Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
Teg
Użytkownik-
Postów
68 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1 NeutralnySamochód
-
Auto
Fluence
-
Silnik
1.5 dCi
-
Przebieg (tys.km)
33
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bo tak naprawdę nie było na to akcji serwisowej w tym sensie, że wzywali samochody do naprawy. Po prostu klienci się skarżyli aż Renault znalazło rozwiązanie. Trzeba się dopraszać na gwarancji o to. Ale to jest cały wąż elastyczny + metalowy, czas wymiany kilka godzin.
-
Megane III phII Dziwne piszczenie 1.5 dci
Teg odpowiedział(a) na blake temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
A przyłóż stetoskop do wężyka paliwa pod maską i posłuchaj... Jeśli to, to jest akcja serwisowa na to, pod koniec 2015 był wreszcie nie wadliwy wężyk. Ale objawy trochę inne, on na jałowym świszcze. -
Megane III phI Głośniki przód / drzwi - wymiana
Teg odpowiedział(a) na Marcin91 temat w Car Audio (nagłośnienie, nawigacja)
16tki wchodzą pod tapicerkę tylko na dystansach o grubości 8mm. No i wiadomo, trzeba sobie w dystansie - w moim przypadku i w głośniku - otwory nawiercić w odpowiednim miejscu. Do tego w drzwiach dogiąć takie dwie małe blaszki przez które zmniejsza się średnica otwory, jak już rozwiercisz nity którymi są mocowane fabryczne głośniki to zobaczysz od razu o co chodzi. Nie trzeba blachy drzwi ciąć. Te JBL czy Hertz czy Blaupunkt sobie daruj, jedne i drugie rozreklamowane a gada to.... co najwyżej średnio, to wszystko jest badziew i szkoda roboty żeby to zakładać. Ja kupiłem uDimension i jest super do muzyki jakiej słucham. Drzwi mam wygłuszone dobrą matą + pianką. Efekt jest super. Nie kupuj dystansów "dedykowanych", tylko kup "uniwersalne" o głębokości (grubości) 8mm i wąskie. Znajdziesz łatwo, po kilka zł/sztuka. -
Megane III phII Słabe światła mijania?
Teg odpowiedział(a) na Jean_Piear temat w Oświetlenie - Megane III, Scenic III, Fluence
A ja jestem bardzo zadowolony z soczewek + H7 we Fluence 205. Żarówki Tungsram Megalight +120 i jest po prostu super. -
Megane III phII Wskaźnik temperatury
Teg odpowiedział(a) na swawrz temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane III, Scenic III, Fluence
Ta, w ASO i wszystko jest OK... hahahaha! Też tak twierdzili. Termostat otwierał się przy 78-79 st. Kazałem przeczytać mi na głos, jaka jest temp. otwarcia w service manual. No i jest 83 stopnie. A "druga kreska" to 80 stopni. Po wymianie termostatu wszystko jest ok, druga kreska się zapala i potem już nie spada. Wymiana była na gwarancji. Przejedźcie ze 20km, jeśli po tym się nie zapala druga kreska, to termostat do wymiany. -
Megane III phI Głośne wycieraczki
Teg odpowiedział(a) na murgal temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane III, Scenic III, Fluence
Bardzo przepłaciłeś. "Oryginalne" z ASO Renault to Bosh Aero Twin, można je dostać za 86zł. ASO chce 200zł... Eco są super.. przez dwa miesiące, u mnie już po takim okresie do wywalenia, potwierdziło się. -
Megane III phI skrzypienie tapicerki
Teg odpowiedział(a) na spec temat w Nadwozie, podwozie, wnętrze - Megane III, Scenic III, Fluence
Mam to samo, ASO twierdzi, że "musi bo jest zimno". Tylko czemu 13-letnia Toyota nie skrzypi... Wystarczy lekko ręką docisnąć i przestaje skrzypieć. Myślę że po prostu coś tam podłożę, bo lepiej tak niż żeby mieli to rozbierać i wszystko zaczęło skrzypieć bardziej. To nie konsola zegarów skrzypi; dociśnij lekko ręką, albo wsadź palec między szybę a deskę od góry, to przestanie póki dociskasz. -
Witam i przybywam z ratunkiem ;) Jestem po gwarancyjnej wymianie przewodów paliwa w 1.5 dCi, rocznik 2015. Otóż w 2015 były na to dwie akcje serwisowe. Na początku i pod koniec roku. Na początku wymieniono wężyki, a pod koniec jeszcze raz wężyki na inne + cały przewód paliwowy (metalowy) wraz z jakimiś cudami na nim. Po wymianie cisza, nic nie buczy. Oczywiście ASO najpierw udaje, że mi się wydaje, że każdy tak ma, że "to buczy silnik" itp.
-
Rozumiem, że próbowałeś wyregulować zbieżność? Zaczynam podejrzewać, że to kwestia elektroniki, może ustawienia punktu zerowego... Ale ten punkt zerowy to chyba trochę inaczej działa. Sprawdziłem w service manual, nie ma tam żadnych cudów przy samej regulacji - standardowa procedura, tyle że po regulacji trzeba podłączyć interfejs i coś ustawić. Ale ten punkt zerowy to chyba inaczej działa i to chyba nie to? Zły punkt zerowy powodował by coś takiego: Mój odnośnik
-
Cześć. Pacjent: Fluence 2015 Przebieg: 34 kkm Silnik: 1.5 dCi Opony: Nowe zimowe, letnie (bez różnicy) Zbieżność: ustawiana 5 razy Efekt: nie można ustawić zbieżności tak, żeby kierownica była na wprost. Odkąd ją mam (od roku) kierownica była lekko w lewo. Po wyregulowaniu zbieżności na drążkach "na wprost", była za bardzo w prawo... Regulowaliśmy to (dobry polecany zakład) 5 razy i tak: 2 razy była za bardzo w lewo, 3 razy za bardzo w prawo. Auto nie ściąga ani trochę, nie myszkuje po drodze, kierownica wraca do punktu zero, tyle że punktem zero jest dla niej albo lekko w lewo, albo lekko w prawo - przy czym zawsze tak samo. Za każdym razem jest o tyle samo w lewo albo tyle samo w prawo, do czasu regulacji - po kolejnej regulacji potrafi się to odwrócić i tak jak przed regulacją było zawsze lekko w lewo, to po regulacji jest np. lekko w prawo. Regulowaliśmy już nawet tak, że siedziałem w aucie i pilnowałem żeby była na wprost. Kierownica na wprost, wszystkie kąty idealnie co do jednej minuty (0,01 stopnia), wyjeżdżam - długa prosta ekspresowa, nie ważne który pas.... nie jest to na pewno zależne od drogi, na każdej drodze jest za bardzo w tą samą stronę. Ki czort? Potrzebna jest jakaś specjalna procedura przy ustawianiu? Chyba nie ma tu nic do rzeczy kąt zerowy jak w Megane II?
-
Czy do Fluence można założyć zwykłe, szkieletowe albo hybrydowe wycieraczki? Nie lubię płaskich, albo jeszcze nie trafiłem nigdy na dobre. Nawet Denso nie są ok. Dodano: 06 sty 2017 - 19:15 Uwaga! Ja również przestrzegam przed Valeo First! Moje również pękły! Mocowanie jest wysokie przez co wiatr je podrywa i skaczą po szybie na autostradzie, na dodatek plastik jest zrobiony z takiego badziewia że pęka w rękach. Moje pękły przy 130km/h, dobrze że nie wypadły i szyby nie porysowały. Uwaga też na płaskie Alca, na opakowaniu jest informacja że można używać do 120km/h. Natomiast polecam oryginał, czyli Bosch. Kupiłem na stacji taki wynalazek jak płaskie Bosch AeroEco (na BP) i problemy jak ręką odjął. AeroEco pasują ale są dostępne tylko na stacjach. Pasuje mocowanie numer 5. Z "uniwersalnych" Boscha pasują również AeroTwin AP400U i AP600U - mają pasujące mocowania (numer 3). Teraz mam długą 600 AeroEco i krótką AeroTwin AP400U i nareszcie wyciera, nie skrzypi, nie skacze po szybie nie zostawia kresek wody i po prostu... działa. Natomiast oryginał, za który ASO każe sobie płacić... 200zł!! (Oryginalne NWB czyli Denso do Toyoty i Hondy to koszt w ASO 120zł.. Renault pogięło...) to dedykowany Bosch o numerach: BOSCH AEROTWIN 600/400 3397007116 A116S . Dostępny w sklepach Internetowych od ok. 86zł za komplet. Następne kupuję właśnie taki komplet oryginalnych za 86zł.