynnika.
  2. ok. Akcja zakończona z autem. W te mrozy musiał się jakoś uszkodzić czujnik ciśnienia oleju... po wymianie jest spokój (15 zł czujnik+20zł wymiana) na szczęście... Ja obstawiam tak: auto przejechało długą trasę ok 400 km bez przystanku, potem stało na dworze na mrozie kilka godzin no i jazda z powrotem i zapalają się kontrolki - musiało moim zdaniem coś tam strzelić... Już nie ważne usterka usunięta. Dzięki wszystkim za pomoc pozdrawiam.
  3. Ciężko będzie samemu ale spróbuję...
  4. Nowy czujnik w granicach 30 zł więc nie jest źle ale gdzie się znajduje.... Wiem jak wygląda ale niemiłe go napierzyc.. Chyba od strony alternatora?
  5. Nie nie gaśnie. Kontrolki gasną po zgaszeniu silnika i po odpaleniu zaraz nie świecą się..
  6. Witam Dziś odpaliłem megi i czujnik ciśnienia raczej wykluczam. Kontrolki zapalają się tylko na rozgrzanym silniku i jak się dołoży obrotów... Więc chyba grubsza sprawa. Może sama pompa tylko? Może turbina... Na końcówce wydechu była jakby sądzą...i zauważyłem potem ze przed garażem musiało to wystrzelic bo był ślad na polbruku...
  7. To mnie kolego trochę pocieszyles...wymienię czujnik... Pozdrawiam... auto wstawię do mech jak się ociepli.
  8. Auto stoi w garażu od soboty nieruszane i tak zostanie, na szczęście jest drugie, poczekam chyba od przyszłego tygodnia jak będzie cieplej no i mechanik i te wszystkie pomiary. Nowa pompa oryginał 200 zł nie jest tragicznie. Ciągle się słyszy o tych odwróconych panewkach, że to od oleju... a aucie jest elf 10 40 nie wiem czy dobrze?
  9. A zapomniałem dodać na zimnym jest ok nic się nie dzieje - jechałem tylko do garażu jakieś 300m. Nie jechałem nim jeszcze normalnie ale zona mówiła, że po kilku km pojawiają się kontrolki... Dziwi mnie fakt, że przez 400 km nic się nie działo tzn. obroty ok, nie grzał się, normalnie pracował silnik...dodam jeszcze, że auto wygląda jakby wróciło z bieguna północnego.
  10. Nie no auto mam 3 lata i nic się z nim nie dzieje olej na czas filtry itp. całą zimę bez zarzutu czy w garażu czy na zewnątrz stało. Autem zrobione jest za naszej kadencji jakieś 40 tys. spalanie w trasie 5l w mieście 6 6,5. oleju nie bierze może 0,5l od wymiany do wymiany. Jakby np pompa oleju to by chyba auto nie wróciło z trasy 400 km? Może filtr oleju jednak? Albo czujnik ciśnienia... może reset przez odłączenie aku? W silniku nic nie musiałem nigdy robić...tarcze klocki jedyne co robiłem turbina ok moc dobra. Jedyne co było dziwnego to po zakupie jak wymieniłem olej i resztę to przez jakieś tydzień, dwa pluło nagarem z tłumika ale potem spokój.
  11. Witam W ostatni weekend jadąc na południe Polski po przejechaniu ok 400 km i mega złej pogodzie zapaliły mi się (tzn mojej żonie) kontroli od oleju i stop...żadnych niepokojących objawów nie było.. potem wróciła też ok 400 km z zapalonymi kontrolkami i wszystko ok..jaka przyczyna? Filtr oleju? poziom sprawdziłem ok i na bagnecie i na wyświetlaczu. Może jakiś błąd elektroniki od tych mrozów i lodu?
  12. Dopiero dziś mogłem w spokoju zająć się radyjkiem i wyświetlaczem w Megane. Wcześniej sprawdziłem tylko kable w radiu a okazało się, że jest uszkodzona wtyczka w module gps (ma złamaną klamrę) i niedostatecznie była wciśnięta. Wcisnąłem ją na full i od razu pojawił się na wyświetlaczu kod "0000" tak więc kwestia radia jest załatwiona - wszystko śmiga. Ku mojej uciesze na chwilę zaświecił się ekran navi z logo renault ale zaraz zgasł i koniec. Muszę tam zajrzeć jeszcze raz może jednak ta taśma albo te zimne luty czy coś? Dzięki w każdym razie. Pozdrawiam.
  13. Też tak myślałem ale czy wtyczki będą pasować, bo do navi jest taka czarna z boku ekranu i biała od spodu. Czy do zwykłego wyświetlacza będzie pasować ta białą?
  14. Dzieki Jak znajde chwile to rozkrece i zobacze jak to wyglada... Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76 Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76 Dodano: 28 lut 2016 - 23:53 Witam Rozebrałem wszystko - całą osłonę itp. i stwierdziłem, że ktoś już tam coś grzebał. Mechanizm opuszczania ekranu jest uszkodzony - tzn. ułamany pręt wchodzący w prowadnicę i brak takich małych rolek po jednej stronie. Reszta taśmy, wtyczki są ok moim zdaniem. Wyciągnąłem też radio i moduł od nawigacji i wszystko wydaję się być sprawne. Pytanie czy ekran nawigacji to jedyne miejsce do wyświetlania funkcji radia? Gdzie i jak wpisać kod? Jak korzystać z wyświetlacza miedzy zegarami? Może gdy jest zamknięty ekran to włącza się ten drugi wyświetlacz na zegarach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!