Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

joobyy

Użytkownik
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    163 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie mam podobny problem, zmieniłem cały zwijacz na nowy i złożyłem całość, kontrolka nie zgasła. Podłączyłem pod kompa i mam nadal dwa błędy DF071 - obieg kierowcy 2 otwarty i DF072 - obieg kierowcy 1 otwarty, zwarcie do masy. Sprawdziłem multimetrem pająka, wszystkie kabelki i taśmę z pinami, które wchodzą w gniazdo płytki, wszystko jest ok, nie ma przerwania po stronie zwijacza. Pytanie... jak zrobić ten test z rezystorem, gdzie go dokładnie wpinam ?
  2. Mam dokładnie to samo ? czy może ktoś podpiwedzieć co dalej z tym zrobić ?
  3. Panowie mam uszkodzony ten cały moduł blokady. Okazało się, że pękła część obudowy (nie wiem jakim cudem) i wystrzelił ten bolec blokujący. Teraz ta aluminiowa część z czpieniem została przy kierownicy, śrubę ukręciłem. Teraz pytanie jak to zdemontować?
  4. Cześć wszystkim, chciałbym podpiąć pod clipa scenica iii - czy jestu, ktoś, kto mógłby pomóc ?
  5. Witam. Znalazłem interesujące mnie głoszenie Scenica na sprzedaż, jednak do Warszawy (Bemowo) dzieli mnie sporo km, a z doświadczenia wiem, że ogłoszenia vs. realia - można się zaskoczyć na miejscu. Stąd moja ogromna prośba, czy ktoś chciałby uprzejmie pomóc i znaleźć chwilę, aby podjechać i zobaczyć autko, sprawdzić. Wtedy mógłbym jechać zwiększą pewnością, że warto... więcej szczegółów, co, gdzie podam w prywatnej. Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam
  6. Witam. Żeby nie tworzyć nowego tematu napiszę tu. Samochód: Renault Megane II ph II silnik 1.6 16V benz. symbol: K4M 813 Ostatnio zauważyłem znaczny spadek mocy (zamula) szczególnie przy ruszaniu lub nagłym rozpędzaniu, pedał gazu działa jakby z opóźnieniem. Nie mam dostępu do clipa, więc skorzystałem z MaxiEcu za pomocą Elma znalazłem tylko dwa błędy DF080 i DF624. Akurat byłem przed wymianą rozrządu. Po wymianie rozrządu poprawa w dynamice jazdy jest ale nie znaczna. Błąd DF080 zniknął :) pozostał tylko błąd w module silnika o symbolu: DF624 według opisów znalezionych w internecie to komunikat połączenie multipleksowe UPC, usterka szyny. Nie wiem czy to poprawna interpretacja tego błędu. Odczyt MaxiEcu za pomocą elm. Czy ma ktoś pomysł jak znaleźć usterkę ?
  7. - brak naklejki na progu (obok tylnego koła) tylko z jednej strony od str kierowcy. Malowany ? - brak napisu mega na klapie bagażnika. Uderzony ? Trzeba zajrzeć od dołu pod zderzak na stan belki, czy jest porysowana, naruszona... Przy okazji sprawdź rok wszystkich szyb. - wstawione tanie czujniki cofania dla picu do golasa. - kierownica bardzo zjechana - może mi się wydaje, ale zderzak jakoś dziwnie spasowany od lewej nad reflektorem i nadkole. To że był demontowany to nie znaczy, że uderzony. Trzeba się w relau przyjrzeć zatrzaskom, kratkom, śrubom, stan chłodnic (czy stare, jakie naklejki, czy nówka sztuka). Nie wiem jaki masz budżet, ale według mnie to za wysoka cena jak ze ten egz. VIN, ostatni przebieg i naprawy najlepiej sprawdzić w ASO. Przynajmniej masz jakieś odniesienie. Książce serwisowej bym nie wierzył jeśli nawet jest. W tym przypadku dziwnie niski przebieg. Sprawdzenia w ASO dokonaj przed samym zakupem, gdy już wszystko sprawdzisz i zdecydujesz się na zakup, ponieważ sprawdzenie w ASO zapewne będzie płatne. Różnie to bywa.... Rozkodować VIN możesz za free w internecie wygoogluj sobie i zrób to. Sprawdź na jaki rynek auto zostało wyprodukowane (trafiłem przypadek, że auto było produkowane na rynek angielski, a w komisie stała piękna wersja europejska!). Po rozkodowaniu VINu sprawdzisz chociaż część wyposażenia i zweryfikujesz oraz typ i kod silnika. Możesz zweryfikować czy nie ma zmienianego. Kiedy został zarej. w Polsce, a kiedy sprowadzony ? Może ktoś pojeździł nim trochę i dzieje się coś nie tak, dlatego sprzedaje.... W ogłoszeniu za mało zdjęć w małej i słabej rozdzielczości. Co do podatku to można to jakoś sprawdzić, ale nie pamiętam jak :) poczytaj w internecie. Może w urządzenie skarbowym odpowiednim dla reg w którym zarej ten samochód, na podstawie danych obecnego właściciela. Może numeru VIN albo nr rej. Pozdrawiam.
  8. Mi się poci na łączeniu obudowy termostatu z blokiem silnika i zastanawiam się czy wymiana samej uszczelki nie rozwiąże problemu. a jeszcze mam pytanie... rozumiem, że element zaznaczony na obrazku poniżej to czujnik temperatury, czy ten szujnik można wymienić ? bo nie mam nr tej części ? samego termostatu w tej obudowie zapewne nie wymienię... Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  9. Witam ponawiam pytanie, czy ktoś próbował zmienić plastikowy termostat na metalowy? Jest tam inny czujnik temperatury. W metalowej jest trzy-pinowy, a w plastikowej cztero-pinowy i nie ma możliwości ich zamiany plung&play.
  10. Witam, odświeżę wątek żeby nie tworzyć nowego tematu. Czytałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi... Renault Megane II ph II 1.6 16V silnik K4M 812 (BM1R) 82 KW rocznik 2006 przebieg 180 000 Jestem przed wymianą oleju, dotychczas lałem Elf Evolution Sxr 5W40, ale ostatnio mechanik i sprzedawca polecili mi, abym zalał 5W30 np.: ELF SXR900 5w30, Gulf 5w30 A5 Argumentując to tym, że 5W40 już przy -17 st. ma konsystencję miodu i lepiej dla zaworu KZFR oraz samego KZFR lepszym wyborem będzie 5W30 Jeżdżę dużo, w rok zrobiłem 20 000. W tygdoniu głownie odcinki do 10km w weekendy nawet po 300-600km. Teraz nie wiem co zrobić, czy zmienić na 5W30 ?
  11. Czy ktoś może wstawić zdj. lub schemat gdzie dokłądnie znajdują się poduszki silnika na dole i podszuki skrzyni ? Poduszka górna jest jedna ? duży czarny kielich po lewej stronie ? Objawy u mnie, rzucanie (przesunięcie) silnikiem po "szybszym" puszczeniu sprzęgła...
  12. też jestem bardzo zainteresowany tym tematem, mam taki sam silnik... po szybkim naciśnięciu gazu słychać syczenie. nie udało się znaleźć przyczyny z plakiem, nie mogłem tego zlokalizować. a mam pytanie o czujnik ciśnienia, czy można go jakoś sprawdzić miernikiem elektronicznym ? Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes
  13. Adamerio jak możesz wstaw fotkę pokazującą tą różnice w detalu... też mnie ciekawi o czym piszesz :)
  14. rafallipusz podstawowe pytanie, czy mechanik podłączał pod clipa czy pod swojego kompa jak bosh czy inne ? czy to jest klimatronik ? Ja bym się wstrzymał z wymianą bądź przylutowywaniem ścieżek w kompie... wiem, że w takich sytuacjach posty typu podłącz pod clipa i będzie wiadomo co... a tak to można gdybać, są wkurzające :) aleee w przypadku klimy w Meg II ph II ja sprawdzałem innymi kompami i nie widział błędów, ale wykazywał inne jak np u Ciebie błąd czujnika. Pojechałem na clipa i się okazało, że był tylko problem z masą :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!