Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

deha21

Użytkownik
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.5
  • Przebieg (tys.km)
    151
  1. Chodzi o ten moduł który znajduje się po prawej stronie po otwarciu maski (jak się patrzy z przodu). Tam są po prostu kable i bezpieczniki.
  2. Utwierdźcie mnie w przekonaniu. Czy trzeba potem zresetować(?) komputer? Dwóch mechaników uznało że trzeba po wymianie modułu ustawić coś w komputerze. Pytanie 2, jak sprawdzić tą "dużą prędkość zespołu wentylatora"?
  3. Jeszcze nie wyciągałem modułu. Chce to zrobić jak już będę miał drugi. Hmm gdzieś znajdę specyfikację N2 i N3? Nie umiem znaleźć na necie.
  4. Wszystko fajnie. Tylko sprawdziłem sobie moduł i nie ma na nim kompletnie żadnych numerów... Mam 1.5dCi z 2004 roku, 101KM, z klimą. Da się jakoś ustalić jakie ma być oznaczenie tego modułu?
  5. Temat został połączony z już istniejącym. Psuje mi się moduł UPC. Widać, że jest zalany + jest odłamany jeden "dzyndzelek" w module. Są problemy z odpalaniem i czasem wyskakują dziwne błędy. Raz pali, raz nie. Mechanik stwierdził, że to moduł. Chcę kupić używany i sam wymienić. Da radę to zrobić? Bo z tego co widziałem sam moduł nie jest jakoś podłączony do czegoś innego z dołu , a jedynie wpięte są w niego kable? Kable mam okej więc można wymienić sam moduł jak rozumiem. Trzeba coś potem robić? Czytałem o konfiguracji CLIPem ale tego sam nie zrobię.
  6. Potrzebuję pomocy przy opisaniu części do Megane II. Mam kilka starych części pozostałych po naprawach, które ponoć nadają się jeszcze do użycia (tak mechanik powiedział). Tylko chciałbym w ogłoszeniu jak najdokładniej je opisać żeby potem nie było do mnie pretensji ze strony kupującego. Mam: 1. Tubrina - cięcie 2. Głowica (tutaj się coś urwało ale ponoć idzie to naprawić) - cięcie 3. Głowica?+coś (tutaj jest ta głowica z nr 1) - cięcie Możecie coś więcej opisać po zdjęciach? Dodano: 31 mar 2017 - 13:33 Nikt? Regulamin dodawania zdjęć P_r_z_e_m_o
  7. Ok, co do uciekania powietrza i "syczenia" to okazało się, że pojemnik na płyn ma niewielkie pęknięcie z góry. Jest sens to jakoś czymś zabezpieczyć? Nie wiem, choćby Super Glue się w tą szczelinę wciśnie.
  8. Boję się destylowanej albo przegotowanej dodać. Przy takie małej ilości płynu chłodniczego chyba by się rozrzedził i mogło by się coś stać. Tak czytałem. W instrukcji Megane znajdę jakis rekomendowany do auta?
  9. Masz rację, nie znam się na samochodach dlatego też pytam tutaj zeby mi potem mechanik nie wcisnął kitu i nie wyciągnął ze mnie kasy :)
  10. Pod autem nie ma wycieków. Raczej nie zauważyłem białych spalin. Dzisiaj jeszcze zwrócę na to uwagę. Co jeśli się płyn dostaje do komory spalania? Co zaradzić na tą całą sprawę?
  11. Niedawno miałem wymieniany silnik i mechanik dolał mi trochę płynu chłodniczego bo już go prawie nie było. Zauważyłem, że nadal jest go za mało - nie wiem czy za mało dolał czy wycieka, w każdym razie trzeba go uzupełnić. Poczytałem trochę na forum i generalnie z tego co wiem są różne typy płynów chłodniczych. Nie wiem teraz czy mogę dolać obojętnie jaki czy jakiś specjalny musi być oraz czy mogę go dolać czy muszę całkiem wymienić? Druga kwestia jest taka, że po jeździe, ze zbiorniczka płynu chłodniczego słyszę jakby się ulatniało powietrze. Może inaczej - na górnej szczelinie tego pojemnika słyszę jakby płyn po ciśnieniem chciał się wydostać na zewnątrz. Widać malutkie bąbelki na zewnątrz pojemnika. Może być tak, że płyn paruje i przeciska się przez szczelinę, przez co go ubywa? Da się może jakoś uszczelnić taki pojemnik lub wymienić tylko sam pojemnik?
  12. Myślicie że mogę na tym jeszcze pojeździć czy już trzeba wymieniać? Czytałem w internecie na ten temat i w sumie ludzie różnie mówią - niektórzy na tym jeżdżą jeszcze paręnaście tysięcy kilometrów, inni wymieniają od razu.
  13. Jest jakiś sposób na wypadający czujnik ABS przy lewym kole? Co go wcisnę i pojadę na miasto to wypada...
  14. Powyciągałem wtyki z UPC, poruszałem przewody, sprawdziłem bezpieczniki przy klemie. Nic. Parę raz robiłem. W końcu zrezygnowany ostatni raz chciałem spróbować zapalić i... zapalił. Ale ABS dalej mi świeci jak świecił. Nie ogarniam tego Megane, nerwicy się z nim nabawię. Swoją drogę, wiecie może ile kosztowała kompletna wymiana elektroniki? Mam na myśli głownie przewody, wtyki bo mam bajzel pod maską (jakiś baran to wcześniej robił).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!