Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kolek

Użytkownik
  • Postów

    861
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Audi A5
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Przebieg (tys.km)
    58

Ostatnie wizyty

869 wyświetleń profilu
  1. Również mam problem z komunikatem Injection Falut przy odpalaniu i nie odpala. Wszystko zaczęło sie od tego że niekiedy zaświecał sie komunikat podczas gwałtownego przyspieszania, następnie na ciepłym dłużej kręcił podczas odpalania, a ostatni tydzień czy ciepły czy zimny marnie odpalał. Zrobiłem test przelewów ( dwa razy kręciłem rozrusznikiem i pomierzyłem ile poleciało z przelewów): Wtrysk 1 3,5ml Wtrysk 2 2.5ml Wtrysk 3 0.5ml Wtrysk 5 5.5ml Pamiętam że kiedyś wymieniałem jeden wtryskiwacz tylko nie pamiętam czy to był nr 2 czy numer 3. Nie wiem jak teraz zinterpretować te wyniki. Czu uznać, że najgorszy jest numer 4 bo najwięcej idzie w przelew? czy może ten numer 3 zawiesił się i iglica jest cały czas otwarta i wszystko idzie do cylindra.
  2. pamel, to jak tak co chwile masz więcej kasy na auto to poczekaj jeszcze chwile i pozbieraj to Ci sprzedam swoje, jest wystawione na otomoto ;-)
  3. we wtyczce trzeba poprawić te blaszki co nachodzą na piny we wtryskiwaczu... miałem taki problem w 1,5dci...
  4. Dorth, a jakie masz to lepsze sprzęgło bo ja nic nie mogę znaleźć...?
  5. do silników z turbo raczej leje się syntetyka czyli 5w40.....
  6. nie popatrzyłem ale w pudełku renault...
  7. Ja teraz robiłęm u siebie tylko że w 1,9 dci: kpl skf ( to samo co w oryginale) 320zł pompa wody oryginał 200zł przy okazji pasek wielorowkowy 36zł robota zero bo sam sobie zrobiłem a części do 1,5: kpl skf 240zł pompa 200zł
  8. no nie jest to normalne ale tak samo nie jest normalne deptanie na zimnym silniku.... może coś popsułeś jak deptałeś na zimnym ;-)
  9. jak zablokujesz komp airbag to i tak bedzie ci świeciło, czyli raczej nie da się, chyba ze wylutujesz te diody co ci swiecą ale to nie ma sensu...
  10. kolek

    chiptuning dci - konkrety

    slavOK, sto procent racji ;-)
  11. Ten Twój mechanik to się srednio zna... ten silnik powienien mieć stopień kompresji około 21 jak masz 23 równo na wszystkich to masz super... Sprawdz pasek rozrządu i ewentualnie korekcjie lub/i przelewy na wtryskiwaczach kmożliwe że jeden się zawiesił i leje cały czas...
  12. kładziesz docisk na prasę i go delikatnie ściskasz tak jak wysprzęglik, w docisku masz takie trzy sprężynki i w nich takie płaskowniki, na ściśniętym docisku przesuwasz te płaskowniki żeby wyglądały tak jak w nowym dociski(czyli chyba tak żeby sprężynki były rozciągniete).... podobno jak się tego nie zrobi to albo sprzęgło ślizga albo wysprzęglik sie niedługo rozlatuje.... info z ASO....
  13. po rozebraniu sprzęgła w tym silniku należy wyzerować samoregulator w docisku, wielu mechaników tego nie wie....
  14. pomiędzy wajchą ręcznego i zmiany biegów - komputer w słupkach - sensory
  15. a sprawdz czy ci działa blokada otwarcia drzwi tylne przez dzieci...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!