Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

adamd69

Użytkownik
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III Kombi
  • Silnik
    2.0 GT 180 KM
  • Przebieg (tys.km)
    200xxx tyś

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja,sporty siłowe,muzyka....

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja mam przebieg w swojej ponad 260tkm i jak na razie prawie wszystko ok....lecz w grudniu wymiana kompletnego sprzęgła od MIII RS które już na mnie czeka. Wielu użytkowników robi wymiany oleju max co 15tkm .........i ja też,a rozrząd max co 60tkm. Każdy robi jak uważa,ale olej co 30tkm to lekka przesada.......bo są tacy co robią max 10tkm w rok i co? też mają się tego trzymać.....?
  2. Kolego sprzęgło od 2.0T pasuje do 2.0 Tce więc jeśli od rs pasuje do 2.0T to do mnie od rs też,skrzynia w obu przypadkach pk4 i technologie silnika f4r takie same i w sumie to wszystko jest to samo.
  3. Też mam lekkie drgania i jestem ciekaw co to może być...
  4. Panowie dla rozwiania moich wątpliwości,mam mIII kombi z 09.2010 2.0 Tce 180 KM i tu moje pytanie czy cały zestaw sprzęgła z MIII RS 2014 będzie pasował do mojej ? Komplet,czyli dwumas,tarcza,docisk....
  5. Ale komplet od Megane RS czy od wersji 1,9 ????
  6. Dlatego linki mam już od dawna,kiedyś okazyjnie kupiłem.A że będę miał zakładane nowe sprzęgło i wysprzęglik to chciałem dla całości wymienić te linki,dlatego pytam jak je ustawić,dokładniej to chodzi w jakim położeniu powinien być lewarek wpinając zabezpieczenie na jednej z linek.
  7. Nie,nic z tych rzeczy.Po prostu ciężko biegi wchodzą,zmiana oleju zbytnio nie pomogła a mam nowe linki OM to chcę zmienić.Może pomoże w wyeliminowaniu problemu,Wszystko pisze w pierwszym poście......
  8. Czy wie ktoś jak ustawić linki zmiany biegów po zmianie na nowe???? PO wpięciu do lewarka mamy na lince takie zabezpieczenia które trzeba wcisnąć,po uprzednim ustawieniu lewarka....zna ktoś sposób by po tym zabiegu biegi wchodziły dobrze.
  9. Świece zmienione na dedykowane NGK i problem znikł,auto jezdzi jak trzeba,jest siła i moc .
  10. Świece zamówione NGK PFR6G-9 W poniedziałek po południu wymiana,a te co mam teraz denso irydium to sądząc po zdjęciach to chyba dość zużyte jak na 40 tyś przebiegu.
  11. Pojawił się problem przy energicznym wciśnięciu pedału gazu,jadąc np na 4 biegu 70km/h chcę wcisnąć gaz by coś wyprzedzić to auto chwilę idzie,ale zaraz szarpie po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy. Koledzy czy podpowie mi ktoś gdzie szukać przyczyny bo podczas rozpedzania auta,w miarę załadowanego tzn.3 osoby,bagaże Gdy dodaję gwałtownie gazu auto zaczyna ciągnąć dobrze ale po chwili przerwie i szarpie tak jakby prądu chwilę zabrakło.Filtra paliwa nowy i nie biorę pod uwagę bo dbam o to,tak samo filtr powietrza też nowy.Gdy rozpędzam auto równo bez deptania to idzie jak trzeba,nie brakuje mu siły i werwy.Tylko przy gwałtownym wciśnięciu gazu po chwili przerwie i szarpie a po odpuszczeniu gazu auto idzie ładnie dalej.Gdzie szukać przyczyny, podpowiedzcie. Cewki nowe Beru,świece są dość zużyte a przejechałem na nich 40 tyś/km Denso Irydium Dziś też byłem na clipie lecz z powodu braku odpowiedniego programu odczyt niektórych parametrów był ograniczony,ale dostałem tylko to co na zdjęciach.Czy ktoś nakieruje mnie co jest na zdjęciach z clipa.
  12. No i wszystko jasne,dziękuję za rozwianie moich wątpliwości. Pozdrawiam.
  13. Witam,czy w Megane III te listwy montowane na błotnikach były tylko z jednej strony tzn. przed pasażerem??? Bo zauważyłem że u mnie brakuje po prawej stronie (przed pasażerem) Szukałem na popularnej stronie internetowej w celu dokupienia brakującej części ale są dostępne tylko lewe (przed kierowcą) Tutaj moje pytanie,odnośnie czy ona tam powinna być czy też nie???
  14. Mam pytanie i nie będę zakładał nowego tematu, czy w MIII są jakieś newralgiczne miejsca gdzie można spodziewać się wycieku czynnika z układu??? Bo próba szczelności wychodzi ok a jednak z czasem gdzieś ucieka czynnik zaaplikowany z barwnikiem. Podpowie ktoś czy są jakieś miejsca na które szczególnie zwrócić uwagę. Pozdrawiam.
  15. No się postaram, pewnie trochę grzebania jest ale co tam. Zamierzam zmienić linki, olej w skrzyni z dodatkiem Archoil AR9100 oraz płyn hamulcowy w całym układzie + sprzęgło. Dodano: 14 lut 2017 - 15:45 Czy wie ktoś jak wyregulować tą jedną z linek (zdjęcie powyżej) chodzi mi tu o to czy jest jakieś specjalne ułożenie lewarka by potem wcisnąć blokadę plastikową na lince i ją zblokować. Zna ktoś jakieś metody ??? Dodano: 20 lut 2017 - 17:43 Czy zna ktoś patent jak wyciągnąć podstawę akumulatora w M III bo poległem na jej wydostaniu,odkręciłem wszystkie widoczne śruby i nie szło tego wydostać.Coś sprężynowało. Podpowie ktoś jak to wydostać??? Bo kolega meganecoupe02 już mi podpowiedział co nie co ale czy może ktoś coś jeszcze???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!