Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

djb

Użytkownik
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour GTline
  • Silnik
    1,4
  • Przebieg (tys.km)
    100000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Znajomy szuka Megane III kombi najlepiej w wesji GTline i benzyna. Co myślicie o tym ogłoszeniu https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/renault-megane-gt-line-1-4-benzyna-super-stan-bezwypadkowa-ID6G64oW.html . Może macie coś innego do polecenia.
  2. Teraz po 3 latach już tego nie ma. Przez ten czas zauważyłem jakąś dziwną czarną piankę która wyłazi spod przedniej szyby w miejscu gdzie jest deska rozdzielcza. Nie wiem czy to z temperatury czy z upływu czasu. Ścinam ją nozykiem co jakiś czas.
  3. Przetarła się guma przycisku otwierania bagażnika. Podejrzewam że jak pójdzie tam woda w sezonie to wyłącznik się skończy. Z tego co widziałem guma to chyba nierozłączna część wyłącznika. Czy macie jakiś patent na zabezpieczenie przetarcia czy pozostaje tylko taśma izolacyjna lub nowy wyłącznik?
  4. Cześć. Co myślicie o tym egzemplarzu? https://www.otomoto.pl/oferta/renault-kadjar-oplacony-1-2-benzyna-ID6DS9yA.html#galery-open I jak silnik 1,2tce wypada w uzytkowaniu? Z 1,4tce w Meganie jestem zadowolony.
  5. Megane III, 1,4tce kombi, wersja limited z automatyczną klimatyzacją. Po zapaleniu samochodu, gdy zaczynają się włączać nawiewy czuć dziwny zapach niby to grzanego plastiku (bakelitu) Ostry i nieprzyjemny. Nie jest to swąd palonych kabli, czy palonego tworzywa sztucznego, zdecydowanie nie jest to też smród zagrzybionego układu. Problem występuje tylko przez pierwszą góra minutę. Po przewietrzeniu auta w czasie jazdy jest OK. Powyższe objawy występują też gdy odpalam silnik mając włączony obieg zamknięty. Jak odpalę silnik i wyłączę nawiewy po czym włączę je powiedzmy po 5 minutach jazdy to smrodu już nie czuć, albo jest on bardzo słaby.
  6. Potwierdzam. Też mam od 4 lat GTline 1,4TCe Grandtour 2010 z Niemiec z cyfrowymi. 100% oryginał
  7. Za 500 może i zrobią ale na razie są na feriach. Muszę dowiedzieć się o ile poszlaby mi w górę składka. Mam w Warcie bez udziału własnego, naprawa na oryginalnych częściach, bez wykluczenia szkody.
  8. Dzisiaj żona wgniotla próg o wysoki krawężnik. Ile może kosztować naprawa i czy warto to robić z AC? Czekam też na wycenę od znajomych magików od wyciągania ale są na feriach i chciałbym poznać orientacyjny koszt. Wg mnie to będzie raczej wyciąganie niż wycinanie poszycia.
  9. W każdej sytuacji należy dobrze obejrzeć przed zakupem. Ze sprawdzeniem silnika już gorzej. Nie ma na to uniwersalnej reguły. Potrzeba też szczęścia i fartu. Ja swojego kupiłem w ciekawy sposób. Zadzwoniłem do handlarza, rozmawiając z nim w jego języku ustaliłem że auto warte. Później że nie miałem jak po nie pojechać do Gliwic to zamówiłem od niego lawetę z meganą z zaznaczeniem że jak będzie zlep to nie kupię. Zapłaciłem połowę ceny lawety i przyjechał. Sprawdziliśmy szczegółowo na miejscu i okazało się że handlarz mówił prawdę. Tak jak go dostał z Niemiec tak sprzedaje. Udało się. A wyglądał tak jak na fotce. Wymieniłem 2 drzwi i poszycie progu. Z prespektywy czasu nie żałuję zakupu. Wręcz polecam.
  10. Może trochę za późno ale napiszę o swoim 1,4tce 130KM GTline. Mam go juz ponad 3 lata. Nic poza wymianą oleju i paska wielozadaniowego z rolkami nie robiłem w silniku. Dynamika super, spalanie juz mniej bo 10l/100km... Kupiłem ze sprawdzonym przebiegiem ok 100 000 od typowego handlarza z Gliwic. W trakcie ekpolatacji naprawiłem strzelające rolki w ograniczniku drzwi i 3 światło stop - w sumie za ok 20zł za te 2 rzeczy. Podejrzewam że z GT 180KM też byłbyś w pełni zadowolony https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-ID6Cvd6r.html#273548a07e tylko cena podejrzanie niska
  11. Ładowanie mam dobre. Kupiłem od chinczyka ładowarkę USB w zapalniczkę z wyświetlaczem i pokazuje na bieżąco. Miernik też pokazuje że jest OK. Problem w tym że samochód jeździ na krótkich odcinkach i trzeba będzie chyba co miesiąc doładowywać.
  12. Sprawcą był akumulator. Pod obiążeniem miał ok 7V. Po 3 latach padł Exide... ale o rozwiązaniu z masą zapomniałem. Mineło sporo czasu od tego jak miałem brak masy w fiacie panda. Identyczny objaw. Pozdrawiam.
  13. 10V do masy silnika i na aku też 10V Rano po naladowaniu miał 13V. Może coś go zżera czy padł? Na przewody odpaliłem pokazuje komunikat że aku rozladowany i zaczyna ładować 14,2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!