Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Symbol

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1998 F4R771
  • Przebieg (tys.km)
    196
  1. Przymierzam się do obniżenia kombi, dodam zdjęcia jak to zrobię ;) Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  2. Gdy otworzę auto to jest możliwość ustawienia żeby zapalał się światła mijania bądź halogeny? Tzw. Doświetlanie.
  3. Ja rozumiem że jesteś młodym kierowcą (ja też nim jestem) ale nawet z 2.0 16V nic nie zrobisz. Bez turbodoładowania nic szczególnego nie zrobisz koszty nie do porównania. Następne autko kupisz z turbodoładowaniem ale licz się z kosztami: większa moc, większe spalanie, tuning czy to mechaniczny, ingerowanie w komputer, mapy itd, zmiana turbo, zmiana na większy intercooler. Dużo by tu pisać odłóż kaskę na następną furę i będzie spoko, tam zainwestujesz ;)
  4. Panowie dolałem do fulla odczekałem jeden dzień, znowu to samo. Chociaż myli ten dźwięk bo teraz słyszałem go z środkowego tłumika. Podjadę na kanał i zobaczę jak to wygląda (ostatnio miałem wymieniane zaczepy środkowego i końcowego tłumika) chodź jeżeli to nie to, to co teraz? KZFR po 12-13 tyś?
  5. Witam, od kilku dni przy odpaleniu ma pewien stuk czy tam warczenie (tak jak przed wymianą KZFR) tylko trwa on 2-3 sekundy. Jeżeli silnik ma temperaturę 90 C to podczas ponownego odpalania nic nie słychać, ale jeżeli poniżej 90 C to niestety stukot się powtarza. Nie wiem czy to może być czujnik ciśnienia oleju, sprawdzałem czy to jest wydech ale centralnie odgłos pochodzi z silnika, KZFR wymieniane 12 tyś temu wraz z olejem i kompletnym rozrządem. Z góry dzięki za odpowiedź. P.S silnik 2.0 16v
  6. Dzięki za odpowiedzi. Rozważam obniżenie (dlatego pytam) czy nie trzeba krótszych amortyzatorów bo jeżeli obniżę to amortyzator będzie niżej opadał podczas najechania na dziurę co się wiąże z często wymianą amortyzatorów.
  7. Tylko jest teraz problem. Z tego co szukałem na allegro i po innych stronach dostępne są -35 i -45mm nie mogłem znaleźć 40-stek. A oczywiście najważniejsza kwestia czy nie będzie nic tarło. Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  8. Witam, posiadam Megankę II kombi z 2004 2.0 16v benzyna. Ostatnio zakupiłem sobie felgi 17' z oponami 205/50, lecz samochód jest dosyć wysoko zawieszony teraz pytanie, jakie sprężyny obniżające polecacie, ile najlepiej obniżyć auto (zastanawiałem się nad -40,-50mm), nie chce pakować gwintu i czy będę musiał zmieniać amortyzatory na krótsze? Z góry dzięki za odpowiedź!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!