Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kristofex

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Classic 1.6 8V
  • Silnik
    K7M 702
  • Przebieg (tys.km)
    287
  1. Witam Osobiście mam Renię 1ph1 i wzmiankowane dysze z C3 (już trzeci rok). Powiem tak, warto kupić. Na pewno zużyje się mniej płynu ze spryskiwacza do czyszczenia szyb. Jedyną ich wadą jest, że przy prędkości powyżej 120 km/h, prawie nie działają. "Strumień" jest zbyt słaby by pokryć szybę i jedynie moczy jej dolną część tuż nad wycieraczkami. Na chwilę obecną (tydzień temu kupowałem w salonie Citroena) kosztują 55 zł za dwie sztuki (sprzedają tylko parami). Polecam
  2. W megankach tylne zawieszenie jest oparte na drążkach skrętnych (brak sprężyn). Tak jak napisałem regeneracja powinna kosztować max. 1000 zł (w warsztacie), chyba że trzeba byłoby wymienić drążki na nowe. Cudów przy regeneracji nie ma i przy odrobinie mechanicznej smykałki można to zrobić w garażu (fakt że może być czasochłonne).
  3. Witam Zawieszenie to jeszcze pół biedy, można wymienić (koszta pewnie jakieś max. 1000 zł). Jak dla mnie zainteresowałbym się korozją, a na zdjęciu już widać że prawy próg do wymiany. Sam mam Classica i właśnie niedawno wymieniałem ten właśnie próg (sam, więc mnie to zbyt wiele nie kosztowało, ale do ideału też mu brakuje).Powiem tylko tyle że warto się przyjrzeć autku od spodu właśnie pod względem korozji. Części mechaniczne można wymienićna na nowe, ale usunięcie całkowite korozji to może być już problematyczne (kosztowo).
  4. Witam Niecały rok temu też wymiałem chłodnicę, bo stara mi ciekła. Zdecydowałem się kupić zamiennik (jeden z tańszych bo niecałem 140 zł)na alledrogo zamiast używki. Na dzień dzisiejszy jestem zadowolony,że nie dałem używek, ani nie łatałem uszczelniaczami starej (możliwość zatkania kanałów chłodzących w silniku). Ze swej strony polecałbym kupić nowy zamiennik i tak jak mówi poprzednik połączyć z wymianą pompy. Sprawdź też sobie nagrzewicę, bo pewnie też w niej jest mnóstwo syfu.
  5. Witam Mnie pali 7,5 do 8 litrów jazda mieszana (50/50), w zimie 8 do 9 litrów. Na długiej trasie można zejść poniżej 7 litrów. Jazda ekonomiczna 110-120 :) Pozdrawiam Renault'owców.
  6. Witam W Dziale Download znajdziejsz wśród tutoriali wraz ze zdjęciami jeśli się nie mylę
  7. Odnośnie tylnych lamp (stop i migacze) odepnij wtyczkę od lampy i przeczyść styki.W lampie pewnie zauważysz, że obwód masowy przytapia plastik. Tą czynność trzeba powtarzać co jakiś czas (raz na rok) i jest to nagminne w Renatkach. Przeglądnij wszystkie styki w skrzynkach bezpiecznikowych (przeczyścić) tak jak napisali inni wcześniej. U mnie to nawet żyły miedziane (wewnątrz izolacji) korodowały 15 cm od końcówki kabla :). Elektryka w Reniach i to tych wiekowych to jest tragedia, ale musimy z tym walczyć.
  8. kristofex

    Cieknący olej

    Witam Mam Megane Classic 97 1.6 8V i mam problem z cieknącym olejem na korku miski olejowej.Wyciek może niewielki, ale kłopotliwy bo parkuję na kostce. W desperacji oprócz standardowej uszczelki miedzianej zastosowałem taśmę teflonową na gwincie korka, ale i tak lipa. Pytanie co trzeba wymienić: korek czy miskę olejową, albo w jaki inny sposób uszczelnić przeciek? Z góry dziękuję za jakiekolwiek odpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!