Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

roberto89

Nowy użytkownik
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph3
  • Silnik
    1.2tce
  • Przebieg (tys.km)
    25000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pojawił się mały problem, rzeczoznawca wycenił naprawę na 48% wartości auta. Po rozmowie telefonicznej niechętnie wyśle wycene na maila i stwierdził, że zobaczy się czy ASO będzie w stanie za taką kwotę naprawić auto. Czy jest możliwość, że wycena wykonana przez niego jest nierzetelna? Dodał jeszcze, że nie rozbierał auta i nie wie czy jest uszkodzona podłoga lub inne elementy. To po co to wyceniał jeśli nie wie czy auto może posiadać ukryte uszkodzenia? Dziwne to wszystko. Dodano: 26 paź 2016 - 14:32 Jednak kosztorys był już na mailu i przesyłam go w załączeniu. 99_K_1450937_02_kosztorys.pdf
  2. Według OWU, szkoda całkowita jest wtedy, gdy koszt naprawy przekroczy 70%, także powoli zaczynam rozglądać się za kolejną Meganą :)
  3. Pomimo tego, że prędkość była słuszna bo ok 60/70 kmh poducha z fotela ani kurtyna nie wystrzeliła. Gdybym miał pasażera mogło by być cienko... Co do podłogi, jest jedynie niewielkie wybrzuszenie.
  4. Witam, zwracam się z prośbą do kogoś kto zna się na naprawie powypadkowej pojazdu. Miałem kolizję moją renią, inne auto wjechało mi w prawy bok. Poniżej fotki: Uszkodzenia niewidoczne na fotkach: -Wgnieciona podłoga pod nogami pasażera -wgnieciony słupek środkowy -uszkodzone boczki drzwi -uszkodzony schowek po stronie pasażera Po zaprowadzeniu auta do ASO Renault, na oko stwierdzili, że pewnie będzie to szkoda całkowita. Czy rzeczywiście nie opłaca się naprawiać pojazdu uszkodzonego w takim stopniu? (szkoda z mojego AC)
  5. Dobre pytanie, mam felgi z czujnikami, ale seryjnie auto wyjechało bez nich. Czy wystarczy coś przeprogramować w kompie czy trzeba dokupić jakiś odbiornik sygnału?
  6. Wszystko na temat chipa masz tutaj. Jutro postaram się zrobić 80-120 na piątym biegu. Swoją drogą ktoś mógłby pochwalić się jak to wygląda w serii 115 konnej, przed programem nie robiłem pomiarów, a jestem ciekaw jak to wygląda :)
  7. Zmierzyłem swoją. Wychodzi 6,8s. Wersja 115KM z chipem na 145 :)
  8. Okazało się, że to jedynie pierdoła... Panowie z serwisu stwierdzili, że kiepskie jest połączenie między obydwiema rurkami i wydostają się opary olejowe. Rurka wymieniona, problem (ma być) z głowy :)
  9. Witam, Siedząc sobie w aucie i czekając, aż żonka wyjdzie z zakupów bawiłem się guzikami w renacie. Efektem tej zabawy było pojawienie się na desce napisu "oświetlenie pomocnicze 30s" w tym czasie zapaliły się również światła mijania, bez ledów. Czy to jest funkcja typu "odprowadzanie do domu" lub coś w podobie? Jeśli tak to jak to aktywować na stałe? Fajnie było by mieć taki bajer jak na filmiku:
  10. A czy jazda na krótkich odcinkach pomiędzy odpaleniami silnika może się przyczynić do przedostawania się benzyny do oleju? Bo jeśli tak to wystarczy pojeździć trochę w korkach z włączonym systemem Start&Stop i problem gotowy...
  11. Witam, dziś po dokładniejszym oblukaniu co dzieje się pod maską auta zauważyłem zapocenie olejem rury doprowadzającej powietrze do turbiny. Wygląda na to, że olej wydostaje się tam na połączeniu z odmą. Wygląda to tak: Jak myślicie, jest się czym przejmować? Nie wiem od jakiego czasu to się dzieje gdyż pod maskę zaglądam dość rzadko, dodam, że auto nie ma lekko i na autostradach dostaje w palnik regularnie. Auto jeździ normalnie, żadnych innych niepokojących objawów nie ma. Proszę o wypowiedź w temacie, pozdrawiam
  12. Wszystko w pierwszym poście na obrazku :)
  13. W porównaniu do fabryki auto jest nie do poznania, znaczna poprawa według mnie. Z tego co pamiętam zeszło się ok. 4 godzin. Na auto czekałem na miejscu, lubię mieć wgląd na to co mi dłubią w aucie :)
  14. Witam, zamierzam założyć suba aktywnego do firmowego Clio IIIphII. Problem polega na tym, że brakuje mi w tym aucie niskich tonów, a głośniki w drzwiach grają całkiem przyzwoicie jak na moje potrzeby pod warunkiem, że bass w radiu jest skręcony na -9. Dzięki temu nawet przy maks. glośności nie ma żadnego charczenia ani pierdzenia. I teraz, gdy podłącze suba zamiast tylnych głośników po hi input i skręcę bass do oporu by przednie głośniki grały czysto przy dużej głośności to czy również sub będzie miał skręcony bass, nawet jeżeli gałka na subie fizycznie zostanie ustawiona na max możliwości?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!