Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rolek10

Nowy użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II
  • Silnik
    1.9dci
  • Przebieg (tys.km)
    200

Ostatnie wizyty

337 wyświetleń profilu
  • pbet

  1. Witam jak narazie wszystko jest w porządku. ale mam problem bo czujnik od temperatury zewnętrznej raz pokazuje temperaturę a czasem w ogóle nic nie wyświetla i tylna prawa szyba tez raz działa raz nie jak usłyszę takie pykniecie to wtedy działa przez chwile bez problemu i nie wiem z czym może być to powiązane czy jakiś moduł może być za to odpowiedzialny i dodam że to się zaczęło jak wymieniłem UPC i nie wiem czy UPC ma coś powiązane z szybami i z tym czujnikiem i czy moduł UCH może mieć coś powiązane z tym Pozdrawiam I jeszcze się zapytam czy jest jakiś sterownik działania tych modułów UPC i ECU
  2. Dziś wstawiłem nowe ECU jak narazie zrobilem już 100km i jest wszystko dobrze pojeżdżę jeszcze kilka dni i jak nie będzie żadnych objawów to będzie git
  3. Chodzi mi ECU już z elektromechanikiem już się umówiłem na przeprogramowanie. A UPC wstawiałem już trzy różne i dalej było to samo
  4. dzis wstawiłem nowe przewody wszystkie dokładnie przejrzałem i byle ok. jak odpaliłem samochód działał bez problemu i pojechałem na komputer żeby upewnić się czy nie ma żadnych błędów i był jeden Wadliwe Sterowanie Komputerem zostal ten błąd usunięty i odrazu samochód nie chciał odpalić czy muszę też wymienić komputer bo już nie mam pomysłów Zamówiłem dziś komputer zobaczymy czy teraz będzie dobrze chodził.
  5. No to w piątek pogrzebie znowu w tych przewodach i dam znać co i jak wyszło
  6. A czy przerwany ten kabelek też może powodowac gasniecie silnika, czy tylko włącza wentylator.
  7. Dzisiaj pogrzebałem w tych wszystkich przewodach i w pewnym miejscu są te przewody jakby spuchnięte lub przegrzane. Kostki zostały wszystkie przeczyszczone ale dalej problem się pojawia dodam że jak ruszam tymi wiązkami to na zapłonie włącza się wentylator ale po chwili sie wyłączy. Dziś pojechałem na komputer i pokazał Błąd Sterowania Komputerem Dodam jeszcze ze jak nie chce odpalić to muszę czekać na zapłonie z 30 sekund i samochód odpala bez problemu ale nie zawsze tak jest
  8. Właśnie przewody elektryczne wymieniałem na inne i dalej było to samo
  9. Witam mam problem podczas mycia samochodu zalałem Skrzynkę UPC miałem pęknięta obudowę z tego powodu cała się zalała zaczęła wariować cała elektronika. Wymieniłem na używaną skrzynkę i została ustawiona pod clipem. Po wymianie prze ok 2-3 Tygodni nic się nie działo aż nagle samochód zgasną i od tamtej pory odpala za chwile gaśnie czasami jak odpali to przejadę z 50 km zostawię go na wolnych obrotach to znowu zgaśnie, i tak w kółko czasami będzie klika dni chodził bez problemu a czasami będzie gasł z 10 razy. Na clipie nie pokazuje żadnych błędów i zostały sprawdzone przewody elektryczne Czy muszę znowu wymienić tą skrzynkę Mam UPC X84 N3 Pzdr
  10. w następnym tygodniu będę się zabierał za rozbieranie i wtedy zobaczę co i jak i co trzeba wymieniać i jak będę coś potrzebował to się do ciebie odezwę.Teraz to muszę lawete ogarnąć
  11. pojeżdżę jeszcze trochę i będę kontrolował ten pasek czy się mocniej nie zdziera, i teraz po tej wymianie tak od 1500-2000 obrotów słychać taki dziwny hałas ciężko go opisać jakby świst ale na pewno to nie jest turbina a powyżej już ustępuje i jak spada z obrotów to tez w tym momencie słychać Regulamin pkt. 5.6, 5.7 Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!: Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!: Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) Trochę szacunku dla czytających. -Prezes Dodano: 24 mar 2017 - 23:58 I stało się najgorsze dziś rano przejechałem 200m i meganka zgasła zaglądam pod maskę a tam paska nie ma okazało się ze pasek był za mocno napięty sie przegrzewał i dlatego się ścierał, połamał z nacisku mocowanie pompy wtryskowej i się starł. Orjętujecie się jakie mogą być koszty czy opłaca się naprawić głowice czy kupić używaną.
  12. Witam ostatnio zmieniałem kompletny rozrząd i po wymianie po przejechaniu 200km pasek zaczą się ścierać od góry i moje pytanie jest takie czy jest to naturalne czy jest coś nie tak Dodano: 13 mar 2017 - 15:35 Zamieszcza dodatkowo zdjęcie tego paska jak teraz wygląda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!