Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dober

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    220
  1. Witam. Mam nadzieje, że wybrałem dobrą kategorię. Ostatnio wykonałem całkiem sporo wymian, napraw w mojej Megane II phI 1.5 dci 100 KM 2005 r. Jednak jest jeszcze jedna rzecz, która mnie męczy. Mianowicie od jakiegoś czasu przy przyspieszaniu(głównie na zimnym silniku) na biegu nr 2 w momencie obrotowym ok 1300-1500 następuje takie delikatne szarpnięcie, jakby blokował się dopływ paliwa na ułamek sekundy. Czy ktoś ma pomysł co to może być? Jeśli pominąłem coś istotnego proszę pisać. Pozdrawiam ;) Dodano: 05 lip 2017 - 20:52 Nikt nic? Czy podałem zbyt mało szczegółów?
  2. Witajcie ;) Jeśli dodałem temat w złym dziale to przepraszam. Mam problem ze spryskiwaczami szyb z przodu, ale może od początku. Jak kupiłem renie, nie działał spryskiwacz tylnej szyby, mianowicie jak przekręcałem manetke wycieraczka z tyłu zaczynała pracować, ale płyn leciał z przodu(wycieraczka z przodu nie pracowała), a po pociągnięciu manetki do siebie płyn leciał z przodu i wycieraczki przednie pracowały. Sprzedawca powiedział, że klapa od bagażnika była wymieniana więc pomyślałem, że może nie wszystko z przodu zostało poprawnie podłączone(BTW ogrzewanie tylnej szyby też nie działa, jakby nie było podłączone). Po jakimś czasie płyn z przodu leciał coraz słabiej, aż teraz nie leci wcale(słychać załączający się silnik pompy), a jak chce dolać płyn to chwile leje i zaraz cały płyn wycieka na dole. Co może być uszkodzone? Mam szanse zrobić to sam czy lepiej oddać do mechanika/elektromechanika? Na początku mi nie przeszkadzał brak spryskiwaczy z tyłu, ale ogrzewanie jest już bardziej potrzebne, tym bardziej zimą, jak zatem zdiagnozować co jest nie poprawnie(bądź w ogóle) podłączone z tyłu? z góry dzięki za odpowiedź.
  3. Rozmawiałem z innym mechanikiem, który pracuje w serwisie Renault, a po godzinach dłubie u siebie. Poradził mi, żebyśmy wyjęli wtryski i dali je do sprawdzenia do firmy zajmującej się typowo regeneracją wtrysków, żeby określili ile wtrysków wymaga regeneracji/wymiany. Rozmawiałem także z przedstawicielem hurtowni motoryzacyjnej, która ma części od reno. Powiedział mi, żebym sprawdził numer wtrysków, wtedy poda mi cenę za części do wtrysków i za cały wtrysk. I tu kolejne pytanie. Czy po typie silnika można określić numer wtrysku czy muszę ściągać osłonę i "ręcznie" go wyszukać? Przypominam, silnik 1.5 74KW, 100 KM.
  4. Zdaję sobie sprawe z tego, że popłynąłem na głęboką wodę z dieslem i z tym konkretnym modelem silnika, nie wiedząc o nim zbyt wiele, ale teraz już nic nie poradzę tylko mogę prosić o porady... Czyli uważasz, że przed wymianą wtryskiwaczy powinienem dać samochód do sprawdzenia całego układu paliwowego? Czy jest szansa, że wymiana wtryskiwaczy może nie być konieczna? Czy po prostu sprawdzenie układu to dodatkowa rzecz jaką muszę wykonać?
  5. Mechanik powiedział ze ok 1200 zł za sztukę nowy wtryskiwacz, dlatego mnie to przeraziło, w internecie padają ceny ok 2100 za komplet więc sam już nie wiem... najgorsze jest to, że jestem kompletnie "świeży" w sprawach diesla. Co do mocy to mój błąd: moc silnika to 74KW czyli 100 KM, jeśli coś to zmienia i z tego co mówił mechanik to osprzęt mam delphi
  6. Uważasz że lepszą opcją jest wymiana na nowe? Dość spory wydatek... Drugie pytanie czy warto kupować wtryski używane czy to loteria?
  7. Po wizycie w OSKP dostałem informację, że wtryskiwacze są do regeneracji... 400 zł za sztukę to dobra cena?
  8. Można temu jakoś zaradzić albo przeciwdziałać? Pracuje na stacji benzynowej, przy której znajduje się OSKP z mechaniką i jutro zobaczą jak wyglądają poduszki i dwumasa. Jeśli będą ok to zaleje do pełna i wleje ten olej. Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
  9. Jutro, lub pojutrze tak zrobię i napiszę jak się zachowuje silnik. Jak to sprawdzić? czego mogłaby to być przyczyna? wybaczcie banalne pytania, lecz jest to mój pierwszy diesel w życiu, dlatego wszystko jest dla mnie nowe...
  10. Witam. Jestem tu nowy, dlatego jeśli temat już był to przepraszam, ale nic nie znalazłem. Od ok 2 miesięcy jestem posiadaczem Renault Megane II phI 1.5 DCI. Od paru dni obserwuję dziwne drgania silnika przy wyższej prędkości(niekoniecznie przy wyższych obrotach), najczęściej na rano, gdy silnik nie jest jeszcze całkowicie rozgrzany. Na przykład dzisiaj, przy prędkości ok 120 km/h (pracuje przy ekspresówce ;) ) miałem dość wyczuwalne drgania nawet, gdy wdusiłem sprzęgło i jechałem "na luzie". Czy ktoś wie co to może być? Czy to mogą być objawy uszkodzonej dwumasy albo poduszki silnika? Czy może jeszcze coś innego? Z góry dziękuję za odpowiedź, Pzdr, Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!