Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Majkel120322

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane CC
  • Silnik
    2.0 16v
  • Przebieg (tys.km)
    180
  1. Hej :) U mnie lekki postęp bo to nie rozrząd ani osprzęt. Dźwięk cichnie jak odkręcam korek wlewu oleju.Czyli coś z podciśnieniem.Pytałem mechaników w pracy i jak z otworu korka ssie to znaczy,że silnik jest w b.dobrej kondycji.Jeśli dźwięk cichnie w momencie,gdy odkręcenie korka powoduje spadek ciśnienia to stawiam na nieszczelność albo w kolektorze ssącym albo odma jest zapchana.Dziś rozebrałem odmę,ten grzybek w k.ssącym. Okazało się,że membranka jest pęknięta i ogólny syf.Wyczyściłem wszystko i wyjąłem tą gumkę. Zobaczę czy coś się zmieni.Zamówiłem też komplet uszczelek do kolektora ssącego ale będę je miał za tydzień jak znajomi wrócą z Polski. Dodaje 3-ci filmik z otwarciem korka : Dzwiek megane 3 Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  2. Witam ponownie.Niestety moja Meganka cos swankuje.Dzis niestety pojawil sie dzwiek spod maski.Niknie przy dodaniu gazu a szczegolnie jak auto jest obciazone .Przejechalem sie chwilke z obrotami od min do maks i jak wrocilem dzwiek juz zostal.Jakies pomysly? Jest na tyle dziwny ze nie moge dojsc z ktorej strony silnika.. Link do filmu Regulamin pkt. 5.6 -Prezes Dodano: 16 maj 2017 - 18:26 Witam.Po jakims czasie dzwiek powrocil.Dzieje sie tak tylko jak pojade szybciej z obrotami do 5.5k wtedy dzwiek juz siw pojawia i utrzymuje.Dziwne,ze znika po gwaltownym wcisnieciu gazu a wraca po odpuszczeniu.Jakies pomysly ? Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki, 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia P_r_z_e_m_o Niestety wciaz nie znalazlem przyczyny dzwieku. Kolejny film :https://youtu.be/IOlX7dWfbRw Witam.Podaje trzeci filmik.Po otwarciu korka dzwiek ustaje.Czyli cos z cisnieniem,odma?czy silnik powinien tak ssac z wlewu oleju? Film 3
  3. Zobaczcie. To nie to nie rozrząd ani osprzet.Po otwarciu korka dzwiek ustaje.Jakies pomysly? Moze uszczelki kolektora ssacego? Czy to normalne,ze tak zasysa korek? Mój odnośnik Polecam zapoznac sie z tym tematem. Na bank to problem z odpowietrzeniem silnika. Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  4. Kupowalem od prywatnego co smigal 15tys po naprawie wiec slbo on albo mechanik mogl poleciec w chu**. Lub kupil rozrzad w Tesco :) zobaczymy po zdjeciu paska Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  5. Ja dopiero co wymienilem przepustnice i niestety to nie to.Predzej uszczelki kolektora ssacego.Tylko,ze u mnie dzwiek jest bardziej jakby od strony rozrzadu.Przepustnice wymienilem bo uszkodzilem stara podczas czyszczenia.Dzwiek bez zmian czy to na starej czy nowej.Dodam,ze uszczelke przepustnicy mam nowa.Ktos tam mi podpowiada,ze moze byc pompa wody ale niby rozrzad robiony 20tys km temu.. Regulamin pkt. 5.6 - Prezes
  6. Uuu moj filmik :) niestety jak narazie nie znalazlem co to jest ale nasila sie wraz z temperatura i jak smigam do 3tys obrotow to albo tego nie ma albo dopiero sie zaczyna.Gwaltowne wcisniecie gazu powoduje natychmiastowe zatrzymanie tego dzwieku.W weekend zdejme pasek osprzetu i zobacze co i jak jesli to nie to to zostaje tylko rozrzad.U mnie wynieniany niby 20tys temu :/ Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  7. Niby jak ruszalem cewkami to nic sie nie dzialo,ale kupie dwie na podmiane i sprawdze.Dziwne tylko ze wszystko zaczelo sie po czyszczeniu przepustnicy.Moze minie bo dzis po 30km bylo dobrze dopiero pod koniec wywalilo blad Regulamin pkt. 5.6 -Prezes Dodano: 13 maj 2017 - 17:59 Witam.Info dla potomnych.Uszkodzona byla przepustnica.Kupilem nowa i wszystko dziala.Pozdrawiam Regulamin pkt. 5.6 P_r_z_e_m_o
  8. Witam.Po czyszczeniu przepustnicy auto wpada w tryb serwisowy,wywala w/w błędy oraz nerwowo reaguje na pedał gazu i max 3tys obr. Akumulator był odłączony oraz wymieniłem uszczelkę przepustnicy na nową.Przepustnica oczywiście się nie adaptuje.Błędy po ponownym uruchomieniu znikają i raz pojawiają sie zaraz po odpaleniu i ruszeniu a raz jest ok przez jakiś czas.Jakieś pomysły?Nie da się popsuć przepustnicy pędzelkiem i nitrem w sprayu(do czyszczenia hamulcow)
  9. Witam.Od jakiegoś czasu walczę z wibracjami i kulturą pracy silnika.Ogólnie odczucia jak w dieslu,dość głośny w środku,wibracje na postoju oraz przy odpalaniu szarpnie jak w dieslu z padniętą poduszką. Wymieniłem świece i wszystkie 4 poduszki silnika na oryginalne.Po wymianie poduszek jest troszke lepiej ale nadal wibruje na postoju i szarpie przy odpalaniu.Jakieś pomysły? Najlepiej silnik pracuje jak jade autostradą przy 4tys obrotow.Silnik czasami minimalnie nie rowno pracuje na tyle,że mogę to wyczuć ale nie widać na obrotomierzu.Czy ktoś ma pomysły co może odpowiadać za taką pracę? Może dwumasa? podobno w 2.0 16 jest ale czy wciskam sprzeglo czy nie to nie robi ,to różnicy :( Narazie sie poddaje bo wywaliłem juz tysiaka a efektow zero..
  10. Witam. Po wymianie amortyzatorów coś zaczęło stukać w prawym tylnym kole. Pomyślałem, że amortyzator ma wadę fabryczną więc kupiłem drugi, lecz po wymianie po 10km stukanie wróciło. Dziś zmieniłem amortyzatory stronami i wciąż puka. Jest to pukanie szybkie i głuche coś jak padnięty łącznik stabilizatora. Najbardziej stuka po kostce brukowej lub małych nierównościach. Wszystko pod autem sprawdzone, wieszaki tłumika nowe, hamulce sprawdzone, linki itp też. Jedynie jak ruszam autem to słychać lekkie skrzypienie tak jakby z górnego mocowania sprężyny tam jak jest ten zielony 'siurek' ;) Czy ktoś ma jakieś pomysły?
  11. Tak, jest sygnał. Wszystko jest tak jak powinno być. Po zresetowaniu kompa dach otwiera się i zamyka bez problemu. Tak myślę, że może prysnąłem gdzieś sylikonowym sprayem na czujnik i głupieje. Wszystkie zapadka, bolce itp są na miejscu, nic nie jest wyłamane. Może to kwestia zawilgocenia czy coś... sam już nie wiem :/ jak będę w Polsce to pojadę do Renault.
  12. Witam. Ostatnio mam taki problem, że podczas ruszania wyświetla się komunikat "roof mechanism fault' wraz z lampką service i sygnałem dźwiękowym. Stawiam na jakiś sensor położenia dachu. Po odłączeniu aku na 10min i skasowaniu błędu dach otwiera się i zamyka bez problemu. Z otwartym dachem błąd nie występuje. Z złożonym wystarczy ruszyć i od razu pojawia się błąd i irytujące sygnały dźwiękowe. Jakieś pomysły? Czytałem na forum http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=13501 dokładnie taki sam objaw ale nic konkretnego tam nie napisali :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!