Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sufix

Nowy użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Opel
  • Silnik
    1.7
  • Przebieg (tys.km)
    280
  1. Czyli bez różnicy jak ją włożę? Sam zegar działa, tylko żarówka, która go podświetla musiała się uszkodzić - tak mi się wydaje. Czy jednak mógł pójść bezpiecznik? Przepraszam za pytania, ale jestem laikiem w tych kwestiach. Edit: to w końcu jest na nich plus/minus czy nie? Bo już nie wiem - standardowa żarówka ma swoje bieguny ;]
  2. Chodziło mi o okablowanie idące z podsufitki :) Swoją drogą, te żarówki rurkowe mają gdzieś plus/minus, czy bez różnicy jak się je włoży?
  3. Podsufitka jest jakoś połączona z zegarem? Bo nie wiem czy to zbieg okoliczności czy mi jakąś zworkę zrobiła, bo po włożeniu żaróweczek do podsufitki, przestało mi działać podświetlanie w zegarze...
  4. Dzięki za info, przydało mi się kilka informacji z tej instrukcji :) Chociaż teraz mam jeszcze jedno pytanie. Otóż, zalecają tam żarówki rurkowe 7w, a u mnie pod żarówką jest info o 5w. To ilu watowe mają być w końcu?
  5. Witam wszystkich. Mam pytanko, w jaki sposób mogę dojść do żarówek w podsufitce w scenicu I po FL? Dodatkowo mam pytanie, do czego jest taki "przycisk" - mały, czarny z kłódką? Początkowo myślałem, że jest to właśnie jakaś blokada trzymająca plastiki z podsufitki, ale jak się szybko okazało - wpadło do środka, to jednak nie przycisk i nie do tego to służy... Dzięki za pomoc.
  6. Źle sprecyzowałem. Chodziło mi o koszt robocizny + części ;)
  7. Mógłbyś zdradzić jaki jest koszt takiej "przyjemności" - chodzi mi o wymianę
  8. Swoją drogą, wie ktoś może czym jest ta czerwona puszka?
  9. Megii2, jeśli byłaby taka opcja to byłby bardzo wdzięczny za ewentualną pomoc. Mam jeszcze pytanie co do tego całego VIP Service. Z filmów na YT wychodzi, że ta gwarancja taka wspaniała i co to nie oni, panowie się wypowiadają, że byle kogo do partnerstwa nie biorą, no ale skoro zdarzą się w takim komisie różnego rodzaju niespodzianki na szerszą skale, to chyba jest w tym jakiś haczyk? Czy może naprawdę ta gwarancja to taka super opcja, że nic tylko brać i o nic się na martwić, bo jak się coś rozleci to jest przecież vipservice...
  10. Panowie, a wiecie może jak wygląda sytuacja z tym montażem LPG - średni czas oczekiwania? Zastanawiam się jeszcze, jak wygląda montażu zbiornika pod autem :unsure:. Dotychczas spotkałem się tylko z opcją w kole zapasowym, oraz butlą bezpośrednio w bagażniku (ale to już są chyba jakieś stare instalacje, czy nie?). Swoją drogą, ma ktoś jakąś wiedzę na temat komisu DUDKI? Wydaje mi się, że był ten temat chyba gdzieś poruszany na forum, ale nie bardzo mogę go znaleźć.
  11. Zdecydowanie mam zamiar zakupić 2.0 ewentualnie 2.0T. Chciałbym opcję z LPG, ale jak trafi się jakaś ciekawa oferta w rozsądnej cenie, to brałbym bez instalacji - najwyżej założyłoby się ją później, jak budżet pozwoli. Swoją drogą ile średnio może trwać zakładanie takiej instalacji? Szukałem informacji o cenach to wychodziło coś koło 3k, ale co do czasu montażu nie znalazłem nic szczegółowego.
  12. Generalnie też wolę wygodę i przestronność, a biorąc pod uwagę gabaryty granda, to nie są one jakieś kosmiczne - bagatela 9cm dłuższy i 11cm szerszy względem poprzedniego auta. Wydaje mi się, że raczej tego nie odczuje. Co do składu, to szczerze mówiąc w przypadku granda miałem zamiar od razu wymontować dodatkowe 2 siedzenia (czytałem, że da się to zrobić) z tej racji, iż nie będą one wykorzystywane, a dzięki temu zyskam dodatkowo przestrzeń w bagażniku jak sądzę.
  13. Pizza, wielkie dzięki za odpowiedź. Z Twojej wypowiedzi wychodzi, że generalnie lepiej brać granda. Zastanawiam się czy szukać auta z gotową instalacją LPG, czy może lepiej kupić w benzynie i założyć ją samemu = zlecić to komuś. Czy jest to gra warta świeczki? Generalnie, to samochodem dużo nie jeżdżę, przez rok jestem wstanie zrobić może coś koło 8-10k km, nie mniej jednak mam zamiar wybrać się scenikiem na wyspy, więc kilka tysięcy dojdzie...
  14. Witam wszystkich! Zamierzam zakupić scenica II z LPG i teoretycznie to tyle w temacie. W praktyce zastanawiam się którą opcje wybrać - czytałem, że najlepszą wersją jest ta 2.0, gdyż jest najmniej awaryjna... Prosiłbym o jakieś sugestie na co warto zwrócić uwagę i którą wersje najlepiej kupić. Jest jakaś różnica między grandem, a standardową wersją prócz tych kilku cm i dodatkowych miejsc dla pasażerów? Jak wygląda kwestia tej całej dwumasy, KZFR i z czym to się może wiązać? (prosiłbym o wyrozumiałość, pomimo tego, że już prześledziłem pewne wątki na forum to i tak za dużo mi to nie daje, gdyż jestem strasznie "ciemny" jeśli chodzi o motoryzację). W kwestii przebiegu czy przykładowo 220-240k, to dla takiego auta jakiś duży wynik i czy opłaca się je kupować? Oraz jak wygląda kwestia hamulca ręcznego - wersja automatyczna. Widziałem kilka tematów, w którym użytkownicy skarżyli się, na to, że potrafi on sprawić niezłe kłopoty. Generalnie chciałbym wydać na auto około 14k - chyba znajdzie się coś sensownego w tej cenie? PS: prefix wybrałem taki, a nie inny z racji braku możliwości zostawienia pustego pola... Prosiłbym o pomoc z Waszej strony i jeszcze raz prosiłbym o wyrozumiałość, gdyż motoryzacja to dla mnie czarna magia. Za wszelkie odpowiedzi bardzo serdecznie dziękuje. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!