Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Teg

Użytkownik
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    33

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Bo tak naprawdę nie było na to akcji serwisowej w tym sensie, że wzywali samochody do naprawy. Po prostu klienci się skarżyli aż Renault znalazło rozwiązanie. Trzeba się dopraszać na gwarancji o to. Ale to jest cały wąż elastyczny + metalowy, czas wymiany kilka godzin.
  2. A przyłóż stetoskop do wężyka paliwa pod maską i posłuchaj... Jeśli to, to jest akcja serwisowa na to, pod koniec 2015 był wreszcie nie wadliwy wężyk. Ale objawy trochę inne, on na jałowym świszcze.
  3. 16tki wchodzą pod tapicerkę tylko na dystansach o grubości 8mm. No i wiadomo, trzeba sobie w dystansie - w moim przypadku i w głośniku - otwory nawiercić w odpowiednim miejscu. Do tego w drzwiach dogiąć takie dwie małe blaszki przez które zmniejsza się średnica otwory, jak już rozwiercisz nity którymi są mocowane fabryczne głośniki to zobaczysz od razu o co chodzi. Nie trzeba blachy drzwi ciąć. Te JBL czy Hertz czy Blaupunkt sobie daruj, jedne i drugie rozreklamowane a gada to.... co najwyżej średnio, to wszystko jest badziew i szkoda roboty żeby to zakładać. Ja kupiłem uDimension i jest super do muzyki jakiej słucham. Drzwi mam wygłuszone dobrą matą + pianką. Efekt jest super. Nie kupuj dystansów "dedykowanych", tylko kup "uniwersalne" o głębokości (grubości) 8mm i wąskie. Znajdziesz łatwo, po kilka zł/sztuka.
  4. A ja jestem bardzo zadowolony z soczewek + H7 we Fluence 205. Żarówki Tungsram Megalight +120 i jest po prostu super.
  5. Jest w ogóle sens wyłączać klimę zimą? I tak nie działa poniżej 5 st. C. Nie lepiej to na auto zostawić?
  6. Jak już pisałem w wątku obok, sprawa jest bardzo prosta. Więcej tutaj http://megane.com.pl/topic/59557-wskaznik-temperatury/page__view__findpost__p__485394
  7. Ta, w ASO i wszystko jest OK... hahahaha! Też tak twierdzili. Termostat otwierał się przy 78-79 st. Kazałem przeczytać mi na głos, jaka jest temp. otwarcia w service manual. No i jest 83 stopnie. A "druga kreska" to 80 stopni. Po wymianie termostatu wszystko jest ok, druga kreska się zapala i potem już nie spada. Wymiana była na gwarancji. Przejedźcie ze 20km, jeśli po tym się nie zapala druga kreska, to termostat do wymiany.
  8. Bardzo przepłaciłeś. "Oryginalne" z ASO Renault to Bosh Aero Twin, można je dostać za 86zł. ASO chce 200zł... Eco są super.. przez dwa miesiące, u mnie już po takim okresie do wywalenia, potwierdziło się.
  9. Mam to samo, ASO twierdzi, że "musi bo jest zimno". Tylko czemu 13-letnia Toyota nie skrzypi... Wystarczy lekko ręką docisnąć i przestaje skrzypieć. Myślę że po prostu coś tam podłożę, bo lepiej tak niż żeby mieli to rozbierać i wszystko zaczęło skrzypieć bardziej. To nie konsola zegarów skrzypi; dociśnij lekko ręką, albo wsadź palec między szybę a deskę od góry, to przestanie póki dociskasz.
  10. Witam i przybywam z ratunkiem ;) Jestem po gwarancyjnej wymianie przewodów paliwa w 1.5 dCi, rocznik 2015. Otóż w 2015 były na to dwie akcje serwisowe. Na początku i pod koniec roku. Na początku wymieniono wężyki, a pod koniec jeszcze raz wężyki na inne + cały przewód paliwowy (metalowy) wraz z jakimiś cudami na nim. Po wymianie cisza, nic nie buczy. Oczywiście ASO najpierw udaje, że mi się wydaje, że każdy tak ma, że "to buczy silnik" itp.
  11. To dlaczego ja przy 39kkm absolutnie takich objawów nie mam, nie wiem nawet kiedy się ten DPF wypala...
  12. O tym piszę: http://megane.com.pl/topic/1517-tipstricks-zerowanie-kata-skretu-ukladu-wspomagania/ Ale nie wydaje mi się, żeby to było to. Poza tym w nowszej generacji robi się to podpinając do kompa.
  13. Rozumiem, że próbowałeś wyregulować zbieżność? Zaczynam podejrzewać, że to kwestia elektroniki, może ustawienia punktu zerowego... Ale ten punkt zerowy to chyba trochę inaczej działa. Sprawdziłem w service manual, nie ma tam żadnych cudów przy samej regulacji - standardowa procedura, tyle że po regulacji trzeba podłączyć interfejs i coś ustawić. Ale ten punkt zerowy to chyba inaczej działa i to chyba nie to? Zły punkt zerowy powodował by coś takiego: Mój odnośnik
  14. Cześć. Pacjent: Fluence 2015 Przebieg: 34 kkm Silnik: 1.5 dCi Opony: Nowe zimowe, letnie (bez różnicy) Zbieżność: ustawiana 5 razy Efekt: nie można ustawić zbieżności tak, żeby kierownica była na wprost. Odkąd ją mam (od roku) kierownica była lekko w lewo. Po wyregulowaniu zbieżności na drążkach "na wprost", była za bardzo w prawo... Regulowaliśmy to (dobry polecany zakład) 5 razy i tak: 2 razy była za bardzo w lewo, 3 razy za bardzo w prawo. Auto nie ściąga ani trochę, nie myszkuje po drodze, kierownica wraca do punktu zero, tyle że punktem zero jest dla niej albo lekko w lewo, albo lekko w prawo - przy czym zawsze tak samo. Za każdym razem jest o tyle samo w lewo albo tyle samo w prawo, do czasu regulacji - po kolejnej regulacji potrafi się to odwrócić i tak jak przed regulacją było zawsze lekko w lewo, to po regulacji jest np. lekko w prawo. Regulowaliśmy już nawet tak, że siedziałem w aucie i pilnowałem żeby była na wprost. Kierownica na wprost, wszystkie kąty idealnie co do jednej minuty (0,01 stopnia), wyjeżdżam - długa prosta ekspresowa, nie ważne który pas.... nie jest to na pewno zależne od drogi, na każdej drodze jest za bardzo w tą samą stronę. Ki czort? Potrzebna jest jakaś specjalna procedura przy ustawianiu? Chyba nie ma tu nic do rzeczy kąt zerowy jak w Megane II?
  15. Czy do Fluence można założyć zwykłe, szkieletowe albo hybrydowe wycieraczki? Nie lubię płaskich, albo jeszcze nie trafiłem nigdy na dobre. Nawet Denso nie są ok. Dodano: 06 sty 2017 - 19:15 Uwaga! Ja również przestrzegam przed Valeo First! Moje również pękły! Mocowanie jest wysokie przez co wiatr je podrywa i skaczą po szybie na autostradzie, na dodatek plastik jest zrobiony z takiego badziewia że pęka w rękach. Moje pękły przy 130km/h, dobrze że nie wypadły i szyby nie porysowały. Uwaga też na płaskie Alca, na opakowaniu jest informacja że można używać do 120km/h. Natomiast polecam oryginał, czyli Bosch. Kupiłem na stacji taki wynalazek jak płaskie Bosch AeroEco (na BP) i problemy jak ręką odjął. AeroEco pasują ale są dostępne tylko na stacjach. Pasuje mocowanie numer 5. Z "uniwersalnych" Boscha pasują również AeroTwin AP400U i AP600U - mają pasujące mocowania (numer 3). Teraz mam długą 600 AeroEco i krótką AeroTwin AP400U i nareszcie wyciera, nie skrzypi, nie skacze po szybie nie zostawia kresek wody i po prostu... działa. Natomiast oryginał, za który ASO każe sobie płacić... 200zł!! (Oryginalne NWB czyli Denso do Toyoty i Hondy to koszt w ASO 120zł.. Renault pogięło...) to dedykowany Bosch o numerach: BOSCH AEROTWIN 600/400 3397007116 A116S . Dostępny w sklepach Internetowych od ok. 86zł za komplet. Następne kupuję właśnie taki komplet oryginalnych za 86zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!