Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

maciej9876

Nowy użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane ii
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    240000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie. Dziś dobrałem się od układu dolotowego. I znalazłem przyczynę, mianowicie pęknięcie na 15 cm w "intercoolerze". Zastanawia mnie tylko dlaczego komputer nie pokazywał błędów anie niepokojących danych.
  2. Podłączyłem strzykawkę do przewodu podciśnieniowego i wytworzyłem podciśnienie i chodzi w pełnym zakresie. Zastanawia mnie jedna rzecz, brak różnicy w jeździe i pracy silnika z podłączoną i odpiętą przepływką. Oczywiście niema żadnych błędów Dodano: 04 sty 2017 - 17:04 Dzisiaj zmieniłem przepływomierz i elektrozawór sterowania geometrią turbiny niestety auto nadal jest słabe i poszarpuje przy stałej prędkości w okolicach 2 tys. obr/min
  3. Jak najbardziej ponownie rozbiorę EGR i zaprogramuje na nowo. Teraz mam pytanko czy gruszka, sztanga przy turbinie powinna poruszać się wraz z dodawaniem gazu na postoju ? Właśnie teraz to sprawdziłem i przy przegazowywaniu nic się nie porusza. Podczas testów podzespołów silnika które przeprowadzałem za pomocą komputera, elektrozawór sterowania zmienną geometrią nie dawał żadnych oznak pracy. Podejrzewam właśnie że to on może być winowajcą To by tłumaczyło duże spalanie i małą moc no i delikatne przykapcanie na czarno po depnięciu na gaz.
  4. Wymieniałem go miesiąc temu niestety zero różnicy
  5. Witam. Mam problem z moją Meganką 1.9 120 KM 275 tys. km. Mianowicie podczas jazdy ze stałą prędkością obrotową silnika ok. 2 tys.obr/min samochód cyklicznie delikatnie przyśpiesza i zwalnia. Jest to dość irytujące (głowa lata w przód i tył ;)) Oprócz tego mam wrażenie że auto straciło na mocy i znacznie wzrosło spalanie zawsze było 5.3 l/100km a teraz jest 7 l/100km. Zauważyłem też że turbinę było słychać jak się "załącza" i było czuć jak auto przyśpiesza a teraz tego nie ma. Czyściłem EGR i go zaadaptowałem. Czyściłem odmę. Sprawdzałem czy zmienna geometria turbiny się nie zacina. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Zastanawiam się czy przyczyną takiego zachowania może być przepływomierz lub czujnik doładowania ale komputer powinien pokazać błąd. Chciałbym jeszcze sprawdzić takie rzeczy jak ciśnienie na listwie czy doładowanie ale nie znalazłem informacji jakie powinny być.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!