Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

matejo1990

Nowy użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megane III ph I
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    97000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam pilnie poszukuję CZUJNIKA POZIOMU OLEJU do megane III 1.4 TCe mój niestety uległ mechanicznemu uszkodzeniu przez co popuszcza olej czy ktoś dysponuje taką częścią??? ASO - brak sklepy - brak używki - brak Może ktoś miałby silnik albo tą część
  2. u mnie wczoraj taka przypadłość... 300km temu wymieniłem termostat w 1.4TCe, bo samochód słabo się nagrzewał, było trochę zimno w środku podczas mrozu po przejechaniu nawet kilkunastu km... wczoraj, odwilż, zakupy, stoję w korku, dobre 20 min, patrzę na wskaźnik a ja mam wszystkie kreski na temperaturze - nigdy wcześniej tak nie było a nie w takich korkach stałem... zjechałem na bok, otwieram maskę, płyn jakby na MIN.. powoli odkręcam korek, a on chciał wykipieć jak gotowane mleko, tylko syknął... zakręciłem i poleciałem na stację po płyn, w tym czasie dałem mu się lekko wystudzić wróciłem, otworzyłem ponownie zbiornik, poziom płynu na MIN, czuć duże ciepło z silnika, dolałem płyn do MAX, i włączyłem gorące powietrze dmuchawami na max, żeby jednak pomóc mu ochłonąć... później już się to nie powtórzyło - dzisiaj sprawdzę po nocy pod blokiem jaki stan płynu po dodatkowych 100km
  3. dlatego do poniedziałku omijam policję... ;) a w poniedziałek zakładamy moją elektronikę ... już przygotowana ze starej pompy dam znać czy operacja się udała ;D
  4. Lepiej od razu szukaj pompy ABS na podmianę ;) Od miesiąca z tym walczę, co 3-4 dni odpowietrzałem hamulce, zero ubytków płynu, ale zauważalny ciemny płyn hamulcowy z jednego koła, więc wymieniono kolejno: - tarcze i klocki przód + płyn cały - zacisk koła tył lewy - pompa hamulcowa i dalej nic... Wczoraj zmieniono pompę ABS, i wszystko po 160km cacy ... ale... przebieg +60.000, więc zakup pompy ale przekładka elektroniki ze swojej pompy i będzie cacy ...
  5. no i tak jak. napisaliście, mechanik rozłożył wszystko do dojścia do pompy, wyjął tą co mam, sprawdził numery, zamówiliśmy dobrą, ale niewiadomym przebiegiem, po podłączeniu wszystko ok ale... ze 127000 mam 188000 km... na razie kazal pojeździć przez weekend i zobaczyć czy się nic nie dzieje niepokojącego, jak będzie ok, w to pon rozkładamy i podmiana elektroniki na powrót do mojego przebiegu... miałem nadzieję, że te 188000 skoryguje clipem, ale nie ? REGULAMIN Forum się kłania Przed wysłaniem zalecamy sprawdzenie tego co palce nastukały na klawiszach, poprawienie i zastosowanie odpowiednich znaków przestankowych
  6. witam niestety i moją MIII dopadł ten ból. jakieś 1,5 tyg temu wyjeżdżając z pracy o mały włos nie skasowałem bramy wjazdowej, bo pedał wpadł mi w podłogę i sprawności został mi jakiś 1cm. Od razu pojechałem do znajomego mechanika, odpowietrzyliśmy układ, jednakże moje tarcze i klocki z przodu nadawały się już do wymiany, więc zaplanowaliśmy to za kilka dni, w pakiecie zasugerował wymianę płynu hamulcowego, bo też nie był już pierwszej świeżości. Powróciłem nieco szybciej bo sytuacja się powtórzyła, hamulec w podłodze, miękki jak sprzęgło... ponowne doraźne odpowietrzenie układu i na 2 dni z głowy.. Następna wizyta to już na wymianę, ale z ponownymi objawami miękkiego hamulca. Tarcze + klocki + płyn wymienione - czyli będzie OK... no niestety nie... za 2 dni wracam bo dalej się zapowietrza... ... nasza burza mózgów - brak wycieków, płynu nie ubywa, a układ się zapowietrza - więc .. może POMPA hamulcowa... no i za 2 dni wymiana... jakby coś lepiej... ale mija 4 dzień od wymiany, gdzie 2 dni temu byłem znowu odpowietrzyć układ... to chyba jednak nie pompa ale na dzień dzisiejszy objawy nieco się zmieniły, bo - jak jadę i wciskam hamulec to wpada mniej więcej do połowy i dopiero czuć efektywność hamowania, ale przepompowanie powoduje jego normalne działanie.. aż do kolejnego hamowania. dobrze, że wpadł mi w oko ten artykuł bo się dowiedziałem, że jest cos takiego jak POMPA ABS, ukryta gdzieś w podszybiu... już zamówiona na allegro.. niestety brak jest nowych zamienników, co jest mega dziwne... plan jest taki, że ma dojść we wtorek, rozbieramy megankę, wyciągamy starą pompę, sprawdzamy numery, jeśli trafimy to wkładamy zamówioną, jeśli nie - to odsyłka i zamawiamy kolejną. Trzymajcie kciuki za powodzenie akcji, bo z hamulcami nie ma żartów.
  7. Czy ktoś próbował dorobić gniazdo zapalniczki w bagażniku, w MIII phI jest tylko przy kierowcy i dla pasażerów, a brak mi jeszcze w bagażniku. Czy uciągnie jeśli podepnę pod światełko bagażnika?
  8. moduł jest w bagażniku, pod zaślepką z lewej strony, taka czarna puszczeka, dochodzą do niej dwie wiązki.
  9. ja mam to samo w MIII phI .. walczę póki co z zakupem dobrego modułu pdc, prawdopodobnie negatywna reakcja na wilgoć, dodatkowo podpatrzyłem że sączy mi uszczelka klapy bagażnika przez co woda dostaje się w okolice modułu, jeśli to nic nie da to szukam dalej czujniki cofania mają 3 newralgiczne punkty: - czujnik w skrzyni biegów - moduł pdc po lewej stronie w bagażniku - 4 czujniki nie sądzę, żeby winna była wiązka, gdyż raz działa ok, a raz piszczy, obstawiam zimne luty, albo zawilgocenie PDC
  10. Czujnik tył w HB jest za taka zaślepka w bagażniku, dochodzą do niego dwie wiązki kabli
  11. Byłem na myjni i karcherowej i automacie ale nic to nie dało, sprawdzę jeszcze w wolnej chwili napiecie na czujnikach, chciaz to raz dziala a raz nie... A co myślicie o tym dziwnym czujniku w skrzyni biegów? Podobno on często krzaczy działanie.. Wyjdzie na CLIP
  12. raz działa, raz piszczy, więc myślę, że bardziej w stronę usterki typowo elektrycznej, dlatego każdy czujnik wypiąłem i wpiąłem w kostkę, to samo przy sterowniku, ale bez zmian.
  13. witam forumowiczów, przejrzałem wątki dotyczące parktonicu w Megane III, ale nic podobnego do mojego się nie trafiło. Mianowicie kilka dni temu zaniepokoił mnie dźwięk czujników podczas wyjeżdżania z garażu, zazwyczaj było zapięcie "R", pik i do tyłu. Teraz pik jest cały czas od zapięcia "R", namierzyłem sterownik w bagażniku, metodą na informatyka wypiąłem i wpiąłem wtyczki (obie jakie wchodzą) po czym sprawdzam dalej... i na dzień dzisiejszy raz jest dobrze, a raz pika ciągle.. Ktoś miał taki przypadek? Gdzie wina?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!