Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
tetryk
Użytkownik-
Postów
78 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Megane IV phI słabe ogrzewanie
tetryk odpowiedział(a) na tetryk temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane IV, Scenic IV
Temat do zamknięcia, problem rozwiązany, dolałem pół litra płynu , do max, i ogrzewanie się pojawiło... -
Megane IV phI słabe ogrzewanie
tetryk odpowiedział(a) na tetryk temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane IV, Scenic IV
Pierwsze co sprawdziłem, płyn jest, klapki mieszają (słychać i czuć przełączanie), muszę sprawdzić filtr pyłkowy bo wydaje mi się że nadmuch jest słaby, błędów brak (sprawdzałem for scanem, nie mam niestety clipa) -
Megane IV phI słabe ogrzewanie
tetryk opublikował(a) temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane IV, Scenic IV
Witam wszystkich, Niedawno zakupiłem Megane 4 1.5dci 110km i po przesiadce z Seata Leona stwierdzam, że delikatnie rzecz ujmując ogrzewanie w tym aucie dupy nie urywa... Termostat sprawny, sam silnik nagrzewa się dosyć szybko, ale z kratek zamiast wrzątku leci ciepłe powietrze (ustawienie hi), to tak ma być ? Z góry dzięki za pomoc -
Kierownica obszyta po "mistrzowskiemu"... Ktoś wydał prawie 200 PLN na wycieraczki do 15-to letniego auta , ale poskąpił na obszycie kierownicy 100 PLN... Jedno jest pewne, nasi handlarze o pracę nie muszą się martwić, bo jak przestaną sprzedawać auta, mogą zacząć pisać bajki....
-
Podłączenie clipa tempomat
tetryk odpowiedział(a) na tetryk temat w Interfejsy diagnostyczne i oprogramowanie
Cześć Dzięki za odzew-będziemy w kontakcie bo w piątek mam wyjazd , więc jak mi tego nikt na miejscu nie ogarnie, to się zgłosze... Jeszcze raz dziękuję Pozdrawiam Daniel P.S. Dziękuję koledze za ogarnięcie tematu-fachowo, polecam innym użytkownikom Temat do zamknięcia -
Megane III phII Lekko przydławiony motor 1.5 dCi
tetryk odpowiedział(a) na lukasgda temat w 1.5 diesel
wymiana filtra paliwa w tym aucie to podstawa,najlepiej na oryginał - lub ufi (bo w oryginalnym opakowaniu kryje się ufi made in china )... -
tetryk obserwuje zawartość Podłączenie clipa tempomat
-
Witam Poszukuję speca z okolic Cieszyna (ewentualnie w Bielsku, Skoczowie i okolicach), który miałby clipa i byłby w stanie podłączyć mi tempomat (kierownica i przełącznik założone) Z góry dziękuję Pozdrawiam Daniel
-
Megane III phI Wymiana rozrządu Megane 1.5dci 110KM FAP
tetryk odpowiedział(a) na temat w 1.5 diesel
Sprawdzone firmy to ina Gates Continental dayco skf z 'oryginałami'byłbym ostrożny chyba że z serwisu... -
Megane II phII jakiego producenta sprzęgła polecacie
tetryk odpowiedział(a) na kosak temat w Mech.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Wszystkie trzy firmy są równorzędne,w zestawie łuk a najprawdopodobniej będzie sprzęgło po regeneracji..Nie zapomnij o wymianie simera z tyłu wału i na wałku wejściowym do skrzyni.... -
Skąd to dziwne przekonanie że diesel na długie trasy ,a benzyna na krótkie ? Dojeżdżanie benzyną 2 kilometry do pracy to zabójstwo do silnika benzynowego,następuje zmywanie filmu olejowego w znacznie większym stopniu niż w dieslu...
-
Megane III phI Pasek klinowy wielorowkowy-wymiana w RM3 TCE 1,4
tetryk odpowiedział(a) na piwakk temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Dobrze Ci radzą wybór należy do ciebie -
Scenic III phI Rozrząd 1.5dci 110KM K9K636
tetryk odpowiedział(a) na worms temat w Mech.-Ogólne - Megane III, Scenic III, Fluence
Myślę że w kwocie do 1000 spokojnie zrobisz kpl rozrząd na markowych częściach , do tego przy okazji wymień sobie rolkę napinacza paska wielorowkowego i sam pasek kwota niewielka a dostęp tam jest kiepski odwiedź kilka warsztatów niech zrobią wycenę z zestawów rozrządu pewniaki to ina/conti/gates/dayco unikałbym zestawów oryginalnych poza aso na rynku już jest sporo podrobionych części 'oryginalnych' zamówionych przez naszych januszów biznesu... -
Jak zdejmiesz tarczę to masz piastę-nie wolno smarować miejsca styku z tarczą... Tego miejsca które zaznaczyłeś też nie wolno smarować-z prostej przyczyny-przy dużej prędkości smar zostanie rozrzucony, jak się dostanie do czujnika abs-zaswieci check... P.s. Po co tak kombinować jak można kupić tarczę 'malowane' ? Wyglądają bardzo fajnie szczególnie w zestawieniu z alusami